Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
POVIJEST - PRIJEDIPLOMSKI (dvopredmetni studij) | 2.g. |
zimski |
izborni |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Tomas, Domagoj | 0 |
0 |
0 |
|
Josipović, Igor | 15 |
0 |
0 |
|
Lacković, Franjo | 0 |
0 |
15 |
Studente upoznati s kulturnom historijom, povijesti svakodnevice te strukturama i procesima dugoga trajanja koji obilježavaju ranomodernu europsku povijest.
Po završetku nastave iz navedenog kolegija student će moći:
Određenje pojmova narod i kultura, određenje i usporedba pojmova narodne i elitne kulture, utvrđivanje osnovnih sastavnica europske ranonovovjekovne narodne kulture, vidovi i sastavnice narodne kulture, karneval i parodija, narodna pobožnost, marginalne skupine, narodna kultura u gradu i na selu, prenošenje narodne kulture (posrednici), narodna kultura kao historiografska kategorija.
predavanja, seminari i radionice
Nastavna aktivnost | Aktivnost studenta | Ishod učenja | Metoda procjene |
seminarsko izlaganje heuristički razgovor rasprava |
samostalna analiza literature izlaganje aktivno sudjelovanje u raspravi |
protumačiti temeljne pojmove kulture, civilizacije, narodne kulture, elitne kulture | seminarski rad aktivnost na nastavi esej |
predavanje seminarsko izlaganje |
slušanje izlaganje |
izložiti činjenice o narodnoj kulturi kao historiografskoj kategoriji | seminarski rad esej |
predavanje seminarsko izlaganje rasprava |
slušanje izlaganje samostalna analiza literature aktivno sudjelovanje u raspravi |
analizirati osnovne sastavnice europske ranonovovjekovne narodne kulture | seminarski rad aktivnost na nastavi esej |
heuristički razgovor rasprava analiza primjera |
aktivno sudjelovanje u raspravi samostalna analiza literature uspoređivanje primjera i zaključivanje |
usporediti europski ranonovovjekovnu narodnu i elitnu kulturu | aktivnost na nastavi |
heuristički razgovor rasprava analiza primjera |
aktivno sudjelovanje u raspravi samostalna analiza literature uspoređivanje primjera i zaključivanje |
vrednovati narodnu kulturu u kontekstu povijesti ljudske svakodnevice i procesa dugoga trajanja karakterističnih za ranomodernu europsku povijest | aktivnost na nastavi esej |
seminarsko izlaganje | izlaganje samostalan rad na literaturi |
obraditi seminarsku temu | seminarski rad |
rasprava upućivanje studenata na samostalno proučavanje literature i izvora rad na tekstu |
aktivno sudjelovanje u raspravi samostalna analiza literature i izvora |
analizirati historiografski tekst | aktivnost na nastavi |
Aktivnost u nastavi, Esej, Pohađanje nastave, Seminarski rad
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Aktivnost u nastavi | 0,45 | 0% |
Esej | 0,5 | 0% |
Pohađanje nastave | 0,75 | 0% |
Seminarski rad | 0,3 | 0% |
Studentima se vrednuju i ocjenjuju svi navedeni elementi praćenja njihovoga rada, a prema detaljno razrađenim kriterijima vrednovanja s kojima su studenti upoznati i koji su im javno dostupni. Završni ispit je ocjena iz pismenog ispita esejskoga tipa. Studenti iz svakog pojedinog elementa praćenja moraju zadovoljiti minimalno propisane kriterije s kojima su upoznati i koji su im javno dostupni.
Udjeli pojedinih elemenata vrednovanja u konačnoj ocjeni iskazani ECTS skalom ocjenjivanja:
aktivnost u nastavni 20%
seminarski rad 20%
samostalni zadaci 20%
esej 40%
Studenti su obvezani redovito pohađati nastavu (do 30% nastavnih sati izostanka), pripremiti za nastavni sat analizu zadanoga historiografskoga teksta, aktivno sudjelovati u raspravama na zadanu temu, samostalno rješavati seminarske i druge zadatke, napisati esej na zadanu temu.
Provedba jedinstvene sveučilišne ankete među studentima za ocjenjivanje nastavnika koju utvrđuje Senat Sveučilišta
Praćenje i analiza kvalitete izvedbe nastave u skladu s Pravilnikom o studiranju i Pravilnikom o unaprjeđivanju i osiguranju kvalitete obrazovanja Sveučilišta