Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
NJEMAČKI JEZIK I KNJIŽEVNOST - DIPLOMSKI (jednopredmetni studij - nastavnički smjer) | 1.g. |
zimski |
izborni |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Varga, Mirna | 0 |
45 |
0 |
Cilj je ovog kolegija usavršavanje usvojenih i stjecanje novih znanja i vještina iz područja usmene i pismene komunikacije na engleskom jeziku na naprednom stupnju učenja (C1). U sklopu svih nastavnih aktivnosti primarni je cilj razvijanje komunikacijske kompetencije, aktiviranje pasivnog te proširivanje aktivnog vokabulara te razvijanje gramatičke točnosti kako bi izričaj bio što sigurniji i tečniji te se u što većoj mjeri približio onom izvornih govornika.
Po završetku nastave iz navedenog kolegija student će moći:
Kolegij omogućuje studentima daljnje sustavno usavršavanje svih jezičnih vještina na naprednom stupnju učenja (C1). Potiče se rad na autentičnim materijalima (ulomci iz književnih djela, dijelovi iz različitih recentnih udžbenika, ulomci iz popularno znanstvenih časopisa, audio i video zapisi te ostali internetski izvori) kako bi se studentima omogućilo razvijanje jezičnih vještina na naprednom stupnju učenja. Vještina slušanja razvija se izlaganjem dužim te često strukturno i jezično zahtjevnijim audio i video zapisima o recentnim svjetskim i lokalnim događajima kao i akademskim temama. Razvijaju se vještine čitanja i kritičkog mišljenja u skladu s interesima studenata i predmetima njihovog studija. Studente se potiče na razvijanje koherentne argumentacije kao i na razvijanje prezentacijskih vještina u akademskom kontekstu. Također se potiče razvijanje vještina pisanja različitih tekstnih vrsta pri čemu se naglasak stavlja na obilježjima različitih registara (službena pisma, kritički osvrt na film, književno djelo i sl.).
vježbe
NASTAVNA METODA | AKTIVNOST STUDENTA | ISHOD UČENJA |
METODA PROCJENE |
vježbe, grupna rasprava | analiza primjera, vježbanje, primjena naučenog, aktivno sudjelovanje | prepoznati ključne elemente u dužem autentičnom audio i/ili video zapisu opće i/ili akademske tematike | aktivnosti studenata u nastavi, zadatci |
vježbe, rad na tekstu, grupna rasprava | opažanje modela, analiza primjera, vježbanje, primjena naučenog, aktivno sudjelovanje | interpretirati jezično složenije tekstove koji se odnose na svaKODnevnu i/ili akademsku tematiku | aktivnosti studenata u nastavi, zadatci, pismeni ispit |
vježbe, rad na tekstu, grupna rasprava | opažanje modela, analiza primjera, vježbanje, primjena naučenog, aktivno sudjelovanje | usmeno i pismeno sažimati tekstove pisane različitim funkcionalnim stilovima | aktivnosti studenata u nastavi, zadatci, pismeni i usmeni ispit |
vježbe, rad na tekstu, grupna rasprava | opažanje modela, analiza primjera, vježbanje, primjena naučenog, aktivno sudjelovanje | tečno primijeniti vokabular na naprednom stupnju učenja (C1) s posebnim naglaskom na idiomatskim izrazima | aktivnosti studenata u nastavi, zadatci, pismeni i usmeni ispit |
vježbe, grupna rasprava | opažanje modela, analiza primjera, vježbanje, primjena naučenog, aktivno sudjelovanje | diskutirati argumentirano u grupnim raspravama | aktivnosti studenata u nastavi, zadatci |
vježbe, rad na tekstu | opažanje modela, analiza primjera, pismeno izražavanje, oblikovanje pismenog rada (argumentacija) | integrirati obrađeno gradivo u obliku dobro strukturiranih, logički koherentnih i argumentiranih eseja | aktivnosti studenata u nastavi, zadatci, pismeni ispit |
vježbe, grupna rasprava | opažanje modela, analiza primjera, vježbanje, primjena naučenog, usmeno izlaganje | pripremiti prezentaciju na zadane teme prema strukturiranom modelu | aktivnosti studenata u nastavi, zadatci, usmeni ispit |
Kontinuirana provjera znanja, Pohađanje nastave, Usmeni ispit
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Kontinuirana provjera znanja | 1,8 | 0% |
Pohađanje nastave | 0,75 | 0% |
Usmeni ispit | 0,45 | 0% |
Kontinuirano praćenje (aktivnost na nastavi, sustavno praćenje preporučene literature, vlastiti prinos) izvršavanja postavljenih zadataka. Elementi praćenja i provjeravanja uz udio u ocjeni su:
Elementi praćenja i provjeravanja: Udio u ocjeni:
kontinuirano praćenje uz povjeravanje znanja (pismeni kolokviji) 70%
završni usmeni ispit 30%
Iz svih elemenata praćenja student može ostvariti maksimalno 100% ocjene. Za prolaznu ocjenu student treba ostvariti najmanje 60% ocjene. Skala je ocjenjivanja sljedeća: 60%-69,9% = dovoljan (2), 70% - 79,9% = dobar (3), 80%-89,9% = vrlo dobar (4), 90% - 100% = izvrstan (5).
Nastavni materijali sastoje se od odabranih dijelova iz recentnih stranih udžbenika, književnih ulomaka, gramatičkih vježbenica, vježbenica za razvijanje vokabulara na naprednom stupnju učenja, dnevnog tiska i ostalih relevantnih internetskih izvora
Provedba jedinstvene sveučilišne ankete među studentima za ocjenjivanje nastavnika koju utvrđuje Senat Sveučilišta
Praćenje i analiza kvalitete izvedbe nastave u skladu s Pravilnikom o studiranju i Pravilnikom o unaprjeđivanju i osiguranju kvalitete obrazovanja Sveučilišta