Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
POVIJEST - PRIJEDIPLOMSKI (dvopredmetni studij) | 1.g. |
ljetni |
obavezan |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Volner, Hrvoje | 0 |
0 |
0 |
|
Rajković, Dragana | 30 |
0 |
0 |
|
Fremec, Ivan | 0 |
0 |
15 |
Cilj kolegija je:
Za očkivati je da student nakon odslušana kolegija može:
Kolegij daje:
predavanja, seminari i radionice
2.1. Nastavna metoda | 2.2. Aktivnost studenta | 2.3. Ishod učenja | 2.4 Metoda procjene |
predavanje, seminarsko izlaganje, grupna rasprava | slušanje predavanja, analiza literature, sustavno opažanje | usvojiti osnovne pojmove i glavne procese razvitka antičkoga doba u hrvatskim zemljama | aktivnost studenta u nastavi, seminarski rad, pismeni ispit, usmeni ispit |
predavanje, seminarsko izlaganje, grupna rasprava | slušanje predavanja, analiza literature, sustavno opažanje | prepoznati procese razvitka rane, klasične i kasne antike u hrvatskim zemljama | aktivnost studenta u nastavi, seminarski rad, pismeni ispit, usmeni ispit |
predavanje, seminarsko izlaganje, grupna rasprava | slušanje predavanja, analiza literature, sustavno opažanje | usporediti grčki i rimski svijet i tradicije iz aspekta njihova utjecaja na starosjedilačke narode na tlu hrvatskih zemalja | aktivnost studenta u nastavi, seminarski rad, pismeni ispit, usmeni ispit |
predavanje, seminarsko izlaganje, grupna rasprava | slušanje predavanja, analiza literature, sustavno opažanje | dovesti u vezu temeljna znanja o antičkoj grčkoj i rimskoj civilizaciji, o urbanizaciji, o razvijenoj ekonomiji i složenom društvenom ustroju te religijskom životu i umjetnosti | aktivnost studenta u nastavi, seminarski rad, pismeni ispit, usmeni ispit |
predavanje, seminarsko izlaganje, grupna rasprava | slušanje predavanja, analiza literature, sustavno opažanje | usvojiti metodološka znanja i prakticirati vještine interpretacije tema iz antičkog doba tijekom kolegija i posebno , kroz seminarske radnje | aktivnost studenta u nastavi, seminarski rad, pismeni ispit, usmeni ispit |
predavanje, seminarsko izlaganje, grupna rasprava | slušanje predavanja, analiza literature, sustavno opažanje | razviti sposobnosti potrebne za analizu i za sintezu, osjećaj za vrijeme i prostor, za terminologiju i vizualizaciju | aktivnost studenta u nastavi, seminarski rad, pismeni ispit, usmeni ispit |
Aktivnost u nastavi, Kontinuirana provjera znanja, Pismeni ispit, Pohađanje nastave, Seminarski rad, Usmeni ispit
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Aktivnost u nastavi | 0,375 | 0% |
Kontinuirana provjera znanja | 0,375 | 0% |
Pismeni ispit | 0,5 | 0% |
Pohađanje nastave | 1,125 | 0% |
Seminarski rad | 0,125 | 0% |
Usmeni ispit | 0,5 | 0% |
Rad studenata vrednovat će se na sljedeći način:
Provedba jedinstvene sveučilišne ankete među studentima za ocjenjivanje nastavnika koju utvrđuje Senat Sveučilišta
Praćenje i analiza kvalitete izvedbe nastave u skladu s Pravilnikom o studiranju i Pravilnikom o unaprjeđivanju i osiguranju kvalitete obrazovanja Sveučilišta