Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
INFORMATOLOGIJA - PRIJEDIPLOMSKI (jednopredmetni studij) | 3.g. |
zimski |
izborni |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Erl Šafar, Marija | 15 |
0 |
0 |
|
Lubina, Tihana | 0 |
0 |
30 |
Upoznati studente sa zadaćama i ulogom visokoškolskih knjižnica u obrazovanju te zbirkama, službama i uslugama koje sveučilišne i visokoškolske knjižnice organiziraju za korisnike.
Po završetku nastave iz navedenog kolegija studenti će moći:
Razvoj sveučilišnih knjižnica. Vrste i podvrste. Organizacija poslovanja do 1950. i nakon. Poredbeni pregled organizacijskih shema visokoškolskih knjižnica u svijetu i kod nas. Izgradnja i upravljanje zbirkama znanstvene literature: temeljne i posebne zbirke. Pročišćavanje i evaluacija fondova. Karakteristike korisnika znanstvenih informacija. Organizacija zbirki za studente. Edukacija korisnika na visokoškolskim institucijama.
Stručno osoblje u visokoškolskim knjižnicama – uloga predmetnih stručnjaka, informacijskih posrednika. Uloga visokoškolskih knjižnica u sustavu znanstvenih informacija i u međunarodnim i nacionalnim informacijskim programima. Sveučilišne knjižnice i obrazovanje na daljinu.
predavanja, seminari i radionice
NASTAVNA METODA | AKTIVNOST STUDENTA | ISHOD UČENJA |
METODA PROCJENE |
---|---|---|---|
predavanje | slušanje izlaganja | razumjeti i tumačiti zadaće visokoškolskih knjižnica i njihovu ulogu u obrazovanju | pismeni ispit |
predavanje | slušanje izlaganja | razumjeti i tumačiti uvjete nastanka, razvoja i djelovanja sveučilišnih knjižnica sa stajališta njihove organizacije i pružanja usluga | pismeni ispit |
predavanje, seminarska izlaganja | slušanje izlaganja, samostalna upotreba literature, rasprava | razumjeti i tumačiti obilježja zbirki, službi i usluga u visokoškolskim knjižnicama | pismeni ispit, seminarski rad |
predavanje, seminarska izlaganja | slušanje izlaganja, samostalna upotreba literature, rasprava | razumjeti i tumačiti ulogu informacijske i komunikacijske tehnologije u visokoškolskim knjižnicama | pismeni ispit, seminarski rad |
Pismeni ispit, Pohađanje nastave, Seminarski rad
usmeno i pismeno
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Pismeni ispit | 1,4 | 50% |
Pohađanje nastave | 1,1 | 0% |
Seminarski rad | 1,5 | 50% |
Iz pojedinih elemenata praćenja i provjeravanja student može ostvariti maksimalno 200 ocjenskih bodova, što čini 100% ocjene. Za prolaznu ocjenu student treba ostvariti minimalno 110 ocjenskih bodova ili 55% ocjene (60 bodova na završnom ispitu i 50 bodova na seminarskom radu).
Student može ostvariti sljedeći maksimalan broj ocjenskih bodova: 100 bodova za završni ispit i 100 bodova za seminarski rad. Elementi vrednovanja seminarskog rada su sljedeći: jasno i koherentno predstavljanje sadržaja (maksimalno 60 bodova), relevantni izvori (maksimalno 20 bodova), organizacija teksta (maksimalno 10 bodova), jezik i stil (maksimalno 10 bodova).
Skala je ocjenjivanja sljedeća: 110-125 ocjenskih bodova (55%-62%) = dovoljan (2), 126-159 ocjenskih bodova (63%-79%) = dobar (3), 160-179 ocjenskih bodova (80%-89%) = vrlo dobar (4), 180-200 ocjenskih bodova (90%-100%) = izvrstan (5).
Student ostvaruje pravo na potpis u slučaju ispunjavanja dvaju preduvjeta: (1) mora pohađati 70% nastave i (2) mora na vrijeme predati seminarski rad. Studenti koji to ne učine dužni su sljedeće akademske godine ponovno upisati i odslušati kolegij. Plagiranje seminarskih radova se kažnjava s 0 ocjenskih bodova, a prepisivanje tijekom ispita se kažnjava oduzimanjem ispita, dobivanjem 0 ocjenskih bodova te pokretanjem stegovnog postupka.
Baza podataka o prisustvovanju nastavi, obavljenim zadatcima, pročitanoj literaturi i aktivnosti studenata; upitnik.