Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
HRVATSKI JEZIK I KNJIŽEVNOST - DIPLOMSKI (dvopredmetni studij - nastavnički smjer) | 1.g. |
ljetni |
obavezan |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Bjedov, Vesna | 30 |
0 |
0 |
|
Bosutić Cvijić, Vlatka | 0 |
0 |
30 |
Ovladati teorijskim spoznajama o djelatnostima jezičnoga izražavanja na razini funkcionalne primjene u izvođenju nastave jezičnoga izražavanja u osnovnoj i srednjoj školi.
Nakon uspješno završenoga predmeta student će moći:
Nastava jezičnoga izražavanja u osnovnoj i srednjoj školi; Govorenje kao jezičnna djelatnost, povezanost govorenja i slušanja, govorne vježbe u nastavi jezičnoga izražavanja, vrste govornih vježba; Čitanje u nastavi hrvatskoga jezika, vrste čitanja, osobitosti produktivnoga čitanja; Pisanje kao produktivna jezična djelatnost, vrste pismenih vježba; Učenički sastavak u nastavi jezičnoga izražavanja; Pogrješke u govornom i pismenom izražavanju.
predavanja, seminari i radionice
Nastavna aktivnost | Aktivnost studenta | Ishod učenja | Metoda procjene |
diskusijska predavanja seminarska nastava |
suradničko učenje, usmeno izlaganje, usmjereno slušanje govora i argumentirana analiza, diskusija | opisati ulogu slušanja, govorenja, čitanja i pisanja kao djelatnosti jezičnoga izražavanja | pismeni kolokviji usmeni ispit seminarski rad portfolio |
diskusijska predavanja seminarska nastava |
suradničko učenje, usmeno izlaganje, usmjerena analiza učeničkih pismenih vježba, diskusija | klasificirati usmene i pismene vježbe u nastavi jezičnoga izražavanja | pismeni kolokviji usmeni ispit seminarski rad portfolio |
diskusijska predavanja seminarska nastava |
suradničko učenje, usmeno izlaganje, usmjerena analiza učeničkih pismenih vježba i pismenih sastavaka, diskusija | organizirati provedbu govornih i pismenih vježba te pisanja sastavka u nastavi jezičnoga izražavanja | pismeni kolokviji usmeni ispit seminarski rad portfolio |
diskusijska predavanja seminarska nastava |
suradničko učenje, usmeno izlaganje, diskusija | argumentirati značaj komunikacijske kompetencije kao pragmatične osposobljenosti, odnosno funkcionalne jezične primjene te značaj lingvističke kompetencije kao gramatičke normativnosti | pismeni kolokviji usmeni ispit seminarski rad portfolio |
Pismeni ispit, Pohađanje nastave, Portfolio, Seminarski rad
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Pismeni ispit | 1 | 0% |
Pohađanje nastave | 1,5 | 0% |
Portfolio | 0,4 | 0% |
Seminarski rad | 1,1 | 0% |
U oblikovanju konačne ocjene uzimaju se u obzir ocjene iz seminarskoga, iz dvaju kolokvija te iz portfolija: 44% konačne ocjene čini ocjena iz seminarskoga rada, 40% konačne ocjene čini ocjena iz dvaju kolokvija te 16% konačne ocjene čini ocjena iz portfolija.
Iz svih elemenata praćenja i provjeravanja student može ostvariti maksimalno 85 ocjenskih bodova, što čini 100% ocjene. Za prolaznu ocjenu student treba ostvariti minimalno 51 ocjenski bod ili 60% ocjene.
Skala je ocjenjivanja sljedeća: 60%–69,9% = dovoljan (2), 70%–79,9% = dobar (3), 80%–89,9% = vrlo dobar (4), 90%–100% = izvrstan (5).
Pohađanje nastave (predavanja i seminara), seminarski rad (izrada pisane priprave za nastavni sat hrvatskoga jezika), kolokviji, portfolio.
Evaluacijski listići.