Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
HRVATSKI JEZIK I KNJIŽEVNOST - PRIJEDIPLOMSKI (jednopredmetni studij) | 2.g. |
ljetni |
izborni |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Jukić, Sanja | 15 |
0 |
15 |
Ciljevi nastave kolegija Stilovi medijske kulture su: stjecanje znanja o kulturološkoj vezanosti egzistencijalnih i tehnoloških okolnosti kroz stanje intenzivne umreženosti i umnoženosti informacija, posebice od sredine 20. stoljeća do danas, stjecanje znanja o stilistici struktura različitih medijskih tekstova, uključujući i književnost, te uočavanje njihovih stilskih kontakata i osposobljavanje studenata za samostalan pojedinačni i komparativni analitičko-interpretacijski pristup različitim medijskim tekstovima.
Nakon uspješno završenoga predmeta studenti će moći:
Prvi tjedan
Uvod u kolegij, opis sadržaja i ciljeva kolegija, opis praćenja studentskoga rada, uvod u seminar, prikaz i podjela tema, pregled literature
Drugi tjedan
Medijska kultura – masovna komunikacija – komunikacijska tehnologija
Treći tjedan
Vizualni, audiovizualni i auditivni mediji
Četvrti tjedan
Stilistika likovnih umjetnosti
Peti tjedan
Stilistika fotografije
Šesti tjedan
Stilistika grafita
Sedmi tjedan
Stilistika novina
Osmi tjedan
Stilistika stripa
Deveti tjedan
Stilistika filma i televizije
Deseti tjedan
Stilistika reklame
Jedanaesti tjedan
Stilistika auditivnih medija (glazba, radio, telefon)
Dvanaesti tjedan
Stilistika hiperteksta
Trinaesti tjedan
Stilistika plesa i performansa
Četrnaesti tjedan
Stilistika mode
Petnaesti tjedan
Medijska kultura – sinteza gradiva
predavanja, seminari i radionice
Nastavna aktivnost | Aktivnost studenta | Ishod učenja | Metoda procjene |
predavanja | pisano rješavanje zadataka uz predloške, usmeno izlaganje | definirati stilističku terminologiju različitih medijskih tekstova | pismeni ispit usmeni ispit |
predavanja multimedija i mreža terenska nastava |
usmjerena pisana analiza predložaka, samostalna pisana analiza predložaka, usmeno izlaganje | opisati stilske strategije vizualnih, audiovizualnih, auditivnih i verbalnih umjetničkih i neumjetničkih tekstova | pismeni ispit usmeni ispit seminarski rad |
seminari i radionice samostalni zadatci mentorski rad |
samostalna pisana analiza predložaka, rasprava, usmeno izlaganje | usporedno analizirati različite medijske predloške | seminarski rad usmeni ispit |
predavanja seminari i radionice samostalni zadatci mentorski rad |
postavljanje i rješavanje problema, rasprava, usmeno izlaganje | preispitati utjecaj kulturnopovijesnoga konteksta na stilistiku različitih medijskih tekstova | seminarski rad usmeni ispit |
Pismeni ispit, Pohađanje nastave, Seminarski rad, Usmeni ispit
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Pismeni ispit | 1 | 0% |
Pohađanje nastave | 0,8 | 0% |
Seminarski rad | 0,7 | 0% |
Usmeni ispit | 0,5 | 0% |
U oblikovanju konačne ocjene uzimaju se u obzir ocjene iz aktivnosti u nastavi (dvije vježbe uz zadane predloške na nastavi), iz esejskih osvrta na posjete izložbama, kinu, koncertima i/ili književnim programima (tri osvrta), iz kolokvija i praktičnoga rada (fotografija + pjesma): 70% konačne ocjene čine ocjene iz aktivnosti u nastavi (20%), esejskih zadataka (30%) i kolokvija (20%), a 30% konačne ocjene čini ocjena iz praktičnoga rada.
Iz svih elemenata praćenja i provjeravanja student može ostvariti maksimalno 100 ocjenskih bodova, što čini 100% ocjene. Za prolaznu ocjenu student treba ostvariti minimalno 60 ocjenskih bodova ili 60% ocjene.
Skala je ocjenjivanja sljedeća: 60%–69,9% = dovoljan (2), 70%–79,9% = dobar (3), 80%–89,9% = vrlo dobar (4), 90%–100% = izvrstan (5).
Redovito pohađanje i aktivno praćenje nastave, kontinuirano izvršavanje zadataka vezanih uz nastavno gradivo, izrada seminarskog rada, kolokvij i konačni ispit.
Studentska anketa.