Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
INFORMACIJSKA TEHNOLOGIJA - DIPLOMSKI (dvopredmetni) | 2.g. |
zimski |
obavezan |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Selthofer, Josipa | 15 |
0 |
0 |
|
Leh, Ana | 0 |
30 |
0 |
Ciljevi su kolegija upoznati studente s temeljnim obilježjima grafičkog oblikovanja i vizualne komunikacije u virtualnom okruženju:
Po završetku nastave studenti će moći:
Sadržaji predavanja i vježbi su sljedeći:
Očekuje se da studenti kroz sadržaj predmeta usvoje sljedeća znanja, kompetencije i vještine:
predavanja, vježbe
2.1. Nastavna aktivnost | 2.2. Aktivnost studenta | 2.3. Ishod učenja | 2.4 Metoda procjene |
Predavanja | slušanje predavanja i sudjelovanje u raspravama | - razumjeti posebnosti grafičkog oblikovanja u virtualnom okruženju - razumjeti estetiku mrežnog mjesta |
pisani test (40 % ukupne ocjene) |
Vježbe | vježbanje praktičnih zadataka na realnim primjerima | - moći analizirati i kritički promišljati estetiku mrežnog mjesta | Ocjena vježbi (40% ukupne ocjene) |
Samostalni zadaci | rješavanje problemskih zadataka | - znati primijeniti likovno-estetske zakonitosti grafičkog oblikovanja u virtualnom okruženju | ocjena zadataka (20% ukupne ocjene) |
Aktivnost u nastavi, Pismeni ispit, Pohađanje nastave, Praktični rad
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Aktivnost u nastavi | 0,625 | 0% |
Pismeni ispit | 0,625 | 0% |
Pohađanje nastave | 1,125 | 0% |
Praktični rad | 0,625 | 0% |
Rad studenta na predmetu vrednovat će temeljem aktivnosti na nastavi, bodovanja vježbi tijekom semestra, polaganja dvaju kolokvija tijekom semestra ili pismenog ispita na kraju semestra. Pismeni ispit ili kolokviji donose 40 % bodova, uspješnost na vježbama 40 % bodova i aktivnost na nastavi 20 % bodova.
Obveze studenata na predmetu su sljedeće:
Josipa Selthofer, Grafički dizajn tiskanog i digitalnog proizvoda, Filozofski fakultet u Osijeku i Hrvatska sveučilišna naklada, 2022.
Bachfischer, Gerhard; Robertson, Tony. From Movable Type to Moving Type: Evolution in technological mediated Typography. // Interaction Design and Work Practice Laboratory. Sydney: Faculty of Information Technology. University of Technology, 2009. Str. 1-13.