Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
POVIJEST - DIPLOMSKI (dvopredmetni studij - nastavnički smjer) | 1.g. |
ljetni |
izborni |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Božić Bogović, Dubravka | 0 |
0 |
0 |
|
Alebić, Tamara | 30 |
0 |
15 |
Upoznavanje studenata sa srednjovjekovnom poviješću Dalmacije od 12. do 16. stoljeća. Dati osnovne podatke za povijest Dalmacije u tom razdoblju, istaknuti značenje razvoja dalmatinskih gradova i njihov doprinos razvoju hrvatskih zemalja srednjeg vijeka. Komparirati razvoj Dalmacije s ostalim regijama Hrvatske i Europe u tom razdoblju, istaći sličnosti i razlike te objasniti njihovu uvjetovanost.
predavanja, seminari i radionice
2.1. Nastavna metoda | 2.2. Aktivnost studenta | 2.3. Ishod učenja | 2.4 Metoda procjene |
predavanje, seminarsko izlaganje | sustavno opažanje, slušanje izlaganja, analiza literature | objasniti kronologiju i pravilno tumačiti povijesne procese tog razdoblja | aktivnost studenata u nastavi, seminarski rad, usmeni ispit |
predavanje, grupna rasprava | analiza literature, sustavno opažanje, rasprava | vrednovati najvažnije povijesne izvore i literaturu o tom razdoblju |
aktivnost studenata u nastavi, seminarski rad, usmeni ispit |
predavanje, seminarsko izlaganje | slušanje, izlaganje, sustavno opažanje i analiza literature | objasniti političke, društvene, ekonomske i kulturne procese u Dalmaciji u vremenu od 12. do 16. stoljeća | aktivnost studenata u nastavi, seminarski rad, usmeni ispit |
predavanje, grupna rasprava, seminarsko izlaganje | sustavno opažanje, slušanje izlaganja i analiza literature | usporediti pojedine povijesne pojave, procese i obilježja specifične za povijest Dalmacije od 12. do 16. stoljeća | aktivnost studenata na nastavi, seminarski rad, usmeni ispit |
predavanje | slušanje, analiza literature, rasprava | objasniti temeljne pojmove o položaju hrvatskog naroda u Dalmaciji u ovom razdoblju hrvatske povijesti | aktivnost studenata u nastavi, seminarski rad, usmeni ispit |
Aktivnost u nastavi, Pohađanje nastave, Seminarski rad, Usmeni ispit
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Aktivnost u nastavi | 0,25 | 10% |
Pohađanje nastave | 1,1 | 0% |
Seminarski rad | 0,55 | 35% |
Usmeni ispit | 1,1 | 55% |
Izrada seminarskog rada kao preduvjet za izlazak na usmeni ispit.