Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
POVIJEST - PRIJEDIPLOMSKI (dvopredmetni studij) | 2.g. |
ljetni |
izborni |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Josipović Batorek, Slađana | 0 |
0 |
0 |
|
Josipović, Igor | 15 |
0 |
0 |
|
Bereš, Monika | 0 |
0 |
15 |
Studentima pružiti temeljna znanja i dati objašnjenja političke, društvene i kulturne povijesti Zapada u vrijeme stvaranja novih barbarskih kraljevstva na području nekadašnjeg Rimskog carstva.
Po završetaku nastave iz ovog kolegija student će moći:
Germanska plemena. Vandali, Alani i Svevi. Burgundska kraljevina. Vizigoti. Kraljevina Ostrogota u Italiji. Langobardska kraljevina. Franačka država. Hunski plemenski savez. Britanski otoci.
predavanja, seminari i radionice
Nastavna metoda | Aktivnost studenta | Ishod učenja | Metoda procjene |
predavanje, seminarsko izlaganje, grupna rasprava | slušanje izlaganja, analiza literature, sustavno opažanje | objasniti nastanak barbarskih kraljevstava na području nekadašnjeg Rimskog Carstva | aktivnost studenta u nastavi, seminarski rad, usmeni ispit |
predavanje, seminarsko izlaganje, grupna rasprava | slušanje izlaganja, analiza literature, sustavno opažanje | izložiti temeljna znanja i politička, društvena, vjerska i kulturna obilježja pojedinih barbarskih kraljevstva na Zapadu (Vizigotsko, Ostrogotsko, Vandalsko, Franačko, Langobardsko…) | aktivnost studenta u nastavi, seminarski rad, usmeni ispit |
predavanje, seminarsko izlaganje, grupna rasprava | slušanje izlaganja, analiza literature, sustavno opažanje | usporediti uzročno - posljedične veze, procese i odnose među pojedinim kraljevstvima | aktivnost studenta u nastavi, seminarski rad, usmeni ispit |
predavanje, seminarsko izlaganje, grupna rasprava | slušanje izlaganja, analiza literature, sustavno opažanje | razložiti odnose Bizantskoga Carstva i barbarskih kraljevstva | aktivnost studenta u nastavi, seminarski rad, usmeni ispit |
Predavanje | slušanje izlaganja, analiza literature | vrednovati najvažnije izvore i literaturu o danom vremenu | usmeni ispit |
Aktivnost u nastavi, Pohađanje nastave, Seminarski rad, Usmeni ispit
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Aktivnost u nastavi | 0,2 | 0% |
Pohađanje nastave | 0,75 | 0% |
Seminarski rad | 0,35 | 0% |
Usmeni ispit | 0,7 | 0% |
Izrada seminarskog rada kao preduvjet za izlazak na usmeni ispit.
Redovito pohađanje nastave, aktivno sudjelovanje u nastavi, izrada i izlaganje seminarskog rada i polaganje usmenog ispita.
Prate se rezultati ispita i napisanih seminarskih radova za svaku generacijsku skupinu uz respektiranje mišljenja studenata o obimu i realizaciji programa, načinima realizacije te mogućnostima studenata da utječu na realizaciju. Provođenje anonimne ankete sa studentima po završetku kolegija, analiza uspješnosti studenata.