Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
POVIJEST - DIPLOMSKI (dvopredmetni studij - nastavnički smjer) | 1.g. |
ljetni |
izborni |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Volner, Hrvoje | 30 |
0 |
15 |
Uputiti studente u osnovne pojmove povijesti okoliša (ekohistorije), posebice povijest europskog okoliša uz komparativni pristup kroz usporedbe lokalne, regionalne, nacionalne i globalne povijesti okoliša, s posebnim naglaskom na rani novi vijek.
Po završetku nastave iz navedenog kolegija student će moći:
Temeljni pojmovi ekohistorije i povijesti europskog okoliša, doživljaj okoliša s posebnim naglaskom na rani novi vijek i usporedbu s drugim povijesnim razdobljima, pokoravanje prirode, kreiranje krajolika, djelovanje čovjeka na okoliš i međudjelovanje čovjeka i okoliša, demografski procesi i okoliš, okoliš i društveni pokreti, rasprava i obavijesti o najvažnijim historiografskim problemima vezanim uz povijest okoliša.
predavanja, seminari i radionice
Nastavna metoda | Aktivnost studenta | Ishod učenja | Metoda procjene |
seminarsko izlaganje heuristički razgovor rasprava |
samostalna analiza literature izlaganje aktivno sudjelovanje u raspravi |
protumačiti temeljne pojmove povijesti okoliša | seminarski rad aktivnost na nastavi esej |
predavanje seminarsko izlaganje |
slušanje izlaganje |
izložiti činjenice o okolišu i odnosu čovjeka prema okolišu kao historiografskoj kategoriji | seminarski rad esej |
heuristički razgovor rasprava analiza primjera |
aktivno sudjelovanje u raspravi samostalna analiza literature uspoređivanje primjera i zaključivanje |
usporediti odnos čovjeka i njegova okoliša u Europi u različitim povijesnim razdoblja u odnosu na rani novi vijek | aktivnost na nastavi |
heuristički razgovor rasprava analiza primjera |
aktivno sudjelovanje u raspravi samostalna analiza literature uspoređivanje primjera i zaključivanje |
vrednovati odnos prema okolišu i poimanje okoliša od strane Europljana u kontekstu procesa dugoga trajanja | aktivnost na nastavi esej |
rasprava upućivanje studenata na samostalno proučavanje literature i izvora rad na tekstu |
aktivno sudjelovanje u raspravi samostalna analiza literature i izvora |
raspravljati o historiografskim tekstovima koji se bave poviješću okoliša | aktivnost na nastavi |
seminarsko izlaganje | izlaganje samostalan rad na literaturi |
obraditi seminarsku temu | seminarski rad |
Aktivnost u nastavi, Esej, Pohađanje nastave, Samostalni zadatak, Seminarski rad, Usmeni ispit
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Aktivnost u nastavi | 0,25 | 15% |
Esej | 0,45 | 20% |
Pohađanje nastave | 1,1 | 0% |
Samostalni zadatak | 0,5 | 30% |
Seminarski rad | 0,25 | 15% |
Usmeni ispit | 0,45 | 20% |
Studentima se vrednuju i ocjenjuju svi navedeni elementi praćenja njihovoga rada, a prema detaljno razrađenim kriterijima vrednovanja s kojima su studenti upoznati i koji su im javno dostupni. Završni ispit je ocjena iz pismenog ispita esejskoga tipa te od usmenog ispita. Studenti iz svakog pojedinog elementa praćenja moraju zadovoljiti minimalno propisane kriterije s kojima su upoznati i koji su im javno dostupni.
Studenti su obvezani redovito pohađati nastavu (do 30% nastavnih sati izostanka), pripremiti za nastavni sat analizu zadanoga historiografskoga teksta, aktivno sudjelovati u raspravama na zadanu temu, samostalno rješavati seminarske i druge zadatke, napisati esej na zadanu temu.
Provedba jedinstvene sveučilišne ankete među studentima za ocjenjivanje nastavnika koju utvrđuje Senat Sveučilišta
Praćenje i analiza kvalitete izvedbe nastave u skladu s Pravilnikom o studiranju i Pravilnikom o unaprjeđivanju i osiguranju kvalitete obrazovanja Sveučilišta