Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
PSIHOLOGIJA - PRIJEDIPLOMSKI (jednopredmetni studij) | 3.g. |
ljetni |
izborni |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Križanić, Valerija | 15 |
15 |
15 |
|
Vrdoljak, Gabrijela | 0 |
0 |
15 |
Po završetku nastave iz navedenog kolegija student će moći:
vježbe
NASTAVNA METODA | AKTIVNOST STUDENTA | ISHOD UČENJA |
METODA PROCJENE |
predavanje, raprava | slušanje izlaganja, sudjelovanje u raspravi | nabrojati čimbenike povezane s akademskim uspjehom | kolokvij, usmeni ispit |
predavanje, raprava | slušanje izlaganja, sudjelovanje u raspravi | objasniti pojam intelektualne kompetencije | kolokvij, usmeni ispit |
predavanje, raprava | slušanje izlaganja, sudjelovanje u raspravi, istraživanje literature | i opisati različite teorije i modele samoregulacije | kolokvij, usmeni ispit |
predavanje, raprava | slušanje izlaganja, sudjelovanje u raspravi | objasniti razvojne razlike samoregulaciji | kolokvij, usmeni ispit |
predavanje, raprava, demonstracija | slušanje izlaganja, sudjelovanje u raspravi, demonstracija | analizirati uzroke i posljedice najčešćih afektivnih reakcija u akademskom kontekstu | kolokvij, usmeni ispit |
predavanje, raprava | slušanje izlaganja, sudjelovanje u raspravi | imenovati različite kognitivne čimbenike važne za motivaciju | kolokvij, usmeni ispit |
predavanje, raprava | slušanje izlaganja, sudjelovanje u raspravi | opisati različite načine komunikacije u nastavnom procesu i njihove motivacijske posljedice | kolokvij, usmeni ispit |
demonstracija, rasprava | slušanje izlaganja, sudjelovanje u raspravi, demonstracija | predložiti mogućnosti primjene teorijskih znanja o metakogniciji/odnosu afekata, kognicije i motivacije u kreiranju radionice u svrhu poboljšanja akademskog uspjeha | demonstracija radionice |
Aktivnost u nastavi, Kolokvij, Pohađanje nastave, Prezentacija osmišljene radionice, Usmeni ispit
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Aktivnost u nastavi | 1,5 | 30% |
Kolokvij | 1 | 20% |
Pohađanje nastave | 1,5 | 0% |
Prezentacija osmišljene radionice | 1 | 20% |
Usmeni ispit | 0,5 | 30% |
U oblikovanju konačne ocjene uzimaju se u obzir ocjena iz kolokvija, aktivnosti u realizaciji nastavnih zadataka, prezentacije osmišljene radionice te usmenog ispita: 20 % konačne ocjene čini ocjena iz kolokvija, 30 % konačne ocjene čini ocjena iz aktivnosti u realizaciji nastavnih zadataka, 20 % prezentacija radionice, a 30% konačne ocjene čini ocjena iz usmenog ispita.
Student je ostvario ocjenu 5 iz kolokvija, ocjenu 3 iz aktivnosti u realizaciji nastavnih zadataka i ocjenu 4 iz prezentacije radinice te ocjenu 4 iz usmenog ispita. Konačna ocjena izračunava se prema formuli: (kolokvij x 0,20) + (aktivnosti u realizaciji nastavnih zadataka x 0,30) + (prezentacija radionice x 0,20) + (usmeni ispit x 0,30).
U navedenom primjeru, ukupna ocjena se računa na sljedeći način: (5 x 0,20) + (3 x 0,30) + (4 x 0,20) + (4 x 0,30) = 1 + 0,9 + 0,8 + 1,2 = 3,9
Konačna ocjena u ovom primjeru bi bila vrlo dobar (4).
Student ostvaruje pravo na potpis i pravo izlaska na završni usmeni ispit ako ispuni sljedeće uvjete:
Načini praćenja kvalitete koji osiguravaju razvoj znanja, vještina i kompetencija:
Kontinuirano praćenje uradaka na nastavnim zadatcima, redovite konzultacije, mentorsko-savjetodavni i praktični rad sa studentima tijekom održavanja nastave, na temelju uočenog kroz kontinuirano praćenje napredovanja studenata. Povratne informacije studenata prikupljaju se redovito tijekom semestra te na temelju njih tijekom nastavnog procesa po potrebi pojedini elementi nastavnog rada prilagođavaju iskazanim potrebama studenata. Razina ostvarenih ishoda na temelju uradaka na kolokviju, prezentaciji osmišljene radionice te usmenom ispitu; studentska anketa.
Razina ostvarenih ishoda učenja utvrđivat će se uspjehom na usmenom ispitu te vrjednovanjem studentskih uradaka – eseja i radionice.
Zadovoljstvo studenata pratit će se anonimnim evaluacijama na kraju semestra.