Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
PEDAGOGIJA - PRIJEDIPLOMSKI (dvopredmetni studij) | 1.g. |
zimski |
obavezan |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Rupčić Kelam, Darija | 0 |
0 |
0 |
|
Potlimbrzović, Hrvoje | 15 |
0 |
30 |
Kroz redovito i aktivno sudjelovanje u predavanjima i seminarskim oblicima rada studenti će razvijati problemsko mišljenje te dobiti uvid u ključne filozofske pristupe odgoju. Istraživačkim radom osvjedočit će se da je filozofsko mišljenje u onome bitnom (samo)odgoj. Promišljanje suvremene perspektive odgojne problematike i mogućnosti realizacije odgojnih ideja. Izgradnja osobnog cjelovitog odnosa prema budućem pedagogijskom radu. Kolegij je kako u svezi, tako i u teorijskom odmaku spram pedagogijskih i psihologijskih pristupa odgoju, što omogućuje plodotovornu sintezu.
Završetkom nastave iz navedenog kolegija student će moći:
predavanja, seminari i radionice
2.1. Nastavna aktivnost | 2.2. Aktivnost studenta | 2.3. Ishod učenja | 2.4. Metoda procjene |
Predavanje, seminarsko izlaganje, zadatak čitanja i analize primjera | Slušanje izlaganja, analiza literature, sustavno opažanje i zaključivanje | Analizirati fenomen odgoja |
Aktivnost studenata u nastavi, pismeni kolokvij, usmeni ispit |
Predavanje, seminarsko izlaganje, zadatak čitanja i analize primjera | Slušanje izlaganja, analiza literature, sustavno opažanje i zaključivanje | Razlikovati filozofski pristup od pristupa ostalih znanosti o odgoju | Aktivnost studenata u nastavi, pismeni kolokvij, usmeni ispit |
Suradničko učenje, grupna rasprava |
Suradnja, aktivno sudjelovanje, odgovorno izvršavanje obveza, samostalna uporaba literature, rasprava | Objasniti centralne probleme suvremene odgojne problematike | Aktivnost studenata u nastavi, eseji |
Rasprave i diskusija, referiranje | Čitanje i analiza literature, diskusije i rasprave |
Objasniti ključne teze filozofa koji su se referirali na odgojnu problematiku | Aktivnost studenata u nastavi, sudjelovanje u raspravi |
Predavanje, seminarski radovi | Slušanje izlaganja, razgovor – dijaloška metoda | Objasniti fenomen odgoja iz diskursa etičke problematike | Aktivnost studenata u nastavi, usmeni ispit |
Seminarski rad, diskusija | Diskusija, izrada seminarskog rada | Iskazati kolegijalnost i odgovornost tijekom suradnje u timskom i individualnom radu pri izradi seminarskog rada | Aktivnost studenata u nastavi, seminarski rad |
Kontinuirana provjera znanja, Pohađanje nastave, Usmeni ispit
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Kontinuirana provjera znanja | 1 | 0% |
Pohađanje nastave | 1 | 0% |
Usmeni ispit | 1 | 0% |
Rad studenta na predmetu vrednovat će se i ocjenjivati tijekom nastave, na kolokvijima tijekom semestra, na usmenom
ispitu i kroz pozitivno ocijenjen seminarski rad. Usmeni ispit donosi 40 % bodova, dva kolokvija 30 % bodova, seminarski
rad 20 % bodova, a pohađanje nastave i aktivnost na nastavi 10 % bodova.
Obveze studenata na predmetu su sljedeće: redovito pohađanje nastave (prisutnost preko 70 % – uvjet za potpis), aktivno sudjelovanje u nastavi, polaganje kolokvija tijekom semestra, polaganje usmenog ispita nakon završetka semestra
Provedba jedinstvene sveučilišne ankete među studentima za ocjenjivanje nastavnika koju utvrđuje Senat Sveučilišta.
Praćenje i analiza kvalitete izvedbe nastave u skladu s Pravilnikom o studiranju i Pravilnikom o unaprjeđivanju i osiguranju kvalitete obrazovanja Sveučilišta. Praćenje i analiza kvalitet sadržaja predmeta u skladu s procjenom Stručnog vijeća studija filozofije.