Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
POVIJEST - DIPLOMSKI (dvopredmetni studij - nastavnički smjer) | 1.g., 2.g. |
zimski |
izborni |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Müller, Mirela | 30 |
0 |
15 |
Cilj kolegija jest razumijevanje utjecaja i uloge masovnih medija u odgojno-socijalizacijskom kontekstu djece i mladih, te opisivanje kulturoloških sastavnica i položaja medija u suvremenom društvu
Po završetku nastave iz navedenog kolegija student će moći:
Cilj kolegija jest razumijevanje utjecaja i uloge masovnih medija u odgojno-socijalizacijskom kontekstu djece i mladih, te opisivanje kulturoloških sastavnica i položaja medija u suvremenom društvu
predavanja, seminari i radionice
NASTAVNA METODA | AKTIVNOST STUDENTA | ISHOD UČENJA | METODA PROCJENE |
predavanje | sustavno opažanje, slušanje izlaganja, analiza literature | definirati osnovne odrednice medijske pedagogije kao znanosti o medijskom odgoju i obrazovanju | aktivnost studenata u nastavi, izrada seminarskog rada, pismeni ispit, usmeni ispit |
predavanje, seminarsko izlaganje | analiza literature, sustavno opažanje i zaključivanje | opisati temeljne pojmovno0kategorijalne pojmove medijske pedagogije | aktivnost studenata u nastavi, izrada seminarskog rada, pismeni ispit, usmeni ispit |
seminarsko izlaganje, diskusija | sustavno opažanje, slušanje izlaganja, učenje po modelu, analiza literature | usporediti rezultate temeljnih istraživanja utjecaja medija na djecu i mlade | kritički osvrt seminarskog rada, poster prezentacija, pismeni ispit i usmeni ispit |
grupna rasprava i pedagoške dokumentacije | analiza literature, sustavno opažanje i zaključivanje | razlikovati osnovne značajke djelokruga rada medijskog pedagoga u praksi | portfolio, esej, kolokvij, pismeni i usmeni ispit |
suradničko učenje, grupna rasprava, seminarsko izlaganje | analiza literature, analiza, zaključivanje | integrirati medijsku pedagogiju kao pedagošku disciplinu | kritički osvrt seminarskog rada, poster prezentacija, pismeni ispit i usmeni ispit |
zadatak čitanja i analize primjera | analiza literature, sustavno opažanje i zaključivanje | analizirati uzročno0posljedične veze između različitih medijsko0pedagoških i odgojno0socijalizacijskih fenomena | kritički osvrt seminarskog rada, pismeni i usmeni ispit, projektno istraživanje, završno izvješće |
projektno istraživanje | izrada projekta, analiza izvora literature | primijeniti temeljne sastavnice medijske pedagogije u praktičnom odgojno0obrazovnom radu | samostalno istraživanje/projektna aktivnost, dnevnik rada i prakse, pisano izvješće |
projektno istraživanje, seminarski rad, diskusija | izrada projekta, analiza izvora literature, izrada seminarskog rada, diskusija | iskazati samostalnost, kolegijalnost i odgovornost u radu | samostalno istraživanje / projektna aktivnost, dnevnik rada i prakse, pisano izvješće, seminarski rad |
Aktivnost u nastavi, Pismeni ispit, Pohađanje nastave, Seminarski rad
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Aktivnost u nastavi | 0,5 | 20% |
Pismeni ispit | 1,5 | 60% |
Pohađanje nastave | 1,5 | 0% |
Seminarski rad | 0,5 | 20% |
Student može ostvariti maksimalno 100 ocjenskih bodova, što čini 100 % ocjene.
Ocjena se izračunava na sljedeći način:
(pismeni ispit x 0,6) + (samostalni istraživački projekt x 0,3) + (aktivnost u nastavi x 0,1).
Primjer izračunavanja ocjene:
pismeni ispit – 4
samostalni istraživački rad – 5
aktivnost u nastavi - 5
(4 x 0,6) + (5 x 0,3) + (5x 0,1) = 2,4 + 1,5 + 0,5 = 4,4
Konačna ocjena 4,4 → vrlo dobar (4)
Studenti su obvezni pohađati 70 % održanih nastavnih sati. Ako student ima 5 ili više izostanaka (jedan izostanak iznosi 2 nastavna sata), neće dobiti potpis, kao ni ukoliko ukupno ostvari manje od 40% ocjene. Prepisivanje tijekom ispita kažnjava se oduzimanjem ispita bez mogućnosti ponovnog pisanja i za taj ispit student dobiva ocjenu 0%.