Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
ENGLESKI JEZIK I KNJIŽEVNOST - PRIJEDIPLOMSKI (dvopredmetni studij) | 2.g., 3.g. |
zimski |
izborni |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Brdar, Mario | 30 |
0 |
0 |
Cilj je ovog kolegija razviti svijest o važnosti leksika te pitanja: "Što se podrazumijeva pod poznavanjem i pravilnom uporabom riječi?". Namijenjen je studentima koji već vladaju temeljnim strukturama engleskog jezika te žele ne samo proširiti svoj vokabular već i saznati više o tome kako je organiziran leksikon i kako se obogaćuje, što bi pak trebalo pridonijeti poboljšanju njihove komunikativne sposobnosti, tj. razumijevanja i izražavanja na engleskom jeziku.
Po završetku nastave iz navedenog kolegija studenti će moći:
Prva dva dijela ovog kolegija bave se unutarnjom strukturom leksičkih jedinica; prvi je o njihovoj morfološkoj strukturi te odnosu oblika i značenja, dok je drugi dio posvećen najvažnijem aspektu unutarnje strukture, značenjskoj strukturi (tipovima značenja, polisemiji i homonimiji te postupcima otkrivanja i opisivanja značenja). U preostalom dijelu kolegija razmatra se struktura leksikona, tj. različiti tipovi paradigmatiskih i sintagmatskih odnosa među leksičkim jedinicama, poput antonimije, sinonimije, taksonimije, odnosa dijela i cjeline, kolokacija i selekcijskih ograničenja.
predavanja
Nastavna aktivnost | Aktivnost studenta | Ishod učenja | Metoda procjene |
---|---|---|---|
Aktivnost u nastavi, Kontinuirana provjera znanja, Pohađanje nastave
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Aktivnost u nastavi | 0,5 | 0% |
Kontinuirana provjera znanja | 1,8 | 0% |
Pohađanje nastave | 0,7 | 0% |
Konačna se ocjena temelji na ocjenama iz 3 pismena testa tijekom semestra ili uobičajenom ispitu nakon odslušanog predmeta.