Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
HRVATSKI JEZIK I KNJIŽEVNOST - PRIJEDIPLOMSKI (dvopredmetni studij) | 2.g. |
zimski |
izborni |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Šundalić, Zlata | 15 |
0 |
15 |
Upoznati studente s osnovnim obilježjima hrvatske renesansne književnosti s kojom započinje povijest hrvatske pokladne lirike (maskerate). Poseban se naglasak stavlja na prezentiranje žanrovske strukture hrvatske renesansne književnosti kako bi se jasnije moglo odrediti mjesto pokladne lirike, zatim njezina prostorna i vremenska determiniranost te poetološke značajke koje studenti trebaju prepoznati i književnoteorijski interpretirati na konkretnim književnim predlošcima.
Nakon uspješno završenoga predmeta studenti će moći:
Syllabus:
predavanja, seminari i radionice
Nastavna aktivnost | Aktivnost studenta | Ishod učenja | Metoda procjene |
predavanje | slušanje, pisanje | definirati pojam pokladne lirike (maskerate) i njezine pojavne oblike | usmeni ispit pisani ispit |
predavanje | slušanje, pisanje | opisati prostor i vrijeme nastanka pokladne lirike | usmeni ispit pisani ispit |
predavanje rad na tekstu |
slušanje, pisanje, govorenje (diskutiranje) | analizirati književne predloške uz primjenu temeljne književnoteroijske literature | pisani seminarski rad |
predavanje | prikupljanje podataka na zadanu temu, istraživanje, kritičko razmišljanje | usporediti obilježja petrarkističke lirike s pokladnom lirikom (u odnosu na floru i faunu) | aktivnost studenata u nastavi pisani ispit |
predavanje rad na tekstu |
slušanje, prikupljanje podataka na zadanu temu, istraživanje, kritičko razmišljanje | razlikovati poetička obilježja pokladne lirike (lirski subjekt, tematsko-motivski sloj, stil, metar) | aktivnost studenata u nastavi pisani ispit usmeni ispit |
Esej, Pismeni ispit, Pohađanje nastave, Usmeni ispit
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Esej | 0,2 | 0% |
Pismeni ispit | 0,8 | 0% |
Pohađanje nastave | 0,8 | 0% |
Usmeni ispit | 0,2 | 0% |
U oblikovanju konačne ocjene uzimaju se u obzir ocjena iz završnoga pisanog ispita i ocjena iz završnoga usmenog ispita: 80% konačne ocjene čini ocjena iz završnoga pisanog ispita, a 20% konačne ocjene čini ocjena iz završnoga usmenog ispita.
Iz svih elemenata praćenja i provjeravanja student može ostvariti maksimalno 100 ocjenskih bodova, što čini 100% ocjene. Za prolaznu ocjenu student treba ostvariti minimalno 60 ocjenskih bodova ili 60% ocjene.
Skala je ocjenjivanja sljedeća: 60%–69,9% = dovoljan (2), 70%–79,9% = dobar (3), 80%–89,9% = vrlo dobar (4), 90%–100% = izvrstan (5).
Student je obvezan redovito pohađati nastavu predavanja i seminara (dopuštena su tri izostanka, tj. tri sata s predavnaja i tri sata sa seminara), položiti pisani i usmeni ispit.
Na početku semestra svake nove akademske godine studenti dobivaju opširniji popis literature, u kojemu se navode knjige i rasprave koje su se u međuvremenu pojavile.
Studentska anketa.