Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
NJEMAČKI JEZIK I KNJIŽEVNOST - DIPLOMSKI (jednopredmetni studij - nastavnički smjer) | 1.g., 2.g. |
zimski |
izborni |
NJEMAČKI JEZIK I KNJIŽEVNOST - DIPLOMSKI (dvopredmetni studij - nastavnički smjer) | 1.g., 2.g. |
zimski |
izborni |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Aleksa Varga, Melita | 0 |
0 |
30 |
Glavnim ciljem kolegija smatra se osposobljavanje studenata za izradu kvalitetnih vizualnih materijala za sve uzraste učenika. Studenti će se u procesu samostalne izrade raznih vizulnih nastavnih materijala osvijestiti i o njihovoj pravilnoj uporabi u nastavi stranih jezika. Cilj kolegija je i osposobiti studente za razvijanje i pravilnu primjenu popratnih didaktičkih materijala koji se koriste za uvježbavanje jezičnih znanja i vještina te razviti kriterije za odabir, prilagodbu i primjenu nastavnih materijala u nastavi stranog jezika.
Po završetku nastave iz navedenog kolegija student će moći:
Dobro izrađeni i upotrijebljeni nastavni materijali temelj su svake uspješno izvedene nastave stranih jezika. Studentima se u ovom kolegiju pružaju osnovna znanja potrebna za analizu, evaluaciju i uspješnu izradu svih vrsta nastavnih materijala u skladu sa suvremenim glotodidaktičkim načelima i pristupima, s obzirom na ciljeve i faze nastavnog sata, jezične vještine i znanja te osobine učeničkih skupina i uzrasta. Poseban će se naglasak staviti na vizualne nastavne materijale- izradu realija, lutaka, postera, kartica s riječima, slikovnih priča, kreiranju likova, ali i izradu prikladnih i kvalitetnih popratnih materijala – raznih tipova vježbi, handouta i slično... Osim za izradu materijala, studenti se osposobljavaju i za njihovu pravilnu primjenu u različitim fazama nastavnog procesa. Posebna se pozornost poklanja isticanju načina izrade i uporabe nastavnih materijala s obzirom na uzrast učenika i svrhu za koju se koriste – poučavanje jezičnih znanja, razvijanje jezičnih vještina itd. Nastavni materijali koje su studenti izradili bit će kompilirani u obliku skripte dostupne i ostalim polaznicima studija
seminari i radionice
2.1. Nastavna aktivnost | 2.2. Aktivnost studenta | 2.3. Ishod učenja | 2.4 Metoda procjene |
seminarsko izlaganje, suradničko učenje, grupna rasprava | sustavno opažanje i zaključivanje | objasniti vrste i mogućnosti primjene različitih nastavnih materijala u nastavi njemačkog jezika | aktivnosti studenata u nastavi |
suradničko učenje, grupna rasprava | analiza pročitane literature, sustavno opažanje i zaključivanje | razmotriti prednosti i nedostatke primjene različitih nastavnih materijala s obzirom na ciljeve nastavnog sata, dob i razinu učenja jezika | aktivnosti studenata u nastavi, usmena prezenatacija |
suradničko učenje, grupna rasprava, samostalni istraživački zadatak | sustavno opažanje i zaključivanje | izabrati prikladne metode i postupke za uporabu nastavnih materijala s obzirom na ciljeve nastavnoga sata, dob i razinu učenja jezika | aktivnosti studenata u nastavi, seminarski rad |
suradničko učenje, grupna rasprava, samostalni istraživački rad | sustavno opažanje i zaključivanje | samostalno izraditi nastavne materijale za rad s učenicima različitih dobnih skupina | seminarski rad |
suradničko učenje, grupna rasprava, samostalni istraživački zadatak | sustavno opažanje i zaključivanje | samostalno kreirati aktivnosti uz različite tipove nastavnih materijala. | aktivnosti studenata u nastavi, seminarski rad |
Kontinuirano praćenje, Pohađanje nastave, Projekt, Usmeno izlaganje
usmeno i pismeno
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Kontinuirano praćenje | 1,13 | 50% |
Pohađanje nastave | 0,75 | 0% |
Projekt | 0,56 | 25% |
Usmeno izlaganje | 0,56 | 25% |
Konačna se ocjena izvodi iz ocjena koje student ostvari u prvom, trećem i četvrtom navedenom elementu. Ocjena se izračunava na sljedeći način:
(kontinuirano praćenje x 0,5) + (projekt x 0,25) + (usmeno izlaganje x 0,25)
Primjer izračunavanja ocjene:
kontinuirano praćenje projekt usmeno izlaganje konačna ocjena
4 4 5 4
Izračun je sljedeći: 4 x 0,5 + 4 x 0,25 + 5 x 0,25 = 2 + 1 + 1,25 = 4,25 , pa je konačna ocjena vrlo dobar (4).
Studenti ostvaruju pravo na potpis ako su tijekom nastave bili nazočni na najmanje 70% održanih nastavnih sati.
Provođenje anonimne ankete sa studentima po završetku kolegija, analiza uspješnosti studenata, prezentiranje radne skripte