Suvremeni engleski jezik IV

 

Naziv kolegija:
Suvremeni engleski jezik IV
Šifra ISVU:
161715
Šifra MOZVAG:
ENG404
ECTS:
3
Jezik izvođenja:
engleski
Preduvjeti upisa:
Odsjek:
ODSJEK ZA ENGLESKI JEZIK I KNJIŽEVNOST

Studij
Godina
Semestar
Status
ENGLESKI JEZIK I KNJIŽEVNOST - PREDDIPLOMSKI (dvopredmetni studij)
2.g.
ljetni
obavezan

Nastavnik
Nositelj
P
V
S
Šoštarić, Blaženka
0
60
0

 

Ciljevi i zadaci:

Cilj je kolegija usavršavanje znanja engleskog jezika unaprjeđivanjem vještina čitanja, pisanja, slušanja i govorenja s naglaskom na razvijanu vokabulara, komunikacijskih vještina te proširivanju znanja o određenim jezičnim strukturama s posebnim naglaskom na do tada obrađene gramatičke teme.

Ishodi učenja:

Po završetku nastave iz navedenog kolegija studenti će moći:

  • precizno odrediti teme, mišljenja i stavove iznesene u usmenom i pismenom obliku, uključujući i dijalekte engleskog govornog područja
  • primijeniti uvježbane gramatičke strukture i usvojeni vokabular u usmenom i pismenom izražavanju
  • demonstrirati učinkovito korištenje engleskog jezika u društvenim i poslovnim situacijama uz kontroliranu uporabu veznika i kohezivnih sredstava
  • mijenjati stil i naglasak ovisno o situacijskom kontekstu
  • napisati dobro strukturiran sastav s jasno izraženim vlastitim stajalištem
  • samostalno usmeno obrazložiti stav o kompleksnoj temi
  • demonstrirati toleranciju, poštovanje različitosti i mišljenja drugih.

Sadržaj predmeta:

Suvremeni engleski jezik IV. tematski se i sadržajno nastavlja na Suvremeni engleski jezik III.

U ovom se kolegiju obrađuju cjeline koje se temelje na određenoj temi i sadržavaju određeni vokabular i jezične strukture te širok raspon vještina. Studenti čitaju i razmatraju raznovrsne autentične tekstove, uključujući izvadtke iz knjiga, dnevnih novina, i časopisa, slušaju intervjue s izvornim govornicima engleskog jezika te usmeno i pisano obrađuju zadane teme. Studenti također pripremaju i organiziraju usmeno izlaganje o kompleksnoj temi s jasno izraženim stajalištem, razvijajući komunikacijske vještine kako bi jasno i učinkovito prenijeli svoje ideje i poruke.

Intenzivno se radi na daljnjem uvježbavanju usvojenih gramatičkih struktura te značajnom proširenju vokabulara kako bi se dostigla razina fleksibilnog i učinkovitog korištenja jezika u raznim društvenim situacijama. Naglasak je na analizi konteksta uporabe određenih riječi i kolokacija te naprednoj uporabi idioma.

Na individualnim konzultacijama prati se napredovanje studenata u učenju jezika i daju im se upute za samostalni rad.

Vrste izvođenja nastave:

vježbe

Povezivanje ishoda učenja, nastavnih metoda i procjena ishoda učenja:

