Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
POVIJEST - PRIJEDIPLOMSKI (dvopredmetni studij) | ljetni |
izborni |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Josipović Batorek, Slađana | 15 |
0 |
0 |
|
Vonić, Maja | 0 |
0 |
15 |
Cilj nastave je stjecanje temeljnih obavijesti i znanstveno utvrđenih znanja o političkim sustavima kroz 20. stoljeće i upoznavanje studenata s korištenjem propagande u političke svrhe na primjerima raznih političkih uređenja.
Po završetku nastave iz navedenog kolegija student će moći:
Kolegij se temelji na analizi propagande kao sredstva ostvarivanja političkih ciljeva tijekom 20. stoljeća. Analizom slučajeva od SSSR-a, nacističke Njemačke i njenih satelitskih država, SAD-a u hladnoratovskom razdoblju, socijalističke Jugoslavije i brojnih drugih država u 20. stoljeću ukazat će se na sličnosti i razlike u korištenju političke propagande. Studenti će tijekom nastave imati priliku analizirati različite oblike političke propagande na temelju izvora – novinskih članaka, dokumentarnih filmova i sl.
predavanja, seminari i radionice
2.1. Nastavna metoda | 2.2. Aktivnost studenta | 2.3. Ishod učenja | 2.4 Metoda procjene |
predavanje |
slušanje | opisati glavna obilježja propagande i njene uloge u afirmaciji političkih sustava tijekom 20. stoljeće | kolokvij |
predavanje, grupna rasprava, analiza video-materijala, seminarsko izlaganje | analiza literature, rasprava | na temelju literature, izvorne građe i audio materijala uočiti metode provođenja uspješne propagande | aktivnost na nastavi, kolokvij |
zadatak čitanja i analize literature, grupna rasprava | suradnja, aktivno sudjelovanje, analiza literature | kritički analizirati važna propagandna djela (Mein Kampf…) | aktivnost na nastavi |
predavanje, seminarsko izlaganje, zadatak čitanja i analize literature | slušanje izlaganja, seminarski rad, analiza literature, rasprava | vrednovati različite oblike propagande – tisak, književno-umjetnička djela, film itd. | aktivnost studenata u nastavi, seminarski rad, kolokvij |
Aktivnost u nastavi, Kontinuirana provjera znanja, Pohađanje nastave, Seminarski rad
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Aktivnost u nastavi | 0,45 | 0% |
Kontinuirana provjera znanja | 0,5 | 0% |
Pohađanje nastave | 0,75 | 0% |
Seminarski rad | 0,3 | 0% |
U oblikovanju konačne ocjene uzimaju se u obzir kontinuirano praćenje (aktivnost na nastavi, priprema za nastavni sat, refleksivni osvrt na nastavne sadržaje) s 35% udjela u konačnoj ocjeni, kontinuirano praćenje i provjeravanje znanja (kratke provjere u obliku kolokvija) s 45% udjela u konačnoj ocjeni, te seminarski rad s 20% udjela u konačnoj ocjeni. Studenti su za prolaznu konačnu ocjenu obvezni iz svakog pojedinog elemenata praćenja i provjeravanja koji se ocjenjuje ostvariti minimalnu prolaznu ocjenu dovoljan (2). Ukoliko student ipak iz aktivnosti na nastavi ili seminarskog rada dobije negativnu ocjenu dužan je polagati usmeni i pisani ispit iz cjelokupnog gradiva u vrijeme redovnih ispitnih rokova.
Studenti su obvezani redovito pohađati nastavu (do 30% nastavnih sati izostanka), pripremiti za nastavni sat analizu zadanoga historiografskoga teksta, aktivno sudjelovati u raspravama o seminarskim temama, raspravljati i analizirati dokumentarne filmove na nastavnu temu, izaći na kolokvije.
Po dogovoru sa studentima.
Provedba jedinstvene sveučilišne ankete među studentima za ocjenjivanje nastavnika koju utvrđuje Senat Sveučilišta.
Praćenje i analiza kvalitete izvedbe nastave u skladu s Pravilnikom o studiranju i Pravilnikom o unaprjeđivanju i osiguranju kvalitete obrazovanja Sveučilišta.