Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
POVIJEST - PRIJEDIPLOMSKI (dvopredmetni studij) | 1.g. |
ljetni |
obavezan |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Njari, Denis | 30 |
0 |
0 |
|
Vonić, Maja | 0 |
0 |
15 |
Studentima pružiti temeljna znanja političke,društvene, vjerske i gospodarske povijesti srednjeg vijeka od seobe naroda do velikih zemljopisnih otkrića, protumačiti uzročno-posljedične veze među pojedinim povijesnim procesima i pojavama tijekom srednjeg vijeka, identificirati pojedine povijesne probleme i otvorena pitanja karakteristična za svjetsku povijest srednjeg vijeka, analizirati izvore i literaturu koja se odnosi na svjetsku povijest srednjeg vijeka.
Po završetku nastave iz navedenog kolegija student će moći:
10. Apeninski poluotok u srednjem vijeku. Venecija, Genova.
predavanja, seminari i radionice
2.1. Nastavna metoda | 2.2. Aktivnost studenta | 2.3. Ishod učenja | 2.4 Metoda procjene |
Predavanje | slušanje izlaganja, analiza literature, rasprava | izložiti usvojene temeljne postavke periodizacije povijesnog vremena i značenje pojma "srednjovjekovni svijet" | aktivnost studenta u nastavi, pismeni ispit, usmeni ispit |
predavanje, seminarsko izlaganje, grupna rasprava | sustavno opažanje, slušanje izlaganja, analiza literature | izložiti temeljna znanja i spoznaje o složenim povijesnim procesima od velike seobe naroda u Aziji i Europi do funkcioniranja srednjovjekovnih država krajem kasnog srednjeg vijeka | aktivnost studenta u nastavi, pismeni ispit, usmeni ispit |
predavanje, grupna rasprava, seminarsko izlaganje | sustavno opažanje, slušanje izlaganja, rasprava, analiza literature | objasniti politička, društvena, vjerska i gospodarska obilježja promatranog razdoblja | aktivnost studenta u nastavi, pismeni ispit, usmeni ispit, seminarski rad |
predavanje, grupna rasprava, seminarsko izlaganje | sustavno opažanje, slušanje izlaganja, analiza literature | razjasniti pojedine povijesne probleme i otvorena pitanja karakteristična za svjetsku povijest srednjeg vijeka | pismeni ispit, usmeni ispit, seminarski rad |
predavanje, grupna rasprava, seminarsko izlaganje | sustavno opažanje, slušanje izlaganja, analiza literature | usporediti pojedine povijesne pojave, procese i obilježja specifična za srednjovjekovno razdoblje svjetske povijesti | aktivnost studenta u nastavi, pismeni ispit, usmeni ispit, seminarski rad |
Predavanje | slušanje izlaganja, analiza literature | vrednovati najvažnije povijesne izvore i literaturu koja se odnosi na svjetsku povijest srednjeg vijeka | pismeni ispit, usmeni ispit |
Aktivnost u nastavi, Pismeni ispit, Pohađanje nastave, Seminarski rad, Usmeni ispit
usmeno i pismeno
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Aktivnost u nastavi | 0,25 | 10% |
Pismeni ispit | 0,9 | 60% |
Pohađanje nastave | 1,1 | 0% |
Seminarski rad | 0,5 | 20% |
Usmeni ispit | 1,25 | 10% |
Izrada seminarskog rada i položen pismeni ispit preduvjet su za izlazak usmeni dio ispita. Pismeni se dio ispita može položiti i tijekom nastave, putem dvaju kolokvija.
Student treba položiti dva kolokvija i napisati seminarski rad kako bi mogao pristupiti usmenom ispitu. Iz kolokvija i pismenoga ispita se ne dobiva brojčana ocjena. Na konačnu ocjenu utječu sljedeći elementi: ocjena iz seminarskoga rada, aktivnost na nastavi i usmeni ispit.
Studenti su obvezni pohađati 70% svih održanih nastavnih sati.
Studentima se vrednuju i ocjenjuju svi navedeni elementi praćenja njihova rada prema razrađenom načinu vrednovanja i ocjenjivanja za svaki element, a s kojima su studenti upoznati i koji su im javno dostupni.
Studenti su za prolaznu konačnu ocjenu obvezni iz svakog pojedinog elementa praćenja i provjeravanja koji se ocjenjuje ostvariti minimalnu prolaznu ocjenu dovoljan (2). Ukoliko su studenti iz jednog ili više pojedinih elemenata praćenja i provjeravanja koji se ocjenjuje ocijenjeni negativnom ocjenom, polažu pismeni i usmeni ispit u redovitim ispitnim rokovima.
Prate se rezultati ispita i napisanih seminarskih radova za svaku generacijsku skupinu uz respektiranje mišljenja studenata o obimu i realizaciji programa, načinima realizacije te mogućnostima studenata da utječu na realizaciju. Provođenje anonimne ankete sa studentima po završetku kolegija, analiza uspješnosti studenata.
Dostupne na web stranici Odsjeka za povijest.