Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
PSIHOLOGIJA - DIPLOMSKI (jednopredmetni studij) | 1.g. |
ljetni |
izborni |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Marinić, Damir | 15 |
15 |
0 |
Cilj kolegija je upoznati studente s osnovama pojedinih terapijskih pristupa i dominantnim tehnikama unutar svakog pristupa. Naučit će područja primjene svakog pojedinog tretmanskog pristupa. Također, studenti će naučiti procijeniti koji su tretmani i tehnike odgovarajući za različite psihičke poremećaje.
Po završetku nastave iz navedenog kolegija student će moći:
Osnovni pojmovi, indikacije za psihološki tretman i pojedine vrste tretmana, terapija usmjerena na osobu, egzistencijalistička terapija, geštalt terapija, realitetna terapija, transakcijska analiza, terapija obiteljskih sistema.
predavanja, vježbe
NASTAVNA METODA | AKTIVNOST STUDENTA | ISHOD UČENJA |
METODA PROCJENE |
predavanje, ilustracija slučaja, demonstracija tehnika, rasprava | sudjelovanje u raspravi, proučavanje literature | opisati osnovne značajke pojedinih terapijskih pristupa | pismeni ispit, aktivnost na nastavi |
predavanje, ilustracija slučaja, demonstracija tehnika, grupna rasprava, rasprava | sudjelovanje u raspravi, proučavanje literature, igranje uloga, rad na slučaju, izvještavanje rezultata grupnog rada | procijeniti prikladnost pojedinih pristupa za različite psihološke probleme | pismeni ispit, aktivnost na nastavi |
predavanje, ilustracija slučaja, demonstracija tehnika, grupna rasprava, igranje uloga, rasprava | sudjelovanje u raspravi, proučavanje literature, igranje uloga, rad na slučaju, izvještavanje rezultata grupnog rada, rad na sebi | opisati glavne nedostatke i ograničenja pojedinih terapijskih pristupa | pismeni ispit, aktivnost na nastavi |
predavanje, ilustracija slučaja, demonstracija tehnika, grupna rasprava, igranje uloga, rasprava | sudjelovanje u raspravi, proučavanje literature, igranje uloga, rad na slučaju, izvještavanje rezultata grupnog rada, rad na sebi | analizirati prednosti i nedostatke pojedinih tehnika za rad s različitim problemima | pismeni ispit, aktivnost na nastavi |
Pismeni ispit, Pohađanje nastave, Praktična aktivnost
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Pismeni ispit | 1,5 | 0% |
Pohađanje nastave | 0,75 | 0% |
Praktična aktivnost | 0,75 | 0% |