Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
PEDAGOGIJA - PRIJEDIPLOMSKI (dvopredmetni studij) | 1.g. |
ljetni |
obavezan |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Livazović, Goran | 30 |
0 |
0 |
|
Bojčić, Karlo | 0 |
0 |
15 |
Upoznati osnovne pojmove iz područja statistike te osposobiti studente za samostalno planiranje, programiranje, provedbu i analizu empirijskih istraživanja u odgoju i obrazovanju.
Završetkom nastave iz navedenog kolegija student će moći:
Osnovni pojmovi i statistika kao znanstvena disciplina. Deskriptivna i inferencijalna statistika. Oblikovanje istraživačkog nacrta i hipoteza. Izrada instrumenta. Uzorkovanje i vrste uzoraka. Zavisne i nezavisne varijable. Mjerne skale. Obrada, grupiranje i prikazivanje rezultata. Mjere središnjih vrijednosti. Mjere raspršenja rezultata. T-test, hi-kvadrat test, jednosmjerna analiza varijance ANOVA i korelacijska analiza u društvenim znanostima. Osnove rada s računalnim programom SPSS.
predavanja, seminari i radionice
2.1. Nastavna aktivnost | 2.2. Aktivnost studenta | 2.3. Ishod učenja | 2.4. Metoda procjene |
Predavanje, seminarsko izlaganje, zadatak čitanja i analize primjera | Sustavno opažanje, slušanje izlaganja, analiza literature | Klasificirati temeljne vrste istraživanja. | Aktivnost studenata u nastavi, pismeni i usmeni ispit |
Predavanje, seminarsko izlaganje, zadatak čitanja i analize primjera | Sustavno opažanje, slušanje izlaganja, analiza literature | Objasniti primjenu statističkih testova u društvenim znanostima | Aktivnost studenata u nastavi, pismeni i usmeni ispit |
Predavanje, seminarsko izlaganje, zadatak čitanja i analize primjera | Sustavno opažanje, slušanje izlaganja, analiza literature | Razlikovati osnovne pojmove iz područja statistike. |
Aktivnost studenata u nastavi, pismeni i usmeni ispit |
Seminarska nastava, samostalni zadatak | Postavljanje i rješavanje problema, izrada projekta, analiza izvora literature | Primijeniti samostalno SPSS i druge računalne programe u statističkoj obradi podataka. | Seminarski rad, pismeni i usmeni ispit, samostalno istraživanje |
Seminarska nastava, samostalni zadatak | Postavljanje i rješavanje problema, izrada projekta, analiza izvora literature | Prikazati rezultate istraživanja. |
Seminarski rad, pismeni i usmeni ispit, samostalno istraživanje |
Predavanje, seminarsko izlaganje, zadatak čitanja i analize primjera, samostalni zadatak | Suradničko učenje, rad na istraživačkom problemu, postavljanje i rješavanje problema, izrada projekta | Demonstrirati razumijevanje i odgovornost u istraživanju | Seminarski rad, pismeni i usmeni ispit, samostalno istraživanje |
Aktivnost u nastavi, Pismeni ispit, Pohađanje nastave, Samostalni zadatak, Usmeni ispit
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Aktivnost u nastavi | 0,25 | 0% |
Pismeni ispit | 1 | 0% |
Pohađanje nastave | 1 | 0% |
Samostalni zadatak | 0,25 | 0% |
Usmeni ispit | 0,5 | 0% |
U oblikovanju konačne ocjene uzimaju se u obzir aktivnost na nastavi i ocjena iz završnoga pisanog ispita: 30% konačne ocjene čini ocjena iz aktivnosti na nastavi, a 70% konačne ocjene čini ocjena iz pismenog i usmenog završnoga ispita. Ukoliko student ne ostvari pozitivnu ocjenu iz aktivnosti na nastavi, ocjena iz završnoga pisanog ispita čini 100% konačne ocjene.
Redovito pohađanje nastave.
Studentska anketa, redovite konzultacije. Mentorsko-savjetodavni i praktični rad sa studentima tijekom održavanja nastave.