Suvremeni engleski jezik VI

 

Naziv kolegija:
Suvremeni engleski jezik VI
Šifra ISVU:
174023
Šifra MOZVAG:
ENG603
ECTS:
3
Jezik izvođenja:
engleski
Preduvjeti upisa:
Odsjek:
ODSJEK ZA ENGLESKI JEZIK I KNJIŽEVNOST

Studij
Godina
Semestar
Status
ENGLESKI JEZIK I KNJIŽEVNOST - PRIJEDIPLOMSKI (dvopredmetni studij)
3.g.
ljetni
obavezan

Nastavnik
Nositelj
P
V
S
Čačija, Romana
0
60
0

 

Ciljevi i zadaci:

Cilj je kolegija usavršavanje znanja engleskog jezika unaprjeđivanjem vještina čitanja, pisanja, slušanja i govorenja s naglaskom na razvijanju vokabulara te proširivanju znanja o određenim jezičnim strukturama s posebnom pozornošću na do tada obrađenim gramatičkim temama.

Ishodi učenja:

Po završetku nastave iz navedenog kolegija studenti će moći:

  • precizno odrediti teme, mišljenja i stavove iznesene u usmenom i pisanom obliku čitajući autentične članke i slušajući izvorne govornike
  • primijeniti stečene jezične kompetencije na sintaktičkoj, leksičkoj i pragmatičkoj razini u usmenom i pisanom izražavanju
  • sudjelovati u raspravi, argumentirano braneći svoje mišljenje te pažljivo slušati suprotno mišljenje
  • fleksibilno i učinkovito koristiti osnovne komunikacijske vještine, uključujući skupinski rad, izražavanje vlastitog stava kroz slaganje/neslaganje, aktivno slušanje i impromptu govor
  • sažimati, sintetizirati i parafrazirati autentične tekstove i izvore u pisanom i usmenom obliku
  • prepoznati, analizirati i ispraviti pogreške u pisanju, vokabularu i gramatici
  • uočiti, analizirati i ispraviti vlastite pogreške
  • samostalno pretraživati referentnu literaturu.
  • samostalno istraživati te pisano i usmeno prezentirati zadane i odabrane teme

Sadržaj predmeta:

U kolegiju Suvremeni engleski jezik VI. obrađuju se cjeline koje se temelje na određenoj temi i sadržavaju određeni vokabular i jezične strukture te širok raspon vještina. Studenti čitaju i analiziraju raznovrsne autentične tekstove, uključujući izvatke iz knjiga, dnevnih novina i časopisa, slušaju intervjue s izvornim govornicima engleskog jezika te usmeno i pisano obrađuju zadane teme. Povrh toga studenti čitaju knjigu po vlastitom izboru te usmeno i pisano izlažu vlastito mišljenje u vidu književne kritike i razmjenjuju mišljenja o pročitanim knjigama.

Naglasak je na usavršavanju komunikacijskih vještina. Intenzivno se radi na daljnjem uvježbavanju gramatičkih struktura primjerenih razini kolegija te na značajnom proširenju vokabulara kako bi se dosegnula razina fleksibilnog i učinkovitog korištenja jezika u raznim društvenim situacijama. Obuhvaćen je širok raspon tema od aktualnih događaja do tema iz primarne i sekundarne literature. Naglasak je na analizi konteksta uporabe određenih riječi i kolokacija te naprednoj uporabi idioma.

Na individualnim konzultacijama prati se napredovanje studenata u učenju jezika i daju im se upute za samostalni rad.

Vrste izvođenja nastave:

vježbe

Povezivanje ishoda učenja, nastavnih metoda i procjena ishoda učenja:

