Suvremeni engleski jezik V

 

Naziv kolegija:
Suvremeni engleski jezik V
Šifra ISVU:
174022
Šifra MOZVAG:
ENG507
ECTS:
3
Jezik izvođenja:
engleski
Preduvjeti upisa:
Odsjek:
ODSJEK ZA ENGLESKI JEZIK I KNJIŽEVNOST

Studij
Godina
Semestar
Status
ENGLESKI JEZIK I KNJIŽEVNOST - PREDDIPLOMSKI (dvopredmetni studij)
3.g.
zimski
obavezan

Nastavnik
Nositelj
P
V
S
Čačija, Romana
0
60
0

 

Ciljevi i zadaci:

Cilj je kolegija usavršavanje znanja engleskog jezika unaprjeđivanjem vještina čitanja, pisanja, slušanja i govorenja s posebnim naglaskom na razvijanju svijesti o postojanju brojnih varijanti engleskog jezika te razvijanje vokabulara u skladu s tim raznolikostima. Studenti će proširiti svoja znanja o određenim strukturama, a posebno onim iz prethodnih kolegija engleske gramatike.

Ishodi učenja:

  • Po završetku nastave iz navedenog kolegija studenti će moći:
  • precizno odrediti teme, mišljenja i stavove iznesene u usmenom i pisanom obliku čitajući autentične članke i slušajući izvorne govornike
  • primijeniti stečene jezične kompetencije na sintaktičkoj, leksičkoj i pragmatičkoj razini u usmenom i pisanom izražavanju
  • sudjelovati u raspravi argumentirano braneći svoje mišljenje te pažljivo slušati suprotno mišljenje
  • fleksibilno i učinkovito koristiti osnovne komunikacijske vještine, uključujući skupinski rad, izražavanje vlastitog stava kroz slaganje/neslaganje, aktivno slušanje i impromptu govor
  • sažimati, sintetizirati i parafrazirati autentične tekstove i izvore u pisanom i usmenom obliku
  • prepoznati, analizirati i ispraviti pogreške u pisanju, vokabularu i gramatici
  • uočiti, analizirati i ispraviti vlastite pogreške
  • samostalno pretraživati referentnu literaturu
  • samostalno istraživati te pisano i usmeno prezentirati zadane i odabrane teme.

Sadržaj predmeta:

U kolegiju Suvremeni engleski jezik V. obrađuju se cjeline koje se temelje na određenoj temi i sadržavaju određeni vokabular i jezične strukture te širok raspon vještina. Studenti čitaju i analiziraju raznovrsne autentične tekstove, uključujući izvatke iz knjiga, dnevnih novina i časopisa, slušaju intervjue s izvornim govornicima engleskog jezika te usmeno i pisano obrađuju zadane teme.

Studenti također pripremaju usmeno izlaganje o kompleksnoj temi s jasno izraženim stajalištem. Povrh toga, studenti čitaju knjigu po vlastitom izboru te usmeno i pisano izlažu vlastito mišljenje u vidu književne kritike i razmjenjuju mišljenja o pročitanim knjigama.

Vrste izvođenja nastave:

vježbe

Povezivanje ishoda učenja, nastavnih metoda i procjena ishoda učenja:

Nastavna aktivnost Aktivnost studenta Ishod učenja Metoda procjene
       
       
       
       

 

 

Obveze i praćenje rada studenta:

Pohađanje nastave, Aktivnost u nastavi, Usmeni ispit, Kontinuirana provjera znanja

Način vrednovanja i ocjenjivanja:

Elementi praćenja i provjeravanja:

Element
Opterećenje u ECTS
Udio u ocjeni
Pohađanje nastave 1,5 0%
Aktivnost u nastavi 0,25 0%
Usmeni ispit 0,25 0%
Kontinuirana provjera znanja 1 0%

 

Način oblikovanja konačne ocjene:

Konačna ocjena sastoji se od rezultata 2 kolokvija, jednog pismenog rada tijekom semestra, ocjene sudjelovanja u nastavi, nekoliko kraćih kvizova, usmenog izlaganja i lektire.

Primjer izračunavanja ocjene:

Ostale informacije relevantne za praćenje i vrednovanje studenta:

  • redovito pohađanje nastave
  • aktivno sudjelovanje na nastavi
  • pisanje domaćih zadaća i kvizova
  • usmena izlaganja
  • lektira
  • polaganje dvaju pismenih ispita tijekom semestra

 

 

Obavezna literatura:

Studenti na satu dobivaju relevantne materijale (autentične tekstove i izvatke iz knjiga, dnevnih novina, i časopisa, s Interneta i ostalih medija).

Ostali izvori su odabrani dijelovi iz:

  1. Alexander, L. G. Right Word Wrong Word. Harlow: Longman, 1997.
  2. Graver, B. D. Advanced English Practice. Oxford: Oxford University Press, 1987.
  3. Gude, K. Proficiency Masterclass. Oxford: Oxford University Press, 1994.
  4. McCarthy, M., and F. O’Dell. English Vocabulary in Use, Advanced; Cambridge: Cambridge University Press, 2002.
  5. New Oxford American Dictionary by Oxford University Press. NY: Oxford U Press, 2010.
  6. Side, R., and G. Wellman. Grammar and Vocabulary for CAE and CPE. Harlow: Longman, 1999.
  7. Thomas, B. J. Advanced Vocabulary and Idiom. Harlow: Longman, 1995.
  8. Vince M. Advanced Language Practice. London: Macmillan Heinemann, 1998.
  9. Wellman, G. The Heinemann English Wordbuilder. Oxford: Heinemann, 1992

Dopunska literatura:

  1. Gaines, B. K. Idiomatic American English. New York: Kodansha Int. Ltd., 1990.
  2. Hewings, M. Advanced Grammar in Use. Cambridge: Cambridge University Press, 2001.
  3. Jones, L. New Progress to Proficiency. Cambridge: Cambridge University Press, 2002.
  4. Wright. J. Idioms Organizer Language Teaching Publications. London: Commercial Colour Press, 1999.

 

Načini praćenja kvalitete koji osiguravaju razvoj znanja, vještina i kompetencija:

  • Provedba jedinstvene sveučilišne ankete među studentima za ocjenjivanje nastavnika koju utvrđuje Senat Sveučilišta.
  • Praćenje i analiza kvalitete izvedbe nastave u skladu s Pravilnikom o studiranju i Pravilnikom o unaprjeđivanju i osiguranju kvalitete obrazovanja Sveučilišta.

Ostale informacije: