Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
INFORMACIJSKA TEHNOLOGIJA - DIPLOMSKI (dvopredmetni) | 2.g. |
zimski |
obavezan |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Bosančić, Boris | 15 |
0 |
0 |
|
Klajić, Maja | 0 |
0 |
30 |
Cilj je predmeta upoznati studente s informacijskim procesima koji predstavljaju potporu razvoju, implementaciji i održavanju informacijskih sustava. Studente se upoznaje sa sljedećim potpornim procesima: standardizacije i upravljanja poslovnim metapodacima u informacijskim sustavima, primjene i upravljanja označiteljskim jezicima u informacijskim sustavima, testiranjem sustava te izradom testne i korisničke dokumentacije aplikativnih rješenja informacijskog sustava. Poseban naglasak stavlja se na prikaze i analizu odvijanja pojedinih procesa, a što se čini u okviru seminarskih raspravišta.
Nakon uspješno završenoga predmeta studenti će moći:
Poslovni metapodaci u informacijskim sustavima: definicije, vrste; centralizirane i lokalizirane primjene poslovnih metapodataka; pretraživanje i diseminacija poslovnih metapodataka; upravljanje znanjem i poslovni metapodaci; semantički web i poslovni metapodaci. Standardizacija poslovnih metapodataka; sheme metapodataka; primjeri dobre prakse shema metapodataka: shema metapodataka zajednice nakladnika ONIX. Označiteljski jezici u informacijskim sustavima; primjena XML-a u informacijskiim sustavima; web servisi i XML; primjeri dobre prakse označiteljskih jezika: Business Intelligence Markup Language (BIML), Facebook Markup Language (FBML). Testiranje sustava. Tehnička komunikacija i tehničko pisanje; testna dokumentacija aplikativnih rješenja informacijskih sustava; korisnička dokumentacija aplikativnih rješenja informacijskih sustava.
predavanja, seminari i radionice
2.1. Nastavna aktivnost | 2.2. Aktivnost studenta | 2.3. Ishod učenja | 2.4 Metoda procjene |
Predavanja | slušanje predavanja i sudjelovanje u raspravama | - razumijeti standardiziranje i upravljanje poslovnim metapodacima u informacijskim sustavima | pisani test (50 % ukupne ocjene) |
Seminari i radionice | izrada se minarskog rada i sudjelovanje na radionicama | - primijeniti i upravljati uporabom označiteljskih jezika u informacijskim sustavima - izraditi testnu dokumentaciju aplikativnog rješenja informacijskog sustava - izraditi korisničku dokumentaciju aplikativnog rješenja informacijskog sustava |
ocjena seminarskog rada i zadataka na radionicama (50% ukupne ocjene) |
Pismeni ispit, Pohađanje nastave, Seminarski rad
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Pismeni ispit | 0,875 | 0% |
Pohađanje nastave | 1,125 | 0% |
Seminarski rad | 1 | 0% |
U oblikovanju konačne ocjene uzimaju se u obzir ocjene iz pismenog ispita te seminarskog rada: 50% konačne ocjene čini ocjena iz pismenog ispita (100 ocjenskih bodova), a 50% konačne ocjene čini ocjena iz seminarskog rada (100 ocjenskih bodova).
Iz svih elemenata praćenja i provjeravanja student može ostvariti najviše 200 ocjenskih bodova, što čini 100% ocjene. Za prolaznu ocjenu student treba ostvariti najmanje 110 ocjenskih bodova ili 55% ocjene.
Skala je ocjenjivanja sljedeća: izvrstan (5) – od 180 do 200 bodova, vrlo dobar (4) – od 160 do 179 bodova, dobar (3) – od 125 do 159 bodova; dovoljan (2) – od 110 do 124 boda; nedovoljan (1) – od 0 do 109 bodova.
Redovito pohađati nastavu, izrada seminarskog rada
Na početku svakog predavanja daje se osvrt na nastavne sadržaje s prethodno održanog sata. Prati se aktivnost na seminarima. Završna kvaliteta provjerava se studentskom anketom.