Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
HRVATSKI JEZIK I KNJIŽEVNOST - DIPLOMSKI (dvopredmetni studij - nastavnički smjer) | 1.g. |
zimski |
obavezan |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Bjedov, Vesna | 30 |
0 |
0 |
|
Bosutić Cvijić, Vlatka | 0 |
0 |
30 |
Ovladati metodičkim znanjima o zakonitostima oblikovanja nastavnoga sata hrvatskoga jezika. Stjecanje metodičke kompetencije na razini funkcionalne primjene metodičkoga znanja pri izvođenju nastave u osnovnim i srednjim školama
Nakon uspješno završenoga predmeta student će moći:
Interdisciplinarnost metodike kao znanosti o poučavanju nastavnoga predmeta, osobitosti metodike nastave hrvatskoga jezika; Planiranje i programiranje nastave hrvatskoga jezika; Bit i svrha nastave hrvatskoga jezika, ciljevi i zadaće; Temelji nastave hrvatskoga jezika; Sustavi i pristupi u nastavi hrvatskoga jezika; Sociološki oblici rada u nastavi hrvatskoga jezika, nastavne metode i metodički postupci; Načela nastave hrvatskoga jezika; Ishodi učenja u nastavi hrvatskoga jezika; Nastavni izvori, nastavna sredstva i pomagala; Ustroj nastavnoga sata hrvatskoga jezika; Pisana priprava za nastavni sat; Vrednovanje učeničkih postignuća u nastavi hrvatskoga jezika.
predavanja, seminari i radionice
2.1. Nastavna aktivnost | 2.2. Aktivnost studenta | 2.3. Ishod učenja | 2.4. Metoda procjene |
diskusijska predavanja seminarska nastava |
suradničko učenje, usmeno izlaganje, usmjereno slušanje, diskusija | razumjeti interdisciplinarnost metodike kao znanosti o poučavanju nastavnoga predmeta | pismeni kolokviji pismena priprava za nastavni sat hrvatskoga jezika usmeni ispit portfolio |
diskusijska predavanja interaktivna predavanja seminarska nastava |
suradničko učenje, usmeno izlaganje, usmjereno slušanje, diskusija | primijeniti temeljna metodička znanja u razradi ustroja nastavnoga sata hrvatskoga jezika | pismeni kolokviji pismena priprava za nastavni sat hrvatskoga jezika usmeni ispit portfolio |
diskusijska predavanja interaktivna predavanja seminarska nastava |
suradničko učenje, usmeno izlaganje, usmjereno slušanje, diskusija | izraditi scenarij nastavnoga sata hrvatskoga jezika, tj. pismenu pripravu primjenjujući metodički instrumentarij | pismena priprava za nastavni sat hrvatskoga jezika portfolio |
diskusijska predavanja seminarska nastava |
suradničko učenje, usmeno izlaganje, usmjereno slušanje, diskusija, analiza udžbenika hrvatskoga jezika | analizirati udžbeničku jedinicu uspoređujući razine obrazovnih postignuća u osnovnoj i srednjoj školi | pismeni kolokviji pismena priprava za nastavni sat hrvatskoga jezika usmeni ispit portfolio |
diskusijska predavanja seminarska nastava |
suradničko učenje, usmeno izlaganje, usmjereno slušanje, diskusija, analiza planova i programa hrvatskoga jezika | usporediti osnovnoškolske i srednjoškolske planove i programe hrvatskoga jezika | pismeni kolokviji pismena priprava za nastavni sat hrvatskoga jezika usmeni ispit portfolio |
Pismeni ispit, Pohađanje nastave, Portfolio, Seminarski rad
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Pismeni ispit | 1 | 0% |
Pohađanje nastave | 1,5 | 0% |
Portfolio | 0,4 | 0% |
Seminarski rad | 1,1 | 0% |
U oblikovanju konačne ocjene uzimaju se u obzir ocjene iz seminarskoga rada – pisane priprave za nastavni sat, iz dvaju kolokvija te iz portfolija: 44% konačne ocjene čini ocjena iz seminarskoga rada, 40% konačne ocjene čini ocjena iz dvaju kolokvija te 16% konačne ocjene čini ocjena iz portfolija.
Iz svih elemenata praćenja i provjeravanja student može ostvariti maksimalno 85 ocjenskih bodova, što čini 100% ocjene. Za prolaznu ocjenu student treba ostvariti minimalno 51 ocjenski bod ili 60% ocjene.
Skala je ocjenjivanja sljedeća: 60%–69,9% = dovoljan (2), 70%–79,9% = dobar (3), 80%–89,9% = vrlo dobar (4), 90%–100% = izvrstan (5).
Pohađanje nastave (predavanja i seminara), seminarski rad (izrada pisane priprave za nastavni sat hrvatskoga jezika), kolokviji, portfolio.
Studentska anketa