NASTAVNA METODA AKTIVNOST STUDENTA ISHOD UČENJA METODA PROCJENE
  • zadatak čitanja i slušanja
  • analiza primjera
  • analiza video-materijala
  • čitanje i analiza teksta
  • slušanje i analiza govora
  • sustavno opažanje i zaključivanje
  • aktivno sudjelovanje
  • precizno odrediti teme, mišljenja i stavove iznesene u usmenom i pismenom obliku, uključujući i dijalekte engleskog govornog područja
  • aktivnost studenata u nastavi
  • kolokvij
  • pismeni ispit
  • usmeni ispit
  • zadatak rješavanja i analize primjera
  • analiza video-materijala
  • grupna rasprava
  • rješavanje postavljenih zadataka
  • sustavno opažanje i zaključivanje
  • aktivno sudjelovanje
  • primijeniti uvježbane gramatičke strukture i usvojeni vokabular u usmenom i pismenom izražavanju
  • aktivnost studenata u nastavi
  • kvizovi
  • kolokvij
  • pismeni ispit
  • usmeni ispit
  • zadatak rješavanja i analize primjera
  • suradničko učenje
  • grupna rasprava
  • samostalno izlaganje
  • rješavanje postavljenih zadataka
  • aktivno sudjelovanje
  • rasprava
  • demonstrirati učinkovito korištenje engleskog jezika u društvenim i poslovnim situacijama uz kontroliranu uporabu veznika i kohezivnih sredstava
  • aktivnost studenata u nastavi
  • kvizovi
  • kolokvij
  • pismeni ispit
  • usmeni ispit
  • samostalno izlaganje
  • zadatak rješavanja i analize primjera
  • grupna rasprava
  • rješavanje postavljenih zadataka
  • rasprava
  • mijenjati stil i naglasak ovisno o kontekstu
  • aktivnost studenata u nastavi
  • kvizovi
  • kolokvij
  • pismeni ispit
  • usmeni ispit
  • samostalni zadatak
  • sustavno opažanje i zaključivanje
  • pismeno izražavanje
  • napisati dobro strukturiran sastav s jasno izraženim vlastitim stajalištem
  • portfolio
  • sastav
  • samostalno izlaganje
  • rasprava
  • izlaganje
  • samostalna uporaba literature
  • rasprava
  • odgovorno izvršavanje obveza
  • samostalno usmeno obrazložiti stav o kompleksnoj temi
  • samostalno istraživanje
  • izlaganje
  • grupni rad
  • suradničko učenje
  • grupna rasprava
  • samostalni zadatak
  • rješavanje postavljenih zadataka
  • rasprava
  • pismeno i usmeno izražavanje
  • demonstrirati toleranciju, poštovanje različitosti i mišljenja drugih
  • aktivnost studenata u nastavi
  • sastav

 

 

Obveze i praćenje rada studenta:

Aktivnost u nastavi, Kontinuirana provjera znanja, Pohađanje nastave, Usmeni ispit, Usmeno izlaganje

Način vrednovanja i ocjenjivanja:

Elementi praćenja i provjeravanja:

Element
Opterećenje u ECTS
Udio u ocjeni
Aktivnost u nastavi 0,25 0%
Kontinuirana provjera znanja 0,5 0%
Pohađanje nastave 1,5 0%
Usmeni ispit 0,25 0%
Usmeno izlaganje 0,5 0%

 

Način oblikovanja konačne ocjene:

Dva pismena ispita tijekom semestra (70%) i sustavno ocjenjivanje sudjelovanja na satu, vokabulara, usmenih izlaganja, sastava, lektira (30%).

Primjer izračunavanja ocjene:

Ostale informacije relevantne za praćenje i vrednovanje studenta:

Redovito pohađanje nastave, aktivno sudjelovanje na satu, pisanje domaćih zadaća i kvizova, usmena izlaganja, polaganje pismenih ispita (prag prolaznosti - 70%).

 

 

Obavezna literatura:

Studenti na satu dobivaju relevantne materijale (autentične tekstove i izvatke iz knjiga, dnevnih novina, i časopisa, s Interneta i ostalih medija).

Ostali izvori su odabrani dijelovi iz:

  1. Gude, K., Duckworth, M. & Rogers, L (2012): Proficiency Masterclass. Oxford: Oxford Univesity Press
  2. Hall, D., Foley, M. (2012) My Grammar Lab C1 + C2 ADVANCED, Harlow: Pearson Longman
  3. McCarthy, M. and O'Dell, F (2012)., English Vocabulary In Use (Advanced), Cambridge: Cambridge University Press.
  4. Side, R., G. Wellman (2007) Grammar and Vocabulary for CAE and CPE, Harlow: Longman Pearson Education
  5. Vince, M. (2010). Advanced Language Practice. Oxford: Macmillan

Rječnici, primjerice:

  1. Longman Dictionary of Contemporary English

Dopunska literatura:

  1. Aspinall, T., Capel A.(1999). Advanced Masterclass CAE. Oxford: Oxford University Press
  2. Kenny, N, Newbrook, J & Acklam,R. (2008) CAE Gold Plus. London: Longman
  3. McCarthy, M. and O'Dell, F. (2008). English Collocations In Use (advanced), Cambridge: Cambridge University Press
  4. Wright. J. (2002) Idioms Organizer Language, Teaching Publications. London: Commercial Colour Press

 

Načini praćenja kvalitete koji osiguravaju razvoj znanja, vještina i kompetencija:

  • Provedba jedinstvene sveučilišne ankete među studentima za ocjenjivanje nastavnika koju utvrđuje Senat Sveučilišta.
  • Praćenje i analiza kvalitete izvedbe nastave u skladu s Pravilnikom o studiranju i Pravilnikom o unaprjeđivanju i osiguranju kvalitete obrazovanja Sveučilišta.

Ostale informacije: