Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
SOCIOLOGIJA - PRIJEDIPLOMSKI (dvopredmetni studij) | 1.g. |
zimski |
izborni |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Ručević, Silvija | 0 |
0 |
0 |
|
Trninić, Maja | 0 |
0 |
45 |
Studenti će ovladati temeljnim znanjem o stavovima, socijalnoj percepciji i kogniciji, te faktorima koji utječu na ponašanje u grupi i procese koji se odvijaju u grupi.
Po završetku nastave iz navedenog kolegija student će moći:
Socijalna psihologija u odnosu na srodne discipline. Razvoj socijalne psihologije i ključna područja istraživanja. Stavovi i mijenjanje stavova: teorijski pristupi u izučavanju stavova, mjerenje stavova, persuazija i otpornost prema mijenjanju stavova. Socijalna kognicija: interpersonalno opažanje i teorije atribucije. Socijalni utjecaj: poslušnost, konformizam, pokoravanje autoritetu, utjecaj manjina. Psihologija grupe i grupnog ponašanja: nestruktuirane i struktuirane grupe, vrste grupa. Grupna struktura. Analiza unutargrupnih procesa. Vodstvo i načini rukovođenja. Socijalna psihologija međugrupnih sukoba: osnovni teorijski modeli. Uloga socijalnih stereotipa i predrasuda u međugrupnim sukobima.
seminari i radionice
Nastavna aktivnost | Aktivnost studenta | Ishod učenja | Metoda procjene |
predavanje, usmeno izlaganje | slušanje izlaganja, analiza literature, prezentacija naučenog | definirati socijalnu psihologiju i usporediti je sa srodnim disciplinama | aktivnost studenata na nastavi, seminar, pismeni i usmeni ispit |
predavanje, usmeno izlaganje, analiza i evaluacija primjera, grupna rasprava | slušanje izlaganja, analiza literature, prezentacija naučenog, rasprava | usporediti načine formiranja i mijenjanja stavova, te objasniti njihov odnos s ponašanjem | aktivnost studenata na nastavi, seminar, pismeni i usmeni ispit |
predavanje, usmeno izlaganje | slušanje izlaganja, analiza literature, prezentacija naučenog | objasniti formiranje grupa, grupnu koheziju i grupne norme | aktivnost studenata na nastavi, seminar, pismeni i usmeni ispit |
predavanje, usmeno izlaganje, analiza i evaluacija primjera, grupna rasprava | slušanje izlaganja, analiza literature, prezentacija naučenog, rasprava | usporediti različite teorije prosocijalnog ponašanja | aktivnost studenata na nastavi, seminar, pismeni i usmeni ispit |
predavanje, usmeno izlaganje, analiza i evaluacija primjera, grupna rasprava | slušanje izlaganja, analiza literature, prezentacija naučenog, rasprava | evaluirati osnovne odrednice konformizma, popuštanja i pokoravanja | aktivnost studenata na nastavi, seminar, pismeni i usmeni ispit |
predavanje, usmeno izlaganje, analiza i evaluacija primjera, grupna rasprava | slušanje izlaganja, analiza literature, prezentacija naučenog, rasprava | usporediti različite teorije agresivnog ponašanja i međugrupnih sukoba, te objasniti ulogu socijalnih stereotipa i predrasuda u međugrupnim sukobima | aktivnost studenata na nastavi, seminar, pismeni i usmeni ispit |
predavanje, usmeno izlaganje, analiza i evaluacija primjera, grupna rasprava | slušanje izlaganja, analiza literature, prezentacija naučenog, rasprava | usporediti teorije vodstva | aktivnost studenata na nastavi, seminar, pismeni i usmeni ispit |
Pismeni ispit, Pohađanje nastave, Seminarski rad, Usmeni ispit
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Pismeni ispit | 1 | 0% |
Pohađanje nastave | 1,1 | 0% |
Seminarski rad | 0,7 | 0% |
Usmeni ispit | 1,2 | 0% |
Polaganje dva kolokvija, pisanje seminara i izlaganje, usmeni ispit.
Redovito prisustvovanje nastavi, položeni ispit.
Studentska anketa
Analiza prolaznosti studenata