| Studij | Godina |
Semestar |
Status |
|---|---|---|---|
| POVIJEST - PRIJEDIPLOMSKI (dvopredmetni studij) | 1.g. |
zimski |
izborni |
| Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
|---|---|---|---|---|
| Đukić, Zlatko | 0 |
0 |
0 |
|
| Bušić, Krešimir | 15 |
0 |
15 |
Nakon odslušana kolegija student će moći:
Kolegij posebno obrađuje sljedeće:
predavanja, seminari i radionice
| Nastavna metoda | Aktivnost studenta | Ishod učenja | Metoda procjene |
| predavanje, seminarsko izlaganje, grupna nastava | slušanje izlaganja, analiza literature, sustavno opažanje | prepoznati procese koji su doveli do kontakata istočnojadranske obale s mediteranskim svijetom | aktivnost studenata u nastavi, seminarski rad, pismeni ispit, usmeni ispit |
| predavanje, seminarsko izlaganje, grupna nastava | slušanje izlaganja, analiza literature, sustavno opažanje | rastumačiti dinamiku odnosa grčkih i grčko-helenističkih te italskih elemenata prapovijesnim , domorodačkim zajednicama na istočnom Jadranu | aktivnost studenata u nastavi, seminarski rad, pismeni ispit, usmeni ispit |
| predavanje, seminarsko izlaganje, grupna nastava | slušanje izlaganja, analiza literature, sustavno opažanje | analizirati bitne komponente u stvaranju rane antike | aktivnost studenata u nastavi, seminarski rad, pismeni ispit, usmeni ispit |
| predavanje, seminarsko izlaganje, grupna nastava | slušanje izlaganja, analiza literature, sustavno opažanje | prosuditi značenje i važnost utemeljenja grčkih emporija na jadranu | aktivnost studenata u nastavi, seminarski rad, pismeni ispit, usmeni ispit |
Aktivnost u nastavi, Kontinuirana provjera znanja, Pismeni ispit, Pohađanje nastave, Seminarski rad, Usmeni ispit
| Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
|---|---|---|
| Aktivnost u nastavi | 0,1 | 0% |
| Kontinuirana provjera znanja | 0,2 | 0% |
| Pismeni ispit | 0,375 | 0% |
| Pohađanje nastave | 0,75 | 0% |
| Seminarski rad | 0,2 | 0% |
| Usmeni ispit | 0,375 | 0% |
Rad studenata vrednovat će se na sljedeći način:
Provedba jedinstvene sveučilišne ankete među studentima za ocjenjivanje nastavnika koju utvrđuje Senat Sveučilišta.
Praćenje i analiza kvalitete izvedbe nastave u skladu s Pravilnikom o studiranju i Pravilnikom o unaprjeđivanju i osiguranju kvalitete obrazovanja Sveučilišta.