Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
ENGLESKI JEZIK I KNJIŽEVNOST - PRIJEDIPLOMSKI (dvopredmetni studij) | 3.g. |
ljetni |
obavezan |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Čačija, Romana | 0 |
60 |
0 |
Cilj je kolegija usavršavanje znanja engleskog jezika unaprjeđivanjem vještina čitanja, pisanja, slušanja i govorenja s naglaskom na razvijanju vokabulara te proširivanju znanja o određenim jezičnim strukturama s posebnom pozornošću na do tada obrađenim gramatičkim temama.
Po završetku nastave iz navedenog kolegija studenti će moći:
U kolegiju Suvremeni engleski jezik VI. obrađuju se cjeline koje se temelje na određenoj temi i sadržavaju određeni vokabular i jezične strukture te širok raspon vještina. Studenti čitaju i analiziraju raznovrsne autentične tekstove, uključujući izvatke iz knjiga, dnevnih novina i časopisa, slušaju intervjue s izvornim govornicima engleskog jezika te usmeno i pisano obrađuju zadane teme. Povrh toga studenti čitaju knjigu po vlastitom izboru te usmeno i pisano izlažu vlastito mišljenje u vidu književne kritike i razmjenjuju mišljenja o pročitanim knjigama.
Naglasak je na usavršavanju komunikacijskih vještina. Intenzivno se radi na daljnjem uvježbavanju gramatičkih struktura primjerenih razini kolegija te na značajnom proširenju vokabulara kako bi se dosegnula razina fleksibilnog i učinkovitog korištenja jezika u raznim društvenim situacijama. Obuhvaćen je širok raspon tema od aktualnih događaja do tema iz primarne i sekundarne literature. Naglasak je na analizi konteksta uporabe određenih riječi i kolokacija te naprednoj uporabi idioma.
Na individualnim konzultacijama prati se napredovanje studenata u učenju jezika i daju im se upute za samostalni rad.
vježbe
NASTAVNA METODA | AKTIVNOST STUDENTA | ISHOD UČENJA | METODA PROCJENE |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Aktivnost u nastavi, Kontinuirana provjera znanja, Pismeni ispit, Pohađanje nastave, Usmeni ispit, Usmeno izlaganje
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Aktivnost u nastavi | 0,25 | 30% |
Kontinuirana provjera znanja | 1 | 20% |
Pismeni ispit | 0,25 | 20% |
Pohađanje nastave | 1,25 | 0% |
Usmeni ispit | 0,125 | 20% |
Usmeno izlaganje | 0,125 | 10% |
Konačna ocjena sastoji se od rezultata 4 kviza, jednog pismenog ispita, ocjene usmenog izlaganja i aktivnog sudjelovanja u nastavi
Redovito pohađanje nastave, aktivno sudjelovanje na satu, pisanje domaćih zadaća i kvizova, usmena izlaganja, grupni projekti, polaganje pismenih ispita (prag prolaznosti: 70%).
Odabrani dijelovi iz:
1. Hewings, M. Advanced Grammar in Use Book with Answers and eBook and Online Test. Cambridge: Cambridge University Press, 2023
2. Gude, K. Proficiency Masterclass. Oxford: Oxford University Press, 2015.
3. McCarthy, M., and F. O’Dell. English Vocabulary in Use, Advanced; Cambridge: Cambridge University Press, 2017.
4. Side, R., and G. Wellman. Grammar and Vocabulary for CAE and CPE. Harlow: Longman, 2002.
5. Swan, M., and Walter, C. Oxford English Grammar Course: Advanced: with Key (includes e-book): Oxford University Press, 2019.
1. O'Dell, F. and McCarthy, M. English Idioms in Use Advanced Book with Answers: Vocabulary Reference and Practice (Vocabulary in Use): Cambridge University Press, 2017.
2. O'Dell, F. and McCarthy, M. English Collocations in Use Advanced Book with Answers: How Words Work Together for Fluent and Natural English (Vocabulary in Use): Cambridge University Press, 2017.