Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
HRVATSKI JEZIK I KNJIŽEVNOST - PRIJEDIPLOMSKI (dvopredmetni studij) | 2.g. |
ljetni |
izborni |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Dragun, Dragica | 15 |
0 |
15 |
Cilj je kolegija upoznavanje s teorijom bajke, povijesnim razvojem bajke, reprezentativnim djelima svjetske i hrvatske književnosti, tumačenje reprezentativnih primjera te osposobljavanje studenata za samostalnu analizu teksta.
Nakon uspješno završenoga predmeta studenti će moći:
Strukturalno i povijesno proučavanje bajke. Struktura i forma. Funkcije likova. Transformacije u bajkama. Povijesni pregled svjetske i hrvatske bajke. Najznačajnije umjetničke bajke svjetske i hrvatske književnosti (Charles Perrault, braća Grimm, Hans C. Andersen, Oskar Wilde, Ivana Brlić-Mažuranić, Josip Cvrtila, Sunčana Škrinjarić, Nada Iveljić, Želimir Hercigonja, Sonja Tomić).
predavanja, seminari i radionice
Nastavna aktivnost | Aktivnost studenta | Ishod učenja | Metoda procjene |
predavanje | slušanje izlaganja, sustavno opažanje | opisati povijesni hod bajke | kolokvij pismeni ispit |
predavanje seminarsko izlaganje mentorski rad |
usmeno izlaganje, sustavno opažanje i zaključivane, rasprava | analizirati književne predloške | pisani seminarski rad pismeni ispit |
predavanje grupna rasprava |
sustavno opažanje i zaključivanje | definirati osobitosti bajke | aktivnost studenata u raspravi kolokvij pismeni ispit |
predavanje samostalni zadaci |
slušanje izlaganja, sustavno opažanje i zaključivanje | sintetizirati znanja o bajci | pismeni ispit |
Kontinuirana provjera znanja, Pismeni ispit, Pohađanje nastave, Seminarski rad
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Kontinuirana provjera znanja | 0,4 | 0% |
Pismeni ispit | 0,4 | 0% |
Pohađanje nastave | 0,8 | 0% |
Seminarski rad | 0,4 | 0% |
U oblikovanju se konačne ocjene uzima u obzir ocjena pisanoga oblika i usmenoga izlaganja seminarskoga rada, kolokvija i završnoga pisanog ispita. Od toga 30% konačne ocjene čini ocjena seminara, 30% ocjena kolokvija, 40% ocjena završnoga pisanog ispita.
Iz svih elemenata praćenja i provjeravanja student može ostvariti najviše 100 ocjenskih bodova, što čini 100% ocjene. Za prolaznu ocjenu student treba ostvariti najmanje 60 ocjenskih bodova ili 60% ocjene.
Skala je ocjenjivanja sljedeća: 60%–69,9% = dovoljan (2), 70%–79,9% = dobar (3), 80%–89,9% = vrlo dobar (4), 90%–100% = izvrstan (5).
Studenti su obvezni pohađati nastavu, aktivno sudjelovati u analizama, izvršavati zadatke koji su im povjereni za samostalno istraživanje, pročitati zadane naslove te pristupiti kolokviju i završnom ispitu.
Studentska anketa.