Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
NJEMAČKI JEZIK I KNJIŽEVNOST - DIPLOMSKI (jednopredmetni studij - nastavnički smjer) | 1.g., 2.g. |
zimski |
izborni |
NJEMAČKI JEZIK I KNJIŽEVNOST - DIPLOMSKI (dvopredmetni studij - nastavnički smjer) | 1.g., 2.g. |
zimski |
izborni |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Bagarić Medve, Vesna | 0 |
0 |
0 |
|
Šarić Šokčević, Ivana | 0 |
0 |
30 |
Ciljevi kolegija su sljedeći:
Po završetku nastave iz navedenog kolegija student će moći:
Studenti se tijekom seminara bave sljedećim pitanjima:
Što je zemljoznanstvo? Čemu služe elementi kulture i civilizacije u nastavi jezika? Prema kojim kriterijima se mogu izabirati teme? Koje teme su prikladne, tj. relevantne za određene nastavne grupe? Kako se istražuje, tj. kako se pronalaze informacije uz određenu temu? Kako se te informacije mogu iskoristiti u nastavi? Kako se elementi kulture i civilizacije mogu prezentirati u nastavi? Kako se elementi kulture i civilizacije mogu integrirati u nastavu jezika?
Osim navedenoga studenti sami moraju obraditi i pripremiti nastavne jedinice za pojedine teme iz zemljoznanstva, pri čemu se posebna pozornost poklanja primjeni medija.
seminari i radionice
2.1. Nastavna aktivnost | 2.2. Aktivnost studenta | 2.3. Ishod učenja | 2.4 Metoda procjene |
suradničko učenje, usmeno izlaganje, suradničko učenje, grupna rasprava | analiza pročitane literature, sustavno opažanje i zaključivanje | definirati pojam zemljoznanstva | aktivnosti studenata u nastavi |
suradničko učenje, grupna rasprava | analiza pročitane literature, sustavno opažanje i zaključivanje | objasniti svrhu elementa kulture i civilizacije u nastavi stranog jezika | aktivnosti studenata u nastavi, usmena prezenatacija |
suradničko učenje, grupna rasprava, samostalni istraživački zadatak | sustavno opažanje i zaključivanje | odabrati teme iz područja zemljoznanstva koje su relevantne za određenu skupinu učenika | aktivnosti studenata u nastavi, seminarski rad |
suradničko učenje, grupna rasprava, samostalni istraživački rad | sustavno opažanje i zaključivanje | procijeniti prikladnost tekstova s temom iz područja zemljoznanstva za uporabu u nastavi njemačkog kao stranog jezika | seminarski rad, aktivnosti studenata u nastavi |
suradničko učenje, grupna rasprava, samostalni istraživački zadatak | sustavno opažanje i zaključivanje | kreirati nastavnu aktivnost u kojoj će se obraditi i usvojiti određeni elementi kulture i civilizacije zemalja njemačkog govornog područja. | aktivnosti studenata u nastavi, seminarski rad |
Kontinuirano praćenje, Pohađanje nastave, Seminarski rad, Seminarsko izlaganje
usmeno i pismeno
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Kontinuirano praćenje | 0,55 | 25% |
Pohađanje nastave | 1,15 | 0% |
Seminarski rad | 0,75 | 50% |
Seminarsko izlaganje | 0,55 | 25% |
Konačna se ocjena izvodi iz ocjena koje student ostvari u prvom, trećem i četvrtom navedenom elementu.
Formula za izračun konačne ocjene:
(seminarski rad x 0,5) + (kontinuirano praćenje x 0,25) + (seminarsko izlaganje x 0,25)
Primjer izračunavanja ocjene:
seminarski rad: 4
kontinuirano praćenje: 4
seminarsko izlaganje: 5
konačna ocjena: vrlo dobar (4)
Primjena formule za izračun konačne ocjene: (4 x 0,5) + (4 x 0,25) + ( 5 x 0,25) = 2 + 1 + 1,25 = 4,25 → konačna ocjena vrlo dobar (4).
Uvjet za dobivanje potpisa je redovito pohađanje nastave (minimalno 70% održanih nastavnih sati) te održano seminarsko izlaganje.
Obveze i praćenje rada studenta:
Seminarski rad, Kontinuirano praćenje, Pohađanje nastave, Seminarsko izlaganje
Literatura potrebna za studij i polaganje ispita (jedna jedinica prema izboru studenta):
Anonimna anketa