Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
FILOZOFIJA -PRIJEDIPLOMSKI (dvopredmetni studij) | 2.g. |
zimski |
obavezan |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Žitko, Pavao | 30 |
0 |
0 |
|
Uzunić, Mislav | 0 |
0 |
30 |
Izložiti temeljne probleme i teorije suvremene filozofije uma te ukazati povijesne korijene suvremene filozofije uma. Pokazati od koje mjere se teorije suvremene filozofije uma i kognitivnih znanosti nadovezuju na teoretske postavke klasičnih filozofskih učenja.
Nakon uspješno završenoga predmeta studenti će moći:
Povijesni razvoj pojmova i filozofskih učenja koja obrađuju pitanja svijesti, spoznaje te odnosa uma (duše) i tijela.
Na predavanjima i seminarima razmatrati će se problemi: teorije naravi uma i njegova odnosa spram tijela (dualizam, idealizam, biheviorizam, eliminativizam, fizikalizam funkcionalizam, kognitivizam); osnovna obilježja svijesti i teorije svijesti, mentalne aktivnosti i vrste mentalnih sadržaja.
predavanja, seminari i radionice
2. 1. Nastavna aktivnost | 2. 2. Aktivnost studenta | 2. 3. Ishod učenja | 2. 4 Metoda procjene |
predavanje, seminarsko izlaganje, zadatak čitanja i analize primjera, grupna rasprava | slušanje izlaganja, analiza literature, aktivno sudjelovanje | prepoznati u klasičnim i suvremenim filozofskim učenjima problematiku koju obrađuje i istražuje filozofija uma | aktivnost studenata u nastavi, kolokvij |
predavanje, seminarsko izlaganje, zadatak čitanja i analize primjera | slušanje izlaganja, postavljanje i rješavanje problema, aktivno sudjelovanje | jasno izložiti temeljne odrednice osnovnih teorija filozofije uma | aktivnost studenata u nastavi, kolokvij |
predavanje, seminarsko izlaganje, zadatak čitanja i analize primjera | slušanje izlaganja, postavljanje i rješavanje problema, aktivno sudjelovanje | analizirati argumente koji potkrepljuju ili opovrgavaju određenu teoriju | aktivnost studenata na nastavi, seminarski rad |
predavanje, seminarsko izlaganje, zadatak čitanja i analize primjera | slušanje izlaganja, postavljanje i rješavanje problema, aktivno sudjelovanje | objasniti sličnosti i razlike različitih teorija uma | aktivnost studenata na nastavi, seminarski rad |
predavanje, seminarsko izlaganje, zadatak čitanja i analize primjera, grupna rasprava | rasprava, sustavno opažanje i zaključivanje, postavljanje i rješavanje problema | zauzeti vlastiti stav o zadanom problemu i argumentirano ga izložiti | aktivnost studenata u nastavi, seminarski rad |
Aktivnost u nastavi, Kontinuirana provjera znanja, Pismeni ispit, Pohađanje nastave, Seminarski rad
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Aktivnost u nastavi | 0,1 | 0% |
Kontinuirana provjera znanja | 0,5 | 0% |
Pismeni ispit | 2 | 0% |
Pohađanje nastave | 1,5 | 0% |
Seminarski rad | 0,7 | 0% |
Rad studenta na predmetu vrednovat će se i ocjenjivati tijekom nastave, na kolokvijima tijekom semestra, i kroz pozitivno ocijenjen seminarski rad. Kolokviji 40% bodova, seminarski rad 40 % bodova, a pohađanje nastave i aktivnost na nastavi 20 % bodova. Student može ostvariti maksimalno 100 ocjenskih bodova, što čini 100 % ocjene
Ocjena se izračunava na sljedeći način:
(seminarski rad x 0,4) + (kolokvij x 0,4) + (aktivnost u nastavi x 0,2)
seminarski rad 4
kolokvij 3
aktivnost na nastavi 5
(4x0,4) + (3x0,4) + (5x0,2) =1,6 +1,2 + 1=3,8
konačna ocjena vrlo dobar