Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
NAKLADNIŠTVO - DIPLOMSKI (dvopredmetni) | 2.g. |
zimski |
obavezan |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Dukić, Gordana | 15 |
0 |
0 |
|
Hocenski, Ines | 0 |
30 |
15 |
Cilj je kolegija upoznati studente s važnostima koncepcije marketinga u suvremenom poslovanju te ih osposobiti za primjenu takvog pristupa. Poseban se naglasak stavlja na razumijevanje i primjenu različitih aktivnosti u marketingu knjige, od odabira marketinške strategije, izrade marketinškog plana, pripreme i provođenja marketing istraživanja do konkretnih akcija koje se poduzimaju u smislu promocije u nakladništvu i knjižarstvu.
Po završetku nastave iz navedenog kolegija student će moći:
Sadržaji predavanja i vježbi su sljedeći:
Očekuje se da studenti kroz sadržaj predmeta usvoje sljedeća znanja, kompetencije i vještine:
predavanja, seminari i radionice, vježbe
NASTAVNA METODA | AKTIVNOST STUDENTA | ISHOD UČENJA |
METODA PROCJENE |
predavanja | slušanje izlaganja, analiza literature, rasprava | vrednovati ulogu marketinga u nakladništvu i knjižarstvu | redovito pohađanje i aktivno sudjelovanje u nastavi, dva kolokvija ili završni pismeni ispit, usmeni ispit |
vježbe | postavljanje problema i rješavanje zadataka | izraditi marketinški plan | vrednovanje izrađenih zadataka |
vježbe | postavljanje problema i rješavanje zadataka | osmisliti i realizirati promotivne aktivnosti u marketingu knjige | vrednovanje izrađenih zadataka |
vježbe | postavljanje problema i rješavanje zadataka | prikupiti, analizirati i koristiti informacije marketing istraživanja | vrednovanje izrađenih zadataka |
seminar | samostalna upotreba literature, izrada seminarskog rada, rasprava na seminarskoj nastavi | primijeniti načela i koncept marketinga s posebnim osvrtom na nakladništvo i knjižarstvo | seminarski rad, prezentacija rada |
Aktivnost u nastavi, Kontinuirana provjera znanja, Pohađanje nastave, Seminarski rad, Usmeni ispit
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Aktivnost u nastavi | 0,66 | 35% |
Kontinuirana provjera znanja | 1 | 50% |
Pohađanje nastave | 1,44 | 0% |
Seminarski rad | 1 | 15% |
Usmeni ispit | 1 | 0% |
Na kolegiju student može ostvariti maksimalno 200 ocjenskih bodova, što čini 100% ocjene. Za prolaznu ocjenu potrebno je minimalno 110 ocjenskih bodova, odnosno 55%.
Maksimalan broj ocjenskih bodova koje studenti mogu ostvariti za pojedine elemente praćenja i provjeravanja iznosi: dva kolokvija ili završni pismeni ispit 100 (50%) bodova, zadaci na vježbama 70 bodova (35%) te izrada i usmena prezentacija seminarske teme 30 (15%) bodova.
Pretvaranje ocjenskih bodova u ocjenu provodi se prema sljedećoj skali: 110 − 124 ocjenskih bodova (55% − 62%) = dovoljan (2), 125 − 159 ocjenskih bodova (63% − 79%) = dobar (3), 160 − 179 ocjenskih bodova (80% − 89%) = vrlo dobar (4), 180 − 200 ocjenskih bodova (90% − 100%) = izvrstan (5).
Studenti su obavezni redovito pohađati i aktivno sudjelovati u nastavi te samostalno izraditi i prezentirati zadatke na vježbama i seminarsku temu.
Lancaster, G., Massingham, L. Essentials of Marketing Management. Routledge: London, 2011.
Ružić, D., Biloš, A., Turkalj, D. (2014) E-marketing, 3. izmijenjeno i prošireno izdanje. Osijek: Ekonomski fakultet u Osijeku.
Woll, T. Publishing for Profit: Successful Bottom-Line Management for Book Publishers, Revised and Expanded Fourth Edition. Chicago: Chicago University Press, 2010.
Phillips, Agnus. Turning the page: the evolution of the book. London; New York Routledge, 2014.