NASTAVNA METODA AKTIVNOST STUDENTA ISHOD UČENJA METODA PROCJENE
  • zadatak čitanja i slušanja
  • analiza primjera
  • analiza video i audio materijala
  • analiza primjera i uvježbavanje
  • sustavno opažanje modela
  • čivanje
  •  
  • primijeniti stečene jezične kompetencije na sintaktičkoj, leksičkoj i pragmatičkoj razini u usmenom i pismenom izražavanju
  • aktivnost studenata u nastavi
  • kolokvij i pismeni ispit
  •  
  • zadatak čitanja i slušanja
  • analiza primjera
  • sustavno opažanje modela
  •  
  • aktivno sudjelovanje
  • analizirati sociolingvističku i sociokulturnu stvarnost suvremenog engleskog jezika
  • aktivnost studenata u nastavi
  • rasprave
  • kolokvij i pismeni ispit
  • čko učenje
  •  
  • grupna rasprava
  • aktivno sudjelovanje
  •  
  • opažanje
  • primijeniti sociokulturne kompetencije u raspravama o kulturi i civilizaciji naroda engleskog govornog područja
  •  
  • kratki pismeni zadaci
  • kolokvij i pismeni ispit
  • izlaganje, zadatak čitanja
  • analiza primjera
  • analiza video i audio materijala
  • sustavno opažanje modela
  • čivanje
  •  
  • žbanje
  • na temelju opaženih raznolikosti točno primijeniti varijante engleskog jezika s naglaskom na vokabular
  • aktivnost studenata u nastavi
  •  
  • pismeni ispit
  • grupna rasprava
  •  
  • sustavno opažanje modela
  • aktivno sudjelovanje
  • sudjelovati u raspravi argumentirano braneći svoje mišljenje
  • aktivnost studenata u nastavi
  • samostalno istraživanje
  •  
  • samostalni istraživački zadatak
  • usmeno izlaganje
  • slušanje izlaganja
  • pismeno izražavanje
  • samostalno usmeno i pismeno obrazložiti stav o kompleksnoj temi
  • samostalno istraživanje
  •  
  •  

 

 

Obveze i praćenje rada studenta:

Aktivnost u nastavi, Kontinuirana provjera znanja, Pismeni ispit, Pohađanje nastave, Usmeni ispit, Usmeno izlaganje

Način vrednovanja i ocjenjivanja:

Elementi praćenja i provjeravanja:

Element
Opterećenje u ECTS
Udio u ocjeni
Aktivnost u nastavi 0,25 30%
Kontinuirana provjera znanja 1 20%
Pismeni ispit 0,25 20%
Pohađanje nastave 1,25 0%
Usmeni ispit 0,125 20%
Usmeno izlaganje 0,125 10%

 

Način oblikovanja konačne ocjene:

Konačna ocjena sastoji se od rezultata 4 kviza, jednog pismenog ispita, ocjene usmenog izlaganja i aktivnog sudjelovanja u nastavi

Primjer izračunavanja ocjene:

Ostale informacije relevantne za praćenje i vrednovanje studenta:

Redovito pohađanje nastave, aktivno sudjelovanje na satu, pisanje domaćih zadaća i kvizova, usmena izlaganja, grupni projekti, polaganje pismenih ispita (prag prolaznosti: 70%).

 

 

Obavezna literatura:

Studenti na satu dobivaju relevantne materijale (autentične tekstove i izvatke iz knjiga, dnevnih novina, i časopisa, interneta i ostalih medija).

Ostali izvori su odabrani dijelovi iz:

  1. Alexander, L. G. Right Word Wrong Word. Harlow: Longman, 1997.
  2. Graver, B. D. Advanced English Practice. Oxford: Oxford University Press, 1987.
  3. Gude, K. Proficiency Masterclass. Oxford: Oxford University Press, 1994.
  4. McCarthy, M., and F. O’Dell. English Vocabulary in Use, Advanced; Cambridge: Cambridge University Press, 2002.
  5. New Oxford American Dictionary by Oxford University Press. NY: Oxford U Press, 2010.
  6. Side, R., and G. Wellman. Grammar and Vocabulary for CAE and CPE. Harlow: Longman, 1999.
  7. Thomas, B. J. Advanced Vocabulary and Idiom. Harlow: Longman, 1995.
  8. Vince M. Advanced Language Practice. London: Macmillan Heinemann, 1998.
  9. Wellman, G. The Heinemann English Wordbuilder. Oxford: Heinemann, 1992.

Dopunska literatura:

  1. Gaines, B. K. Idiomatic American English. New York: Kodansha Int. Ltd., 1990.
  2. Hewings, M. Advanced Grammar in Use. Cambridge: Cambridge University Press, 2001.
  3. Jones, L. New Progress to Proficiency. Cambridge: Cambridge University Press, 2002.
  4. Wright. J. Idioms Organizer Language Teaching Publications. London: Commercial Colour Press, 1999.

 

Načini praćenja kvalitete koji osiguravaju razvoj znanja, vještina i kompetencija:

  • Provedba jedinstvene sveučilišne ankete među studentima za ocjenjivanje nastavnika koju utvrđuje Senat Sveučilišta.
  • Praćenje i analiza kvalitete izvedbe nastave u skladu s Pravilnikom o studiranju i Pravilnikom o unaprjeđivanju i osiguranju kvalitete obrazovanja Sveučilišta

Ostale informacije: