Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
HRVATSKI JEZIK I KNJIŽEVNOST - PRIJEDIPLOMSKI (dvopredmetni studij) | 2.g. |
zimski |
obavezan |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Tatarin, Milovan | 30 |
0 |
15 |
Student treba steći književnopovijesna, književnojezična i književnokulturna znanja kako bi mogao samostalno čitati, prosuđivati i interpretirati djela hrvatske književnosti 17. i 18. stoljeća, kako u odnosu na književno razdoblje, tako i u odnosu na književnoteorijske postavke.
Nakon uspješno završenoga predmeta studenti će moći:
Syllabus:
predavanja, seminari i radionice
Nastavna aktivnost | Aktivnost studenta | Ishod učenja | Metoda procjene |
predavanje | slušanje, pisanje | definirati vremensko trajanje hrvatskoga književnog baroka | usmeni ispit pisani ispit |
predavanje | slušanje, pisanje | razlikovati historijsko i tipološko poimanje baroka | usmeni ispit pisani ispit |
predavanje | slušanje, pisanje, govorenje (diskutiranje) | opisati žanrovski sustav | usmeni ispit pisani ispit |
predavanje rad na tekstu |
slušanje, pisanje, istraživanje, kritičko razmišljanje | analizirati reprezentativne predloške | pisani seminarski rad aktivnost studenta u nastavi |
predavanje | slušanje, pisanje, govorenje (usmeno izlaganje) | definirati stilski pluralizam hrvatske književnosti 18. stoljeća | usmeni ispit aktivnost studenta u nastavi |
predavanje rad na tekstu |
slušanje, pisanje, prikupljanje podataka na zadanu temu, govorenje (usmeno izlaganje) | opisati regionalizam hrvatske književnosti 18. stoljeća (dalmatinska, dubrovačka, kajkavska, slavonska regionalna književnost) | usmeni ispit pisani seminarski rad aktivnost studenta u nastavi |
predavanje radna tekstu |
slušanje, pisanje, istraživanje, sustavno opažanje | analizirati reprezentativne predloške | pisani seminarski rad aktivnost studenta u nastavi |
Kontinuirana provjera znanja, Pismeni ispit, Pohađanje nastave, Seminarski rad, Usmeni ispit
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Kontinuirana provjera znanja | 0,5 | 0% |
Pismeni ispit | 0,5 | 0% |
Pohađanje nastave | 1,2 | 0% |
Seminarski rad | 0,3 | 0% |
Usmeni ispit | 0,5 | 0% |
U oblikovanju konačne ocjene uzimaju se u obzir ocjena iz završnoga pisanog ispita i ocjena iz završnoga usmenog ispita: 80% konačne ocjene čini ocjena iz završnoga pisanog ispita, a 20% konačne ocjene čini ocjena iz završnoga usmenog ispita.
Iz svih elemenata praćenja i provjeravanja student može ostvariti maksimalno 100 ocjenskih bodova, što čini 100% ocjene. Za prolaznu ocjenu student treba ostvariti minimalno 60 ocjenskih bodova ili 60% ocjene.
Skala je ocjenjivanja sljedeća: 60%–69,9% = dovoljan (2), 70%–79,9% = dobar (3), 80%–89,9% = vrlo dobar (4), 90%–100% = izvrstan (5).
Student je obvezan redovito pohađati nastavu predavanja i seminara (dopuštena su tri izostanka, tj. šest sati s predavnaja i tri sata sa seminara), napisati jedan seminarski rad koji se i usmeno izlaže te položiti usmeni ispit.
Na početku semestra svake nove akademske godine studenti dobivaju opširniji popis literature, u kojemu se navode knjige i rasprave koje su se u međuvremenu pojavile.
Studentska anketa.