Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
ENGLESKI JEZIK I KNJIŽEVNOST - PRIJEDIPLOMSKI (dvopredmetni studij) | 2.g., 3.g. |
zimski |
izborni |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Poljak Rehlicki, Jasna | 0 |
0 |
0 |
|
Prtenjača, Zvonimir | 0 |
0 |
45 |
Ciljevi kolegija su razvijanje logičnog i kritičkog načina čitanja i pisanja znanstveno-istraživačkih radova. Kolegij potiče i razvija istraživački duh, uči studente kako organizirati vlastite misli, kako kompetentno i argumentirano analizirati književno djelo, izraziti i zauzeti vlastiti stav, ali i suprotstaviti se suprotnim stavovima. Usvojena osnovna tehnika i mehanika pisanja znanstveno-istraživačkih radova omogućuje prihvaćanje moralnih i etičkih načela, prvenstveno izbjegavanje plagiranja, i rezultira općeprihvaćenom i priznatom strukturom znanstveno-istraživačkog rada iz područja književnosti.
Po završetku nastave iz navedenog kolegija student će moći:
Kolegij opisuje i objašnjava osnovnu mehaniku i principe vještine čitanja i pisanja znanstveno-istraživačkih radova te razloge i svrhu akademskog pisanog izražavanja. U prvom dijelu kolegija studenti se upoznaju s načinom strukturiranja eseja od pet odlomaka, prepoznajući unutarnju logiku, argumentaciju i formu jednostavnog eseja. Kasnije se naglasak stavlja na pojedine dijelove eseja kao što su uvod, razrada i zaključak, oblikovanje efikasnih i koherentnih odlomaka te korištenje tranzicijskih fraza u svrhu postizanja tečnosti između odlomaka i rečenica. Logičko razmišljanje, argumentacija, stil i ton akademskog pisanja također se obrađuju u nastavku. Središnji dio kolegija posvećen je pisanju istraživačkog rada prema MLA stilu dokumentacije. Studenti se upoznaju s tehnikama razvoja i oblikovanja ideja, pisanja radnog nacrta i sažetka, citiranja, parafraziranja, korištenja primarne i sekundarne literature, grubog nacrta rada, revidiranja i uređivanja napisanog. Kolegij ima znatan praktični dio jer studenti nakon svake obrađene jedinice usvajaju objašnjeno na raznim primjerima i vježbama, a istraživački je rad temeljen na njihovom izboru teme završnog rada.
predavanja, seminari i radionice
NASTAVNA METODA | AKTIVNOST STUDENTA | ISHOD UČENJA | METODA PROCJENE |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Aktivnost u nastavi, Istraživanje, Kontinuirana provjera znanja, Pohađanje nastave
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Aktivnost u nastavi | 0,1 | 10% |
Istraživanje | 1 | 50% |
Kontinuirana provjera znanja | 0,8 | 40% |
Pohađanje nastave | 1,1 | 0% |
0-59 % nedovoljan (1)
60 – 69 % dovoljan (2)
70 – 79 % dobar (3)
80 – 90 % vrlo dobar (4)
91 – 100 % Izvrstan (5)
Teorijski izvori:
Sekundarni izvori za roman i film:
Mrežni izvori:
Književna djela slične tematike: