Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
POVIJEST - DIPLOMSKI (dvopredmetni studij - nastavnički smjer) | 2.g. |
zimski |
izborni |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Njari, Denis | 0 |
0 |
0 |
|
Josipović, Igor | 30 |
0 |
0 |
|
Lacković, Franjo | 0 |
0 |
15 |
Studente upututi u povijest svakodnevice te strukture i procese dugoga trajanja koji obilježavaju ranomodernu Europu.
Po završetku nastave iz navedenog kolegija student će moći:
Određenje pojma "svakodnevice", svakodnevica kao historiografska kategorija, svakodnevica u procesima dugoga trajanja, privatno i javno, hrana, stanovanje, odijevanje - temeljne sastavnice svakodnevice, eanonovovjekovni društveni slojevi u svakodnevnom životu, svakodnevica marginalnih društvenih skupina.
predavanja, seminari i radionice
Nastavna metoda | Aktivnost studenta | Ishod učenja | Metoda procjene |
seminarsko izlaganje heuristički razgovor rasprava |
samostalna analiza literature izlaganje aktivno sudjelovanje u raspravi |
protumačiti temeljni pojam svakodnevice | seminarski rad aktivnost na nastavi esej |
predavanje seminarsko izlaganje |
slušanje izlaganje |
izložiti činjenice o svakodnevici kao historiografskoj kategoriji | seminarski rad esej |
heuristički razgovor rasprava analiza primjera |
aktivno sudjelovanje u raspravi samostalna analiza literature uspoređivanje primjera i zaključivanje |
analizirati i usporediti različite vidove svakodnevice pojedinih društvenih slojeva ranonovovjekovne Europe | aktivnost na nastavi |
heuristički razgovor rasprava analiza primjera |
aktivno sudjelovanje u raspravi samostalna analiza literature uspoređivanje primjera i zaključivanje |
procijeniti ulogu i značaj različitih vidova svakodnevice pojedinih društvenih skupina u povijesnom razvoju ranonovovjekovne Europe | aktivnost na nastavi esej |
rasprava upućivanje studenata na samostalno proučavanje literature i izvora rad na tekstu |
aktivno sudjelovanje u raspravi samostalna analiza literature i izvora |
raspravljati o historiografskim tekstovima koji se bavi poviješću svakodnevice | aktivnost na nastavi |
seminarsko izlaganje | izlaganje samostalan rad na literaturi |
obraditi seminarsku temu | seminarski rad |
Aktivnost u nastavi, Esej, Pohađanje nastave, Samostalni zadatak, Seminarski rad, Usmeni ispit
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Aktivnost u nastavi | 0,25 | 0% |
Esej | 0,45 | 0% |
Pohađanje nastave | 1,1 | 0% |
Samostalni zadatak | 0,5 | 0% |
Seminarski rad | 0,25 | 0% |
Usmeni ispit | 0,45 | 0% |
Studentima se vrednuju i ocjenjuju svi navedeni elementi praćenja njihovoga rada, a prema detaljno razrađenim kriterijima vrednovanja s kojima su studenti upoznati i koji su im javno dostupni. Završni ispit je ocjena iz pismenog ispita esejskoga tipa te od usmenog ispita. Studenti iz svakog pojedinog elementa praćenja moraju zadovoljiti minimalno propisane kriterije s kojima su upoznati i koji su im javno dostupni.
Udjeli pojedinih elemenata vrednovanja u konačnoj ocjeni iskazani ECTS skalom ocjenjivanja:
aktivnost u nastavni 20%
seminarski rad 20%
samostalni zadaci 20%
esej/usmeni ispit 40%
Studenti su obvezani redovito pohađati nastavu (do 30% nastavnih sati izostanka), pripremiti za nastavni sat analizu zadanoga historiografskoga teksta, aktivno sudjelovati u raspravama na zadanu temu, samostalno rješavati seminarske i druge zadatke, napisati esej na zadanu temu.