Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
HRVATSKI JEZIK I KNJIŽEVNOST - PRIJEDIPLOMSKI (dvopredmetni studij) | 1.g. |
zimski |
izborni |
HRVATSKI JEZIK I KNJIŽEVNOST - PRIJEDIPLOMSKI (jednopredmetni studij) | 1.g. |
zimski |
izborni |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Rem, Goran | 15 |
0 |
15 |
Ciljevi nastave kolegija Uvod u studij književnosti: stjecanje znanja o mjestu književnosti u jezičnom, kulturološkom i ukupnom umjetničkom prostoru i mjestu studija književnosti u usustavljivanju stručne spoznaje o obrazovnom nizu podataka – koji osvjetljava temeljnu baštinsku kroatističku spoznaju 20. stoljeća prema kojoj je književnost umjetnost riječi.
Nakon uspješno završenoga predmeta studenti će moći:
Prvi tjedan
Uvod u kolegij, određivanje sadržaja i ciljeva predmeta, definiranje načina rada na predavačkim i seminarskim dijelovima nastave, pripreme za seminar – metodologija stručnog rada, podjela tema prvoga kruga seminara, uvid u literaturu
Drugi tjedan
Krugovi hrvatske književnosti, renesansni, časopisni i povijesni, regijski i kontekstni
Treći tjedan
Književne tvrdnje o jeziku, strategije časopisa Umjetnost riječi i Tema
Četvrti tjedan
Književnost, jezik književnosti i likovne umjetnosti
Peti tjedan
Književnost i film, filozofija kinokulture i filmozofija
Šesti tjedan
Književnost i glazba
Sedmi tjedan
Književnost i novo/medijska umjetnost
Osmi tjedan
Smrt autora
Deveti tjedan
Pristup pjesništvu jezika
Deseti tjedan
Tekst i pismo
Jedanaesti tjedan
Pismo Damira Miloša
Dvanaesti tjedan
Neohumanizam
Trinaesti tjedan
Scena pisma i shvaćanje medijske – postmedijske pismenosti
Četrnaesti tjedan
Postmoderna etika i estetika
Petnaesti tjedan
Sinteza gradiva
predavanja, seminari i radionice
2.1. Nastavna aktivnost | 2.2. Aktivnost studenta | 2.3. Ishod učenja | 2.4. Metoda procjene |
predavanja samostalni zadatci |
pisano reproduciranje gradiva, usmeno izlaganje | objasniti projektivnost književnih tvrdnji o djelovanju jezika | pismeni ispit usmeni ispit |
predavanja multimedija i mreža samostalni zadatci |
rasprava, rješavanje problemskih pitanja, usmeno izlaganje | identificirati povijesno mjesto književnosti u odnosu na druge vrste jezične djelatnosti i druge umjetnosti | kontinuirana provjera znanja pismeni ispit usmeni ispit |
terenska nastava seminari i radionice samostalni zadatci mentorski rad |
usmjerena analiza predložaka, samostalna pisana analiza predložaka, rasprava, usmeno izlaganje | preispitati ulogu književnosti u medijskoj suvremenosti i ukupnome kulturološkom okružju | kontinuirana provjera znanja seminarski rad usmeni ispit |
seminari i radionice samostalni zadatci mentorski rad |
izrada materijala za usmeno izlaganje, samostalna pisana analiza predložaka, rasprava, usmeno izlaganje | kritički prezentirati razlike između knjige kao papirnatoga i elektroničkog medija | kontinuirana provjera znanja seminarski rad usmeni ispit |
Kontinuirana provjera znanja, Pismeni ispit, Pohađanje nastave, Seminarski rad, Usmeni ispit
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Kontinuirana provjera znanja | 0,3 | 0% |
Pismeni ispit | 0,3 | 0% |
Pohađanje nastave | 0,8 | 0% |
Seminarski rad | 0,3 | 0% |
Usmeni ispit | 0,3 | 0% |
U oblikovanju konačne ocjene uzimaju se u obzir zadatci na nastavi, izlaganje i pisana inačica seminarskog rada, kolokvij i završni usmeni ispit: 30% konačne ocjene čini ocjena iz zadataka na nastavi, 20% ocjena iz seminarskog rada, 30% ocjena iz kolokvija, 20% ocjena iz završnoga usmenog ispita.
Iz svih elemenata praćenja i provjeravanja student može ostvariti maksimalno 100 ocjenskih bodova, što čini 100% ocjene. Za prolaznu ocjenu student treba ostvariti minimalno 60 ocjenskih bodova ili 60% ocjene.
Skala je ocjenjivanja sljedeća: 60%–69,9% = dovoljan (2), 70%–79,9% = dobar (3), 80%–89,9% = vrlo dobar (4), 90%–100% = izvrstan (5).
Sve su sastavnice nastave obvezne: predavanja s aktivnim dijaloškim modelom, seminari – pisani i usmeni, lektirske obveze te kolokviji uz osobni pristup preuzimanja ukupnog vrjednosnog podatka.
Studentska anketa.