Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
POVIJEST - DIPLOMSKI (dvopredmetni studij - nastavnički smjer) | 1.g. |
zimski |
izborni |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Josipović Batorek, Slađana | 30 |
0 |
15 |
Cilj nastave je stjecanje temeljnih obavijesti i znanstveno utvrđenih znanja o položaju Jugoslavije u razdoblju hladnog rata povezivanjem različitih svjetskih zbivanja koji su utjecali na taj položaj, te posljedice istih.
Po završetku nastave iz navedenog kolegija student će moći:
Izborni kolegij daje analizu položaja Jugoslavije u vrijeme hladnog rata s obzirom na njenu neutralnost i geostrateški položaj u graničnom području između dvaju vojno-političkih blokova. Posebno će se obraditi uloga Jugoslavije, kao jedne od osnivača pokreta nesvrstanih, u posebno kriznim svjetskim zbivanjima. Analizirat će se američka i ruska politika prema Jugoslaviji u određenim kriznim zbivanjima u Jugoslaviji, te utjecaj svršetka hladnoratovskog razdoblja na njenu budućnost, tj. na njen raspad. Nastava se ostvaruje na predavanjima i kroz seminare. Na seminarima je predviđeno aktivno sudjelovanje studenata radom na izvornoj građi i literaturi. Studenti izrađuju pisane radove i usmeno ih prezentiraju. Seminarski rad korespondira s predavanjima i omogućuje aktivno sudjelovanje studenata te uvid u njihovo svladavanje predviđenog programa.
predavanja, seminari i radionice
2.1. Nastavna metoda | 2.2. Aktivnost studenta | 2.3. Ishod učenja | 2.4 Metoda procjene |
Predavanje | Slušanje | definirati položaj Jugoslavije u vrijeme hladnog rata s obzirom na njenu neutralnost i geostrateški položaj u graničnom području između dvaju vojno-političkih blokova. | kolokvij |
predavanje, seminarsko izlaganje, zadatak čitanja i analize literature | slušanje izlaganja, seminarski rad, analiza literature, rasprava, sustavno opažanje i zaključivanje | analizirati američku i sovjetsku politiku prema Jugoslaviji u određenim kriznim zbivanjima u Jugoslaviji, te utjecaj svršetka hladnoratovskog razdoblja na njenu budućnost, tj. na njen raspad | aktivnost studenata u nastavi, seminarski rad, kolokvij |
rasprava upućivanje studenata na samostalno proučavanje literature i izvora rad na tekstu |
aktivno sudjelovanje u raspravi samostalna analiza izvora i literature |
vrednovati događaje i pojave u navedenom razdoblju na temelju izvorne građe i literature | aktivnost na nastavi |
Rasprava | samostalna analiza literature aktivno sudjelovanje u raspravi |
argumentirano raspravljati o događajima i pojavama značajnim za hladnoratovsko razdoblje | aktivnost na nastavi |
Aktivnost u nastavi, Kontinuirana provjera znanja, Pohađanje nastave, Seminarski rad
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Aktivnost u nastavi | 0,65 | 0% |
Kontinuirana provjera znanja | 0,75 | 0% |
Pohađanje nastave | 1,1 | 0% |
Seminarski rad | 0,5 | 0% |
U oblikovanju konačne ocjene uzimaju se u obzir kontinuirano praćenje (aktivnost na nastavi, priprema za nastavni sat, refleksivni osvrt na nastavne sadržaje) s 25% udjela u konačnoj ocjeni, završni pisani ispit 55% udjela u konačnoj ocjeni, te seminarski rad s 20% udjela u konačnoj ocjeni. Studenti su za prolaznu konačnu ocjenu obvezni iz svakog pojedinog elemenata praćenja i provjeravanja koji se ocjenjuje ostvariti minimalnu prolaznu ocjenu dovoljan (2).