Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
ENGLESKI JEZIK I KNJIŽEVNOST - PRIJEDIPLOMSKI (dvopredmetni studij) | 2.g. |
ljetni |
obavezan |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Šoštarić, Blaženka | 0 |
60 |
0 |
Cilj je kolegija usavršavanje znanja engleskog jezika unaprjeđivanjem vještina čitanja, pisanja, slušanja i govorenja s naglaskom na razvijanu vokabulara, komunikacijskih vještina te proširivanju znanja o određenim jezičnim strukturama s posebnim naglaskom na do tada obrađene gramatičke teme.
Po završetku nastave iz navedenog kolegija studenti će moći:
Suvremeni engleski jezik IV. tematski se i sadržajno nastavlja na Suvremeni engleski jezik III.
U ovom se kolegiju obrađuju cjeline koje se temelje na određenoj temi i sadržavaju određeni vokabular i jezične strukture te širok raspon vještina. Studenti čitaju i razmatraju raznovrsne autentične tekstove, uključujući izvadtke iz knjiga, dnevnih novina, i časopisa, slušaju intervjue s izvornim govornicima engleskog jezika te usmeno i pisano obrađuju zadane teme. Studenti također pripremaju i organiziraju usmeno izlaganje o kompleksnoj temi s jasno izraženim stajalištem, razvijajući komunikacijske vještine kako bi jasno i učinkovito prenijeli svoje ideje i poruke.
Intenzivno se radi na daljnjem uvježbavanju usvojenih gramatičkih struktura te značajnom proširenju vokabulara kako bi se dostigla razina fleksibilnog i učinkovitog korištenja jezika u raznim društvenim situacijama. Naglasak je na analizi konteksta uporabe određenih riječi i kolokacija te naprednoj uporabi idioma.
Na individualnim konzultacijama prati se napredovanje studenata u učenju jezika i daju im se upute za samostalni rad.
vježbe
NASTAVNA METODA | AKTIVNOST STUDENTA | ISHOD UČENJA | METODA PROCJENE |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Aktivnost u nastavi, Kontinuirana provjera znanja, Pohađanje nastave, Usmeni ispit, Usmeno izlaganje
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Aktivnost u nastavi | 0,25 | 20% |
Kontinuirana provjera znanja | 1 | 60% |
Pohađanje nastave | 1,5 | 0% |
Usmeni ispit | 0,125 | 10% |
Usmeno izlaganje | 0,125 | 10% |
Tri pismena ispita tijekom semestra (60%) i sustavno ocjenjivanje sudjelovanja na satu, vokabulara, usmenih izlaganja, sastava, lektira (40%).
Iz svih elemenata praćenja i provjeravanja student može ostvariti maksimalno 100 ocjenskih bodova, što čini 100% ocjene.
Za prolaznu ocjenu student treba ostvariti minimalno 70% riješenosti pismenih ispita. Tijekom semestra ostvareni postotak iznad 70 množi se s 2 (npr. prosjek riješenosti sva tri testa je 88% - 18x2=36 bodova).
Po elementima vrednovanja to znači da student može ostvariti sljedeći maksimalan broj ocjenskih bodova:
Kontinuirana provjera znanja (kolokviji) – 60 bodova
Usmeni ispit, izlaganja i aktivnost u nastavi – 40 bodova
Napomena:
1) Student ostvaruje bodove iz pismenih ispita/kolokvija ako je postigao 70% riješenost testa (tj. bodovi se računaju tek iznad 70%).
2) Studenti koji ne ostvare prag od 70% na kolokvijima moraju pristupiti završnom pismenom ispitu koji obuhvaća gradivo cijelog kolegija, a ostvareni uspjeh na kolokvijima čini 50% ocjenskih bodova iz pismenog ispita. (npr. prosjek riješenosti testa je 88% - 18 bodova).
Redovito pohađanje nastave, aktivno sudjelovanje na satu, pisanje domaćih zadaća i kvizova, usmena izlaganja, polaganje pismenih ispita (prag prolaznosti - 70%).
Studenti na satu dobivaju relevantne materijale (autentične tekstove i izvatke iz knjiga, dnevnih novina, i časopisa, s Interneta i ostalih medija).
Ostali izvori su odabrani dijelovi iz:
Rječnici, primjerice: