Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
FILOZOFIJA -PRIJEDIPLOMSKI (dvopredmetni studij) | 3.g. |
zimski |
obavezan |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Balić, Davor | 30 |
0 |
0 |
|
Papo, Demian | 0 |
0 |
30 |
Upoznati studente s najvažnijim problemima koji su u filozofiji bili zastupljeni od sredine 15. stoljeća do prve polovice 18. stoljeća. U skladu s tim, kolegij će obuhvaćati filozofiju renesanse, empirizma, racionalizma i prosvjetiteljstva. Cilj je da studenti filozofsko mišljenje koje pripada razdoblju renesanse prepoznaju kao obnovu antičke filozofije i prijelaz iz srednjega u novi vijek. Što se tiče empirizma i racionalizma, cilj je da studenti uvide i shvate različitost metoda i filozofskih uvida na kojima predstavnici ovih dviju škola mišljenja temelje svoj nauk o spoznaji, kao i to da, primjerice zahvaljujući eksperimentu, kao i otkrićima novih pomagala (teleskop, dalekozor, mikroskop), tek empirizmom i racionalizmom počinje novovjekovna filozofija i znanost. Naposljetku, cilj je da studenti filozofsko mišljenje koje pripada razdoblju prosvjetiteljstva prepoznaju kao ono mišljenje koje je vrhovnim načelom i svrhom svijeta smatralo čovjeka i njegov um, zbog čega su teologija, dogmatika, kršćanstvo i objavljena religija shvaćani kao predrasude, zablude i praznovjerja.
Nakon završetka nastave iz ovoga kolegija, student će:
Sadržaji predavanja i seminara su sljedeći:
Nakon što će biti upoznati sa sadržajem kolegija, od studenata se očekuje usvajanje sljedećih znanja, kompetencija i vještina:
predavanja, seminari i radionice
Aktivnost u nastavi, Kolokvij, Pohađanje nastave, Usmeni ispit
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Aktivnost u nastavi | 0,5 | 5% |
Kolokvij | 1 | 40% |
Pohađanje nastave | 1 | 5% |
Usmeni ispit | 1,5 | 50% |
Rad studenta na predmetu bit će ocijenjen i vrednovan na temelju: redovitoga pohađanja nastave, zatim aktivnoga sudjelovanja na nastavi, potom pozitivno ocijenjenoga seminarskoga rada te na temelju rezultata iz pismenog i usmenog ispita. Redovito pohađanje nastave i aktivnost na nastavi donosi 10% bodova, seminarski rad 20% bodova, pismeni ispit 30% bodova, a usmeni ispit 40% bodova.
Obaveze studenata na predmetu su sljedeće: