Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
PEDAGOGIJA - PRIJEDIPLOMSKI (dvopredmetni studij) | 1.g. |
zimski |
izborni |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Bojčić, Karlo | 15 |
0 |
15 |
|
Simel Pranjić, Sanja | 0 |
0 |
0 |
Po završetku nastave iz navedenog kolegija student će moći:
Kritičkateorijadruštva; Odnos obrazovnjaidruštvenihpromjena; Temeljni pojmovi i procesi: demokracija i modeli demokracije, odgoj za demokraciju, demokratska škola, didaktika demokratskih vrijednosti, odgojna atrofija škole, interkulturalno obrazovanje, kultura mira; Socio konstruktivistički pristup kurikulumu; Učenik i skupina kao subjekt obrazovanja; Učenik kao sukonstruktor kurikuluma. Odgoj i vrijednosti; Demokratske vrijednosti između teorije i prakse odgoja; Interdisciplinarni pristup istraživanju vrednota; Vrijednosti kao pokretački i regulacijski čimbenik odgoja i čimbenik društvenih promjena; Vrijednosne orijentacije mladih; Što je i što sve može biti skeptična generacija; Odgoj kao kulturna reprodukcija; Simboličke vrednote u kulturama i odgoj mladih; Eksplicitne i implicitne vrijednosti, (samoaktualizirajuća, utilititaristička i socijalna vrijednosna orijentacija); Tipovi roditeljskog odgoja; Kriza odgoja kao kriza vrijednosti, Rezultati istraživanja položaja mladih u društvu.
Škola i etika; Odgojna atrofija škole; Odgoj u narodnim običajima; Odgoj između modernizma i tradicionalizma; Podjela ljudskih prava; Povreda ljudskih prava; Primjeri doprinosa razvoja ljudskih prava; Perspektive obrazovanja; Obrazovanje kao oslobađanje; Novi prostor i znanosti i informatizacije društva; Internet kao izvor frustracija, ovisnosti i prosvjeda „bumerang generacije“.
predavanja, seminari i radionice
2.1. Nastavna aktivnost | 2.2. Aktivnost studenta | 2.3. Ishod učenja | 2.4 Metoda procjene |
Predavanje, grupna rasprava | Analiza literature, sustavno opažanje | Klasificirati temeljne kategorijalne pojmove vezane za relativizam- pedagogijske implikacije; | Aktivnost studenata u nastavi, pismeni ispit |
Grupna rasprava | Suradnja, aktivno sudjelovanje | Predložiti način uključivanja u lokalnoj zajednici; | Eksperimentali rad, aktivnost u nastavi |
Samostalni istraživački zadatak | Odgovorno izvršavanje obveza | Primjeniti vještine potrebne za odgovoran, stvaralački i kritički doprinos u javnom životu i stjecanje kompetencija; | Projektno istraživanje, završno izvješće |
Samostalni istraživački zadatak | Samostalna uporaba literature | Prepoznavanje ambivalentne uloge medija; od informativnih, obrazovnih, zabavnih do manipulativnih sadaržaja. | Aktivnost studenata u nastavi |
Aktivnost u nastavi, Pismeni ispit, Pohađanje nastave, Projekt, Seminarski rad
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Aktivnost u nastavi | 0,15 | 0% |
Pismeni ispit | 0,6 | 0% |
Pohađanje nastave | 0,75 | 0% |
Projekt | 0,2 | 0% |
Seminarski rad | 0,3 | 0% |
U oblikovanju konačne ocjene uzimaju se u obzir ocjena iz seminara i ocjena iz završnog pismenog ispita: 30% konačne ocjene čini ocjena iz seminara, a 70% konačne ocjene čini ocjena iz završnog pismenog ispita.
Studenti su obvezni prisustvovati nastavi i realizirati seminare, te polagati ispit. Ispit se polaže nakon odslušanog kolegija i nakon predanog i ocijenjenog seminarskog rada.
Formativna i sumativna evaluacija