Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
HRVATSKI JEZIK I KNJIŽEVNOST - PRIJEDIPLOMSKI (jednopredmetni studij) | 3.g. |
ljetni |
izborni |
HRVATSKI JEZIK I KNJIŽEVNOST - PRIJEDIPLOMSKI (dvopredmetni studij) | 3.g. |
ljetni |
izborni |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Brunčić, Dubravka | 30 |
0 |
15 |
Pokazati temeljna obilježja hrvatske fantastične književnosti, pregled povijesnoga razvoja i specifičnosti žanrovskoga ustroja fantastične književnosti 19. i prvih desetljeća 20. stoljeća.
Nakon uspješno završenoga predmeta studenti će moći:
Uvod; pojam fantastike, povijest hrvatske fantastične književnosti. Modeli hrvatske fantastične proze; teme, motivi, likovi. Romantičarska fantastika i gotika (R. F. Jorgovanić). Predmodernistička fantastika (K. Š. Gjalski). Groteskno, fantastično, zazorno u hrvatskoj moderni (A. G. Matoš). Srednjovjekovni intertekst, legenda i bajkovito u hrvatskoj moderni (B. Livadić). Oniričko i motiv dvojnika (F. Galović). Fantazmagorična, subverzivna fantastika hrvatskog ekspresionizma (M. Krleža). Demonizam i reprezentacija zla u ekspresionizmu (U. Donadini, A. Cesarec). Simbolizam boja u fantastičnoj književnosti (M. Horvat, N. Šop). Žensko fantastično pismo (M. Ivančan); Neoromantičarska fantastika, folklorni intertekst (Đ. Sudeta). Sinteza kolegija.
predavanja, seminari i radionice
Nastavna aktivnost | Aktivnost studenta | Ishod učenja | Metoda procjene |
predavanje grupna rasprava zadatak čitanja i analize primjera |
slušanje izlaganja, čitanje, rasprava, analiza literature | definirati osnovne književnopovijesne značajke i modele hrvatske fantastične književnosti 19. i prvih desetljeća 20. stoljeća | aktivnost studenata u nastavi kolokvij usmeni ispit |
predavanje seminarski rad grupna rasprava zadatak čitanja i analize primjera |
slušanje izlaganja, izrada i prezentacija seminarskoga rada, čitanje, rasprava, analiza literature | obrazložiti tematsko-motivska obilježja tekstova hrvatske fantastične književnosti | aktivnost studenata u nastavi seminarski rad kolokvij usmeni ispit |
predavanje seminarsko izlaganje zadatak čitanja i analize primjera |
slušanje izlaganja, čitanje, analiza literature, oblikovanje i prezentacija seminarskoga rada | objasniti specifičnosti žanrovskoga sustava hrvatske fantastične književnosti | seminarski rad kolokvij usmeni ispit |
seminarsko izlaganje samostalni istraživački zadatak |
samostalna uporaba literature, postavljanje i rješavanje problema, oblikovanje i prezentacija seminarskoga rada | primijeniti stečene književnopovijesne i književnoteorijske spoznaje u samostalnoj analizi književnih predložaka | seminarski rad usmeni ispit |
Aktivnost u nastavi, Kontinuirana provjera znanja, Pohađanje nastave, Seminarski rad, Usmeni ispit
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Aktivnost u nastavi | 0,2 | 0% |
Kontinuirana provjera znanja | 0,7 | 0% |
Pohađanje nastave | 0,8 | 0% |
Seminarski rad | 0,4 | 0% |
Usmeni ispit | 0,9 | 0% |
U oblikovanju konačne ocjene uzimaju se u obzir ocjena iz aktivnosti u nastavi (čitanje literature, sudjelovanje u analizama i raspravama), ocjena iz izrade i izlaganja seminarskoga rada, ocjena iz kontinuirane provjere znanja (kolokviji) te ocjena iz završnoga usmenog ispita: 10% konačne ocjene čini ocjena iz aktivnosti u nastavi, 20% konačne ocjene čini ocjena iz izrade i izlaganja seminarskoga rada, 30% konačne ocjene čini ocjena iz kontinuirane provjere znanja, a 40% konačne ocjene čini ocjena iz završnoga usmenog ispita.
Iz svih elemenata praćenja i provjeravanja student može ostvariti maksimalno 100 ocjenskih bodova, što čini 100% ocjene. Za prolaznu ocjenu student treba ostvariti minimalno 60 ocjenskih bodova ili 60% ocjene.
Skala je ocjenjivanja sljedeća: 60%–69,9% = dovoljan (2), 70%–79,9% = dobar (3), 80%–89,9% = vrlo dobar (4), 90%–100% = izvrstan (5).
Redovito dolaženje na nastavu (najviše tri izostanka od 15 termina), priprema i izlaganje seminarskoga rada te redovito sudjelovanje u nastavi (sudjelovanje u analizama i raspravama).
Studentska anketa.