Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
HRVATSKI JEZIK I KNJIŽEVNOST - PRIJEDIPLOMSKI (dvopredmetni studij) | 1.g. |
zimski |
izborni |
HRVATSKI JEZIK I KNJIŽEVNOST - PRIJEDIPLOMSKI (jednopredmetni studij) | 1.g. |
zimski |
izborni |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Dragun, Dragica | 15 |
0 |
15 |
Temeljni je cilj kolegija upoznavanje sa sustavom rodova i vrsta dječje književnosti (bajka, mit, pjesma, priča, roman, igrokaz) te bitne odlike uočiti na reprezentativnim primjerima hrvatske i svjetske dječje književnosti.
Nakon uspješno završenoga predmeta studenti će moći:
Književnoteorijski koncepti o rodovima i vrstama. Bajka. Basna. Mit. Legenda. Igrokaz. Pjesma. Priča. Roman. Analiza izabranih predložaka.
Napomena: Na početku svakoga novog semestra, u dogovoru sa studentima, odredit će se autori i naslovi koji će biti čitani i analizirani.
predavanja, seminari i radionice
2.1. Nastavna aktivnost | 2.2. Aktivnost studenta | 2.3. Ishod učenja | 2.4. Metoda procjene |
predavanje | slušanje izlaganja, sustavno opažanje | razlikovati pojmove rod / vrsta / podvrsta / žanr | kolokvij pismeni ispit |
predavanje | slušanje izlaganja, sustavno opažanje i zaključivanje | definirati osobitosti pojedinih vrsta | kolokvij pismeni ispit |
predavanje seminarsko izlaganje mentorski rad |
sustavno opažanje i zaključivanje, usmeno izlaganje | analizirati književne predloške | aktivnost studenata u nastavi pisani seminarski rad pismeni ispit |
predavanje | slušanje izlaganja, sustavno opažanje i zaključivanje | sintetizirati znanja o vrstama dječje književnosti | pismeni ispit |
Kontinuirana provjera znanja, Pismeni ispit, Pohađanje nastave, Seminarski rad
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Kontinuirana provjera znanja | 0,4 | 0% |
Pismeni ispit | 0,4 | 0% |
Pohađanje nastave | 0,8 | 0% |
Seminarski rad | 0,4 | 0% |
U oblikovanju se konačne ocjene uzima u obzir ocjena iz pisanoga oblika i usmenoga izlaganja seminarskoga rada, kolokvija i završnoga pisanog ispita: 30% konačne ocjene čini ocjena iz seminara, 30% ocjena iz kolokvija, 40% ocjena iz završnoga pisanog ispita.
Iz svih elemenata praćenja i provjeravanja student može ostvariti najviše 100 ocjenskih bodova, što čini 100% ocjene. Za prolaznu ocjenu student treba ostvariti najmanje 60 ocjenskih bodova ili 60% ocjene.
Skala je ocjenjivanja sljedeća: 60%–69,9% = dovoljan (2), 70%–79,9% = dobar (3), 80%–89,9% = vrlo dobar (4), 90%–100% = izvrstan (5).
Studenti su obvezni pohađati nastavu, aktivno sudjelovati u analizama, izvršavati zadatke koji su im povjereni za samostalno istraživanje te pristupiti kolokviju, po potrebi i usmenom ispitu.
Studentska anketa.