Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
POVIJEST - PRIJEDIPLOMSKI (dvopredmetni studij) | 1.g. |
zimski |
izborni |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Đukić, Zlatko | 30 |
0 |
0 |
Povijesno prikazati sve aspekte poljoprivrede u svijetu i naglasiti pozornost na malu i nepotpunu istraženost tematike.
Po završetku nastave iz navedenog kolegija student će moći:
- razumijeti čovjeka i razloge njegove poljoprivredne proizvodnje
- identificirati činjenice na dostignuća povijesnih znanosti u ovom području
- analizirati različita povijesna rješenja u starovjekovnoj poljoprivredi
- modelirati starovjekovna znanja o poljoprivrednoj meteorologiji
Prapovijesno razdoblje poljoprivrede, neolitička poljoprivredna revolucija, izvorišta neolitičke poljoprivrede, sustavi kultura na posječenim šumama, nastanak posebnih agrarnih sustava u Mezopotamiji i Egiptu, agrarni sustav oranica na ugaru, agrarni sustavi u Sredozemlju: Feničani, Židovi, Kreta, Grčka, Rimljani, neolitizacija Europe, razvoj seoske ekonomije, postanak nastamba i razvoj sela, antičke civilizacije i poljoprivreda, društveni razvoj i položaj seljaka, poljoprivredne djelatnosti u zakonicima staroga vijeka, starovjekovna poljoprivreda na području Hrvatske, starovjekovni pisci o poljoprivredi, naturalna poljoprivredna proizvodnja, tržišna poljoprivredna proizvodnja, agroindustrijski razvoj, poljoprivreda i razvoj u Hrvatskoj.
predavanja, seminari i radionice
2.1. Nastavna metoda | 2.2. Aktivnost studenta | 2.3. Ishod učenja | 2.4 Metoda procjene |
predavanje |
slušanje izlaganja, analiza literature, rasprava, pisanje seminarskog rada i izlaganje | razumijeti čovjeka i razloge njegove poljoprivredne proizvodnje, | pismeni ispit, usmeni ispit, seminarski rad |
analiza vizualnih i video sadržaja | sustavno opažanje i zaključivanje, samostalna analiza literature | identificirati činjenice na dostignuća povijesnih znanosti u ovom području; | pismeni ispit seminarski rad aktivnost na nastavi |
rasprava | uspoređivanje primjera i zaključivanje, aktivno sudjelovanje u raspravi |
analizirati različita povijesna rješenja u starovjekovnoj poljoprivredi; | pismeni ispit seminarski rad aktivnost na nastavi |
traženje i analiziranje primjera, rad na tekstu |
samostalna analiza teksta, uspoređivanje primjera i zaključivanja |
modelirati starovjekovna znanja o poljoprivrednoj meteorologiji; | pismeni ispit seminarski rad aktivnost na nastavi |
Pismeni ispit, Pohađanje nastave, Seminarski rad, Usmeni ispit
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Pismeni ispit | 0,5 | 0% |
Pohađanje nastave | 0,75 | 0% |
Seminarski rad | 0,25 | 0% |
Usmeni ispit | 0,5 | 0% |
Samostalno korištenje i analiza literature, pisanje seminara i usmeno izlaganje.
Institucionalni način praćenja kvalitete (anketa).