Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
INFORMATOLOGIJA - PRIJEDIPLOMSKI (jednopredmetni studij) | 2.g. |
zimski |
izborni |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Lakuš, Jelena | 30 |
15 |
0 |
Upoznati studente s razvojem i zadacima hrvatskih bibliografija, vrstama bibliografija, posebno tekućih bibliografija. Očekuje se da studenti:
Po završetku nastave iz navedenog kolegija student će moći:
Pojam nacionalne bibliografije; zadaci nacionalne bibliografije. Povijest hrvatske bibliografije. Pregled najvažnijih hrvatskih bibliografija i drugih referentnih publikacija. Bibliografije bibliografija. Tiskani katalozi velikih knjižnica. Tekuće bibliografije, opće i stručne. Popisi hrvatskih periodičkih publikacija. Hrvatske enciklopedije i bibliografski leksikoni. Organizacija i raspored jedinica, tehnička izvedba i fizički oblici. Kriteriji za izradu nacionalne i specijalnih bibliografija.
Nacionalna bibliografska kontrola. Nacionalni tisak i nacionalna zbirka.
Na vježbama se studenti upoznaju s najvažnijim bibliografskim izvorima izrađenima u Hrvatskoj ili koji pokrivaju hrvatsku građu. Studentima se pomaže da samostalno ili u timu izrađuju bibliografske popise.
predavanja, vježbe
NASTAVNA METODA | AKTIVNOST STUDENTA | ISHOD UČENJA |
METODA PROCJENE |
predavanja | slušanje predavanja, analiza literature, rasprava | identificirati glavne bibliografske i druge izvore za hrvatsku građu | aktivno pohađanje predavanja, 2 kolokvija |
predavanja | slušanje predavanja, analiza literature, rasprava | vrednovati postojeće bibliografije | aktivno pohađanje predavanja, 2 kolokvija |
predavanja | slušanje predavanja, analiza literature, rasprava | analizirati razvoj bibliografije kroz povijest te njezinu ovisnost o društveno0političkim okolnostima u kojima su bibliografije nastajale | aktivno pohađanje predavanja, 2 kolokvija |
vježbe | sustavno opažanje, postavljanje i rješavanje problema | izrađivati manje bibliografije i kazala | aktivno pohađanje vježbi, domaće zadaće i zadaci na vježbama, seminarski rad (izrada bibliografije) |
Kolokvij, Pohađanje nastave, Seminarski rad, Zadaće
usmeno i pismeno
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Kolokvij | 0,6 | 40% |
Pohađanje nastave | 1,5 | 0% |
Seminarski rad | 0,6 | 40% |
Zadaće | 0,3 | 20% |
Skala ocjenjivanja je sljedeća: 110-125 ocjenskih bodova (55%-62%) = dovoljan (2), 126-159 ocjenskih bodova (63%-79%) = dobar (3), 160-179 ocjenskih bodova (80%-89%) = vrlo dobar (4), 180-200 ocjenskih bodova (90%-100%) = izvrstan (5).
Iz pojedinih elemenata praćenja i provjeravanja student može ostvariti maksimalno 200 ocjenskih bodova, što čini 100% ocjene. Za prolaznu ocjenu student treba ostvariti minimalno 110 ocjenskih bodova ili 55% ocjene.
Po elementima vrednovanja student može ostvariti sljedeći maksimalan broj ocjenskih bodova: domaće zadaće = 20 bodova, zadaci na vježbama = 40 bodova, prvi kolokvij= 50 bodova, drugi kolokvij = 30 bodova, seminarski rad = 60 bodova.
Na prvom kolokviju za prolaz je potrebno ostvariti minimum 28 bodova (55%), a na drugom 17 bodova (55%).
Iz seminarskog rada potrebno je ostvariti minimum 38,5 bodova (55%). Seminarski se rad vrednuje prema sljedećim kriterijima: metodologija rada (odabir bibliografije, kriteriji izrade, dosljednost provođenja kriterija, itd.) = 15 bodova, uvod (struktura, terminologija, informacije važne za korisnika, itd.) = 15 bodova, bibliografski niz (kataložno-bibliografski opis, odabrani raspored građe, odrednice) = 10 bodova, kazala (odabir kazala, jedinice kazala, uputnice) = 10 bodova, izrada sažetka i ključnih riječi = 5 bodova, jezične, stilske i pravopisne karakteristike, literatura i citiranje = 5 bodova.
Student ostvaruje pravo na potpis i polaganje ispita ako je ostvario sljedeća dva preduvjeta: (1) pohađao barem 70% nastave, (2) predao domaću zadaću i zadatke s vježbi.