Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
NAKLADNIŠTVO - DIPLOMSKI (dvopredmetni) | 1.g. |
ljetni |
izborni |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Mićunović, Milijana | 15 |
0 |
15 |
Kolegij pruža uvid u kulturu i osnove komuniciranja kroz teorijske aspekte i analizu konkretnih primjera i situacija, a kroz različite znanosti koje se bave pitanjem društvene komunikacije. Kolegij, također, daje uvid u promjene i trendove u području komunikacije i medija, a pod utjecajem novih tehnoloških promjena. Bavi se pitanjima globalizacije i informacijskog društva te kako isti uvjetuju i usmjeravaju komunikaciju i medije. Daje pregled suvremene informacijske tehnologije i njezine primjene i uporabe u komunikaciji. Na seminarima i vježbama studenti usvajaju potrebne komunikacijske vještine i znanja i kritički promišljaju o teorijskim i praktičnim pitanjima komunikacije, kako unutar samog područja komunikacije, tako i interdisciplinarno. Također, studenti stječu vještine i kompetencije pripreme govora i javnih prezentacija, kao i realizacije istih.
Po završetku nastave iz navedenog kolegija student će moći:
Sadržaji seminara i vježbi su sljedeći:
Očekuje se da studenti kroz sadržaj predmeta usvoje sljedeća znanja, kompetencije i vještine:
seminari i radionice, vježbe
NASTAVNA METODA | AKTIVNOST STUDENTA | ISHOD UČENJA |
METODA PROCJENE |
predavanje, grupna rasprava | slušanje izlaganja, sustavno opažanje i zaključivanje | kritički promišlja o ključnim pitanjima informacijske i komunikacijske teorije | aktivnost studenata na nastavi, pismeni ispit |
predavanje, analiza audio i video materijala, grupna rasprava | slušanje izlaganja, sustavno opažanje, dijaloška metoda | bude sposoban opisati modele i osnovne elemente komunikacijskog sustava | pismeni ispit, usmeni ispit |
predavanje, samostalna istraživačka aktivnost, seminarsko izlaganje | slušanje izlaganja, simulacija, sustavno opažanje | razumije komparativne prednosti i razlike između verbalne i neverbalne komunikacije | aktivnost studenata na nastavi, pismeni ispit, usmeni ispit, projektna aktivnost |
predavanje, istraživačka aktivnost, seminarsko izlaganje | sustavno opažanje i zaključivanje, analiza izvora literature | konstruktivno i učinkovito sudjeluje u procesu interkulturalne komunikacije | aktivnost studenata na nastavi, projektna aktivnost |
predavanje, zadatak analize primjera | sustavno opažanje, analiza izvora literature, aktivno sudjelovanje | prepozna, usvoji i primijeni lingvističke aspekte komunikacije | aktivnost studenata na nastavi, pismeni ispit |
predavanje, grupna rasprava, zadatak analize primjera | slušanje izlaganja, postavljanje i rješavanje problema, samostalna uporaba literature, analiza primjera, suradnja, odgovorno izvršavanje obveza | prepozna prednosti i poteškoće masovne komunikacije kao i računalno posredovane komunikacije i utjecaja novih tehnologija na komunikacijski proces | aktivnost studenata na nastavi, pismeni ispit, usmeni ispit |
predavanje, grupna rasprava, suradničko učenje, seminarsko izlaganje | sustavno opažanje, slušanje izlaganja, dijaloška metoda | primijeni stečena znanja i vještine u svakodnevnoj komunikaciji (bez obzira na oblik i vrstu komunikacije) | aktivnost studenata na nastavi, usmeni ispit |
predavanje, grupna rasprava, suradničko učenje, seminarsko izlaganje | slušanje izlaganja, sustavno opažanje, samostalna uporaba literature, dijaloška metoda | samostalno pripremi govor i javnu prezentaciju | aktivnost studenata na nastavi, usmena prezentacija |
Pismeni ispit, Praktični rad, Usmeni ispit
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Pismeni ispit | 1 | 0% |
Praktični rad | 1 | 0% |
Usmeni ispit | 1 | 0% |
Rad studenta na predmetu vrednovat će se i ocjenjivati tijekom nastave, na dvama kolokvijima, završnom pismenom ispitu i prema uspješnosti svladavanja zadanih vježbi. Pismeni ispit donosi 40 % bodova, kolokviji (provjera seminarskih čitanja) donose 40 % bodova, uspješnost na vježbama 20 % bodova.
Obveze studenata na predmetu su sljedeće: