Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
POVIJEST - DIPLOMSKI (dvopredmetni studij - nastavnički smjer) | 1.g. |
ljetni |
obavezan |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Njari, Denis | 0 |
0 |
0 |
|
Filipović, Sergej | 30 |
0 |
15 |
Cilj je kolegija praktično osposobiti studente za planiranje, izvedbu i vrednovanje nastavnog
sata povijesti u osnovnim i srednjim školama.
Nakon uspješno završenoga kolegija studenti će moći:
- povezati Kurikulum za nastavni kolegij Povijest s Godišnjim izvedbenim
kurikulumom
- vrednovati propise kojima se uređuje osnovnoškolski i srednjoškolski sustav
- integrirati stečeno znanje o povijesti i teorijsko znanje o metodici s pripremom
nastave povijesti
- izraditi pojedinačne aktivnosti za nastavni sat povijesti
- oblikovati nastavnu pripremu za nastavni sat povijesti
- primijeniti stečene spoznaje u razumijevanju praktičnih problema
16
Zakoni i pravilnici iz područja osnovnoškolskog i srednjoškolskog obrazovanja, izrada
Godišnjeg izvedbenog kurikuluma, povezivanje ishoda i nastavnih aktivnosti, motivacija
učenika, nastavni oblici u nastavi povijesti, nastavne metode i strategije u nastavi povijesti,
heuristička i problemska nastava povijesti, korištenje vizualnih izvora u nastavi povijesti,
korištenje tekstualnih izvora u nastavi povijesti, načini vrednovanja u nastavi povijesti,
elementi vrednovanja u nastavi povijesti, istraživačko učenje i projektna nastava, igra u
nastavi povijesti, primjena digitalnih alata u nastavi povijesti, osjetljive teme u nastavi
povijesti, rad s učenicima s posebnim potrebama, pisanje pripreme za nastavni sat,
predavanja, seminari i radionice, obrazovanje na daljinu, samostalni zadatci, konzultacije
2.1. Nastavna metoda | 2.2. Aktivnost studenta | 2.3. Ishod učenja | 2.4 Metoda procjene |
predavanje |
slušanje izlaganja, analiza, rasprava |
integrirati stečeno znanje o povijesti i teorijsko znanje o metodici s pripremom nastave povijesti |
pisani tekstovi |
seminarsko izlaganje |
izrada seminarskog rada, analiza primjera, rasprava |
vrednovati propise kojima se uređuje osnovnoškolski i srednjoškolski sustav |
seminarski rad |
samostalni zadatci |
pisanje | izraditi pojedinačne aktivnosti za nastavni sat povijesti |
pisani tekstovi |
samostalni zadatci |
pisanje | oblikovati nastavnu pripremu za nastavni sat povijesti |
pisani tekstovi |
samostalni zadatci |
pisanje | primijeniti stečene spoznaje u razumijevanju praktičnih problema |
pisani tekstovi |
samostalni zadatci |
pisanje | povezati Kurikulum za nastavni kolegij Povijest s Godišnjim izvedbenim kurikulumom |
pisani tekstovi |
Pohađanje nastave, Praktični rad, Seminarski rad
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Pohađanje nastave | 1,125 | 0% |
Praktični rad | 3,375 | 0% |
Seminarski rad | 0,5 | 20% |
Studentima se vrednuju i ocjenjuju svi navedeni elementi praćenja njihova rada, a prema
detaljno razrađenim kriterijima vrednovanja s kojima su studenti upoznati i koji su im javno
dostupni. Studenti iz svakog pojedinog elementa praćenja moraju zadovoljiti minimalno
propisane kriterije s kojima su upoznati i koji su im javno dostupni.
Udjeli pojedinih elemenata vrednovanja u konačnoj ocjeni iskazani ECTS skalom
ocjenjivanja:
seminarski rad 20 %
samostalni zadatci 80 %
edinstvena sveučilišna studentska anketa. Praćenje rezultata ispita i seminarskih radova za
svaku generacijsku skupinu uz respektiranje mišljenja studenata o obujmu i realizaciji
programa, načinima realizacije te mogućnostima studenata da utječu na
realizaciju. Provođenje anonimne ankete sa studentima nakon završetka kolegija, analiza
uspješnosti studenata.