Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
PSIHOLOGIJA - PRIJEDIPLOMSKI (jednopredmetni studij) | 3.g. |
ljetni |
izborni |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Ručević, Silvija | 30 |
30 |
0 |
Sustavno upoznavanje s teorijskim, istraživačkim i preventivnim pristupima rizičnom i društveno neprihvatljivom ponašanju djece i mladih. Studenti će u okviru kolegija izraditi preventivni program i provesti jednostavnije istraživanje iz ovog područja
Po završetku nastave iz navedenog kolegija student će moći:
Teorije nastanka, razvoja i održavanja rizičnog i društveno neprihvatljivog ponašanja. Pregled činitelja rizika i zaštite. Metodološki pristupi istraživanju rizičnog i društveno neprihvatljivog ponašanja. Pregled suvremenih istraživanja u ovom području u RH i svijetu. Preventivni programi – specifičnosti preventivnih programa usmjerenih na ovo područje.
predavanja, vježbe
NASTAVNA METODA | AKTIVNOST STUDENTA | ISHOD UČENJA |
METODA PROCJENE |
predavanje, analiza primjera | slušanje izlaganja, grupne rasprave, analiza literature | primijeniti ključne teorije u ovom području za planiranje i provedbu istraživanja i preventivnih programa | aktivnost studenata, grupni seminarski rad |
predavanje, analiza primjera | slušanje izlaganja, grupne rasprave, analiza literature | usporediti ulogu različitih činitelja rizika i zaštite za nastanak, razvoj i održavanja rizičnog i društveno neprihvatljivog ponašanja djece i mladih | aktivnost studenata, grupni seminarski rad |
suradničko učenje, grupna rasprava, projektni zadatak | izrada projekta, analiza literature, grupne rasprave | osmisliti jednostavnije istraživanje u ovom području | projektna aktivnost, grupno pisano izvješće |
suradničko učenje, grupna rasprava, projektni zadatak, analiza projektnog zadatka | izrada preventivnog programa, simulacija, grupne rasprave, sustavno opažanje i zaključivanje | osmisliti jednostavniji preventivni program na temelju osmišljenog istraživanja | grupno pisano izvješće (preventivni program) |
suradničko učenje, grupna rasprava, projektni zadatak, analiza projektnog zadatka | izrada radionice, simulacija, grupne rasprave, sustavno opažanje i zaključivanje | provesti preventivnu radionicu na temelju osmišljenog istraživanja | praktični zadatak (provedba radionice), grupno pisano izvješće |
suradničko učenje, grupna rasprava, projektni zadatak, analiza projektnog zadatka | analiza literature, grupne rasprave | zastupati primjenu etičkih standarda u istraživanjima i prevenciji rizičnog i društveno neprihvatljivog ponašanja djece i mladih | projektna aktivnost, grupno pisano izvješće |
Kontinuirano praćenje, Pismeni/usmeni ispit, Pohađanje nastave, Praćenje i provjeravanje znanja putem zadataka
usmeno i pismeno
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Kontinuirano praćenje | 0,5 | 10% |
Pismeni/usmeni ispit | 1,4 | 30% |
Pohađanje nastave | 1,5 | 0% |
Praćenje i provjeravanje znanja putem zadataka | 1,6 | 60% |
U oblikovanju konačne ocjene za studente na kolegiju Istraživanje i prevencija rizičnog i društveno neprihvatljivog ponašanja djece i mladih uzimaju se u obzir kontinuirano praćenje (aktivnost na nastavi), kontinuirano praćenje i provjeravanje znanja (dva pismena zadatka i završni ispit).
Primjer oblikovanja konačne ocjene za studente na kolegiju Istraživanje i prevencija rizičnog i društveno neprihvatljivog ponašanja djece i mladih
Skala ocjenjivanja je sljedeća: 61% - 70,9% = dovoljan (2), 71% - 80,9% = dobar (3), 81% - 90,9% = vrlo dobar (4), 91% - 100% = izvrstan (5).
Studenti su obvezni pohađati 70% nastavnih sati (smijete izostati 4 puta s predavanja, odnosno 4 puta s vježbi!). Studentima se vrednuju i ocjenjuju svi navedeni elementi praćenja njihova rada prema razrađenom načinu vrednovanja i ocjenjivanja za svaki element, a s kojima su studenti upoznati i koji su im javno dostupni. Studenti su za prolaznu konačnu ocjenu obvezni iz svakog pojedinog elemenata praćenja i provjeravanja koji se ocjenjuje ostvariti minimalno 61%.
Dodatne informacije:
Studentska evluacija