Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
HRVATSKI JEZIK I KNJIŽEVNOST - PRIJEDIPLOMSKI (dvopredmetni studij) | 2.g. |
zimski |
izborni |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Ćurak, Silvija | 15 |
15 |
0 |
Nakon uspješno završenog predmeta studenti će moći:
predavanja, vježbe
Nastavna aktivnost | Aktivnost studenta | Ishod učenja | Metoda procjene |
predavanje | slušanje izlaganja, razgovor, analiza literature | opisati hrvatski jezik u 17. stoljeću | aktivnost studenata u nastavi pismeni ispit |
vježbe | analiza primjera, razgovor | analizirati tekstove 17. stoljeća na svim jezičnim razinama | aktivnost studenata na nastavi, kolokvij |
vježbe zadatak čitanja i analize primjera |
rad na tekstu, sustavno opažanje i zaključivanje | napraviti transkripciju i transliteraciju prema grafijskim rješenjima pisaca 17. stoljeća | aktivnost studenata na nastavi kolokvij |
predavanje samostalni istraživački zadatak grupna diskusija |
slušanje izlaganja, analiza literature i primjera, razgovor | usporediti hrvatski jezik 17. stoljeća sa suvremenim hrvatskim književnim jezikom | aktivnost studenata na nastavi samostalno istraživanje završno izvješće pismeni ispit |
Aktivnost u nastavi, Kontinuirana provjera znanja, Pismeni ispit, Pohađanje nastave
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Aktivnost u nastavi | 0,4 | 0% |
Kontinuirana provjera znanja | 0,5 | 0% |
Pismeni ispit | 0,8 | 0% |
Pohađanje nastave | 0,3 | 0% |
U oblikovanju konačne ocjene za studente na dvopredmetnom studiju uzimaju se u obzir kontinuirano praćenje (aktivnost na nastavi, priprema za nastavni sat, refleksivni osvrt na nastavne sadržaje) s 25% udjela u konačnoj ocjeni, kontinuirano praćenje i provjeravanje znanja (kratke provjere u obliku kolokvija) s 35% udjela u konačnoj ocjeni te završni pismeni ispit s 40% udjela u konačnoj ocjeni.
Iz svih elemenata praćenja i provjeravanja student može ostvariti maksimalno 100 ocjenskih bodova, što čini 100% ocjene. Za prolaznu ocjenu student treba ostvariti minimalno 60 ocjenskih bodova ili 60% ocjene.
Skala je ocjenjivanja sljedeća: 60%–69,9% = dovoljan (2), 70%–79,9% = dobar (3), 80%–89,9% = vrlo dobar (4), 90%–100% = izvrstan (5).
Evaluacijski listići.