Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
POVIJEST - DIPLOMSKI (dvopredmetni studij - nastavnički smjer) | 1.g. |
zimski |
izborni |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Đukić, Zlatko | 30 |
0 |
15 |
Povijesno prikazati sve aspekte medicine starih civilizacija u svijetu i naglasiti pozornost na malu i nepotpunu istraženost tematike.
Po završetku nastave iz kolegija student će moći:
- vrednovati čovjeka i razloge njegova liječenja, identificirati činjenice na dostignuća povijesnih znanosti u ovom području
- analizirati različita povijesno-medicinska rješenja u medicini starih civilizacija
- protumačiti razvitak medicine tijekom starog vijeka
- procijeniti ulogu i značaj liječnika medicine starih civilizacija;
Predmet obuhvaća pregled povijesti medicine starih civilizacija: Mezopotamija, Egipat, Židovi, Indija, Kina, Grčka, Rim, pregled povijesti medicine kroz daljnja stoljeća, povijest stomatologije, povijesnomedicinski fotoesej, povijesnomedicinski vremeplov, znameniti liječnici i znanstvenici medicine, prisege i molitve liječnika, medicinske djelatnosti u zakonicima staroga vijeka, te proučavanje izvorne građe koja čini temelj današnje medicine.
Terenska nastava u Zagrebu, u muzeju Medicine, dva sata.
predavanja, seminari i radionice
2.1. Nastavna metoda | 2.2. Aktivnost studenta | 2.3. Ishod učenja | 2.4 Metoda procjene |
Predavanje |
Slušanje izlaganja, analiza literature, rasprava, pisanje seminarskog rada i izlaganje | Vrednovati čovjeka i razloge njegova liječenja, identificirati činjenice na dostignuća povijesnih znanosti u ovom području; | Pismeni ispit, usmeni ispit, seminarski rad |
Analiza vizualnih i video sadržaja | Sustavno opažanje i zaključivanje, samostalna analiza literature | analizirati različita povijesno-medicinska rješenja u medicini starih civilizacija; | Pismeni ispit Seminarski rad Aktivnost na nastavi |
Rasprava | Uspoređivanje primjera i zaključivanje, Aktivno sudjelovanje u raspravi |
protumačiti razvitak medicine tijekom starog vijeka; | Pismeni ispit Seminarski rad Aktivnost na nastavi |
Traženje i analiziranje primjera, Rad na tekstu |
Samostalna analiza teksta, Uspoređivanje primjera i zaključivanje, |
procijeniti ulogu i značaj liječnika medicine starih civilizacija; | Pismeni ispit Seminarski rad Aktivnost na nastavi |
Pismeni ispit, Pohađanje nastave, Seminarski rad, Usmeni ispit
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Pismeni ispit | 0,75 | 0% |
Pohađanje nastave | 1,12 | 0% |
Seminarski rad | 0,38 | 0% |
Usmeni ispit | 0,75 | 0% |
Samostalno korištenje i analiza literature, pisanje seminara i usmeno izlaganje.
Institucionalni način praćenja kvalitete (anketa).