Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
POVIJEST - PRIJEDIPLOMSKI (dvopredmetni studij) | 1.g. |
zimski |
obavezan |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Volner, Hrvoje | 0 |
0 |
0 |
|
Filipović, Sergej | 30 |
0 |
0 |
|
Fremec, Ivan | 0 |
0 |
15 |
Povijesno prikazati razvoj azijskih i bliskoistočnih civilizacija.
Pregled razvoja azijskih i bliskoistočnih civilizacija, pregled razvoja na području «plodnog polumjeseca», Mezopotamija u 5. i 4. tis. pr. Kr. – geneza stratificiranog društva, grada i države; Ranodinastičko i akadsko doba; Treća dinastija Ura; Promjene na Bliskom istoku oko 2000. god. pr. Kr.; Babilonija u 2. tis. pr. Kr.; Mala Azija i područja Sirije i Palestine u 2. tis. pr. Kr. i Egipta.
Terenska nastava u Osijeku i Zagrebu, odlazak u muzeje, po 2 sata.
predavanja, seminari i radionice
2.1. Nastavna metoda | 2.2. Aktivnost studenta | 2.3. Ishod učenja | 2.4 Metoda procjene |
predavanje |
slušanje izlaganja, analiza literature, rasprava, pisanje seminarskog rada i izlaganje | upoznati i pratiti nastanak i razvoj prvih civilizacija |
pismeni ispit, usmeni ispit, seminarski rad |
analiza vizualnih i video sadržaja | sustavno opažanje i zaključivanje, samostalna analiza literature | razumjeti važnost poljodjelstva i stočarstva u nastanku i razvoju prvih gradova | pismeni ispit seminarski rad aktivnost na nastavi |
Rasprava | uspoređivanje primjera i zaključivanje, aktivno sudjelovanje u raspravi |
uvidjeti važnost poljodjelstva kao temelja za razvoj trgovine |
pismeni ispit seminarski rad aktivnost na nastavi |
traženje i analiziranje primjera, rad na tekstu |
samostalna analiza teksta, uspoređivanje primjera i zaključivanja |
spoznati važnost trgovine (prodaja viška robe) kao ključnog čimbenika ekonomskog prosperiteta i elementa za stvaranje i pronalazak pisma | aktivnost na nastavi |
Pismeni ispit, Pohađanje nastave, Seminarski rad, Usmeni ispit
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Pismeni ispit | 1 | 0% |
Pohađanje nastave | 1,12 | 0% |
Seminarski rad | 0,88 | 0% |
Usmeni ispit | 1 | 0% |
Samostalno korištenje i analiza literature, pisanje seminara i usmeno izlaganje.
Institucionalni način praćenja kvalitete (anketa).