Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
ENGLESKI JEZIK I KNJIŽEVNOST - PRIJEDIPLOMSKI (dvopredmetni studij) | 2.g., 3.g. |
zimski |
izborni |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Matek, Ljubica | 30 |
0 |
15 |
Cilj kolegija je upoznati studente s povijesnim razvojem književnog žanra čija su djela najčešće, ponekad i nezasluženo, proglašavana trivijalnim, ali koji ima najodaniju publiku i prave fanove. Studenti bi trebali razlikovati trivijalnu i visoku književnost na kvalitativnoj, a ne isključivo na žanrovskoj razini, jer svaki žanr može proizvesti djelo visoke estetske kvalitete i/ili djelo od značaja za daljnji razvoj književnosti zahvaljujući utjecaju koji ima na ostale autore. Studenti će se upoznati s djelima koja su postavila temelj pojedinim podžanrovima te utjecala na pojavu kasnijih, kako trivijalnih tako i beletrističkih tekstova.
Ujedno će studenti biti upoznati s pojmom intermedijalnosti – odnosa književnosti i ostalih medija, osobito filma.
Po završetku nastave iz navedenog kolegija studenti će moći:
Kolegij Uvod u fantastičnu književnost prati razvoj fantastične književnosti i fantastičnog u angloameričkoj književnosti od početaka do danas. Težište predmeta je na najpoznatijim djelima iz svih podvrsta fantastične književnosti (gotska fikcija, priče o duhovima, horror, znanstvena-fantastika, fantasy) i njihovima autorima, od kojih su neki uvršteni i u kanonsku literaturu unatoč kontroverzama i neslaganjima koje je među teoretičarima i čitateljima književnosti izazivala pojava i ogromna popularnost ovakve književnosti. Studenti će se upoznati s djelima M. Shelley, E. A. Poea, B. Stokera, J. R. R. Tolkiena, H.G. Wellsa, R. L. Stevensona, L. Carrola i H. P. Lovecrafta.
predavanja, seminari i radionice
NASTAVNA METODA | AKTIVNOST STUDENTA | ISHOD UČENJA | METODA PROCJENE |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Aktivnost u nastavi i kontinuirana provjera znanja, Pohađanje nastave, Referat, Seminarski rad
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Aktivnost u nastavi i kontinuirana provjera znanja | 0,5 | 20% |
Pohađanje nastave | 1,1 | 0% |
Referat | 0,7 | 40% |
Seminarski rad | 0,7 | 40% |
Konačna ocjena se sastoji od jednog izlaganja (40% ocjene), jednog pismenog seminarskog rada (40%) i kraćih kvizova (20%).
Od studenata se očekuje:
PRIMARNA LITERATURA – koristit će se odabrani tekstovi sa sljedećeg popisa:
Sekundarna literatura: