Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
HRVATSKI JEZIK I KNJIŽEVNOST - PRIJEDIPLOMSKI (dvopredmetni studij) | 1.g. |
ljetni |
izborni |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Mikulić, Ivana | 15 |
0 |
15 |
Na predmetu će se pozornost usmjeriti na istraživanje korpusa tekstova koje je moguće odrediti nadređenim terminom crkvena drama. Nakon što se definiraju i opišu književnoteorijski i genološki aspekti starije hrvatske crkvene drame, utvrdit će se književnopovijesni, periodizacijski okvir relevantnih književnih predložaka koji će postati predmetom analize i interpretacije. Razlikujući dvije podvrste crkvene drame – liturgijsku dramu i crkveno prikazanje, istraživat će njihove sadržajno-formalne, teatrološke i kulturološke sastavnice te promjene (transformacije žanrovskih modela) u dijakronijskom slijedu od srednjeg vijeka, preko renesanse, manirizma, baroka do 18. stoljeća. Ukazat će se i na prisutnost elemenata i modela crkvene drame u književnosti 20. stoljeća. Studentima bi se tako pružio uvid u dugu tradiciju i kontinuitet najstarijiih žanrovskih oblika hrvatske crkvene drame te bi se pokušao razviti problemski način razmišljanja o drami i kazalištu.
Nakon uspješno završenoga predmeta studenti će moći:
Syllabus:
predavanja, seminari i radionice
2.1. Nastavna aktivnost | 2.2. Aktivnost studenta | 2.3. Ishod učenja | 2.4. Metoda procjene |
predavanje | slušanje izlaganja, sustavno opažanje | definirati žanrovske modele crkvene drame | pisani ispit |
predavanje | slušanje izlaganja, kritičko razmišljanje | napraviti dijakronijski pregled relevantnih književnih predložaka crkvene drame | pisani ispit |
zadatak čitanja i analize primjera | sustavno opažanje i zaključivanje, analiza literature | analizirati predloške sadržajno-formalno, teatrološki i kulturološki | seminarski rad |
suradničko učenje grupna rasprava |
aktivno sudjelovanje, ponavljanje | argumentirati povezanost promjena žanrovskih modela s obzirom na pripadnost određenom stilskom razdoblju i poetici | pisani ispit |
Pismeni ispit, Pohađanje nastave, Seminarski rad
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Pismeni ispit | 0,8 | 0% |
Pohađanje nastave | 0,8 | 0% |
Seminarski rad | 0,4 | 0% |
U oblikovanju konačne ocjene uzimaju se u obzir ocjene iz završnoga pisanog ispita i seminarskoga rada: 70% konačne ocjene čini ocjena iz završnoga pisanog ispita, a 30% konačne ocjene čini ocjena iz seminarskoga rada.
Iz svih elemenata praćenja i provjeravanja student može ostvariti maksimalno 100 ocjenskih bodova, što čini 100% ocjene. Za prolaznu ocjenu student treba ostvariti minimalno 60 ocjenskih bodova ili 60% ocjene.
Skala je ocjenjivanja sljedeća: 60%–69,9% = dovoljan (2), 70%–79,9% = dobar (3), 80%–89,9% = vrlo dobar (4), 90%–100% = izvrstan (5).
Redovito pohađanje predavanja i seminara, izrada seminarskoga rada te polaganje završnoga pisanog ispita.
Popis lektire i opširniji popis literature u kojem se navode knjige i rasprave koje su se pojavile u međuvremenu studenti dobivaju svake nove akademske godine na početku semestra.
Studentska anketa.